MuscleMeat

1e keer bridge kuur, tips/advies welkom!

Chronicle

Cool Novice
Waardering
0
Ik wil binnenkort beginnen met een clean bulk cycle en vervolgens een cut cycle.
Het is voor mij de eerste keer dat ik een half jaar on ga. In het verleden 2 kuurtjes gedaan van max 12 weken.
Op dit moment sta ik op 9 bij 96kg.

Het volgende schema heb ik in gedachten:

clean bulk cycle (dosis verdeeld over 2x pw, maandag + donderdag)
1-10 1000mg Test E (EW)
1-10 800mg Mast E (EW)
1-4 50mg winstrol tabs (ED)

cruise
11-15 250mg Test E (EW)

cut cycle
16-25 250mg Test E (EW)
16-25 400mg Mast E (EW)
22-25 50mg winstrol tabs (ED)

Nakuur
1-28 2x pw 500iu HCG (maandag + donderdag)
27-34 20mg nolva ed
27-32 50mg clomid ed

Over de cut cycle twijfel ik nog een beetje, heb tren gebruikt in mn laatste kuur en was er wel tevreden over had vrijwel geen sides op 250mg test e + 800mg tren e, echter kreeg ik wel trengyno dus vandaar dat ik liever de tren eruit laat.

Ziet het schema er een beetje goed uit? Als jullie nog opmerkingen/tips hebben hoor ik het graag! :D

Laatst bewerkt:
Waarom cruise je niet op 250mg? Je hoeft in de tweede cycle toch niet meer te gainen. Met 250mg hou je je gains veel beter vast.

Waarom cruise je niet op 250mg? Je hoeft in de tweede cycle toch niet meer te gainen. Met 250mg hou je je gains veel beter vast.

Dus als je lager gaat gaan de gains ook achteruit ?
Ik zit momenteel in mijn bridge maar zet de test op 150mg pw verder nooit iemand eerder zien vertellen dat je in de bridge moeite moet doen omdat je anders gains kwijt raakt.
Zal wel aan mij liggen maar de meeste zetten test toch lager als 250mg in de bridge zover ik weet

Mee eens. Daarnaast is je herstel en het gevoel in algemeen waarschijnlijk ook beter op 250mg per week vs minder

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Dus als je lager gaat gaan de gains ook achteruit ?
Ik zit momenteel in mijn bridge maar zet de test op 150mg pw verder nooit iemand eerder zien vertellen dat je in de bridge moeite moet doen omdat je anders gains kwijt raakt.
Zal wel aan mij liggen maar de meeste zetten test toch lager als 250mg in de bridge zover ik weet

Zal persoonsafhankelijk en niveau-qua-massa-afhankelijk zijn, maar mijn ervaring is dat ik veel voller en sterker blijf wanneer ik 250 per week zet tegenover 150

Mee eens. Daarnaast is je herstel en het gevoel in algemeen waarschijnlijk ook beter op 250mg per week vs minder ---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ---------- Zal persoonsafhankelijk en niveau-qua-massa-afhankelijk zijn, maar mijn ervaring is dat ik veel voller en sterker blijf wanneer ik 250 per week zet tegenover 150
Die ervaring heb ik ook.

Mee eens. Daarnaast is je herstel en het gevoel in algemeen waarschijnlijk ook beter op 250mg per week vs minder

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Zal persoonsafhankelijk en niveau-qua-massa-afhankelijk zijn, maar mijn ervaring is dat ik veel voller en sterker blijf wanneer ik 250 per week zet tegenover 150

Ik kijk het zelf nog even aan en anders knal ik er ook gewoon een volle ml in.

Waarom lange esters in de cut? Ik zou dan voor korte gaan.
16-25 75mg Test P (EOD)
16-25 150mg Tren A (EOD)

Miss ook lekker om NPP toe te voegen!

• Topic Starter Topic Starter
Waarom lange esters in de cut? Ik zou dan voor korte gaan.
16-25 75mg Test P (EOD)
16-25 150mg Tren A (EOD)

Miss ook lekker om NPP toe te voegen!

Geen zin om zo vaak te prikken en liever geen tren meer erin. Vorige cut ook lange esters gedaan en is me goed bevallen.

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Ik las ook dat sommigen hun dosis steeds wat verhogen hoe verder ze in de kuur zijn voor betere resultaten. Is dat de moeite waard? Dat ik bijv. week 1-5 750mg test e + 600mg mast e zet en dan verhoog week 5-10 1000mg test e + 800mg mast e?
Of gewoon laten zoals ik het nu heb staan?

Interesse in die 1000 test 800 mast! Ik volg je iig, ga je loggen? En ik zou vanaf dag 1 volle bak gaan qua dosering.

En zonde dat je geen tren meer wilt, dat had ik gekozen in de 2e cycle, tren e op 600

• Topic Starter Topic Starter
Interesse in die 1000 test 800 mast! Ik volg je iig, ga je loggen? En ik zou vanaf dag 1 volle bak gaan qua dosering.

En zonde dat je geen tren meer wilt, dat had ik gekozen in de 2e cycle, tren e op 600
Misschien dat ik een log bij ga houden maar weet het nog niet zeker. Ja idd voor de cut zou ik dan 250mg test e + 400 mast e + 400 tren e kunnen doen maar denk dat ik de tren er gewoon uitlaat. Kan tegen die tijd altijd nog tren toevoegen.

Log please :D ik ben erg benieuwd

Terug
Naar boven