Hé mensen,
Ik train nu een jaar of 3 serieus en ben veel aangekomen. toen ik begon woog ik 63 kg. wat met mijn 1.85 veel te licht was. nu weeg ik inmiddels 86 kg. met een vet% van ongeveer 13. Maar ik merk dat de groei er wat uit is. Ik heb een goed eetschema (al zeg ik t zelf, maar ben er al veel mee aangekomen) en ben wat dat betreft zeer serieus bezig, dus niet iemand die ff na een half jaartje wat spuiten wil zetten om superbreed de zomer in te gaan. Maar nu ben ik van plan met een kuur te gaan beginnen.
Heb me goed ingelezen en ben van plan het volgende te doen:
Week 1-10 : 250 mg Test E
Week 1-10 : 200 mg Deca
Week 1-6 : 30 mg dianabol
nakuur: 4 weken 25 mg nolvadex
Graag wat reacties of opmerkingen over wat wel/niet te doen.
Thanks,
Roy
Ik train nu een jaar of 3 serieus en ben veel aangekomen. toen ik begon woog ik 63 kg. wat met mijn 1.85 veel te licht was. nu weeg ik inmiddels 86 kg. met een vet% van ongeveer 13. Maar ik merk dat de groei er wat uit is. Ik heb een goed eetschema (al zeg ik t zelf, maar ben er al veel mee aangekomen) en ben wat dat betreft zeer serieus bezig, dus niet iemand die ff na een half jaartje wat spuiten wil zetten om superbreed de zomer in te gaan. Maar nu ben ik van plan met een kuur te gaan beginnen.
Heb me goed ingelezen en ben van plan het volgende te doen:
Week 1-10 : 250 mg Test E
Week 1-10 : 200 mg Deca
Week 1-6 : 30 mg dianabol
nakuur: 4 weken 25 mg nolvadex
Graag wat reacties of opmerkingen over wat wel/niet te doen.
Thanks,
Roy

Maak een goed schema en hou je eraan! Ook in het weekend of als je een dagje weg gaat, alles mee in je tas en eten!!!!!!
Bf rond de 14 denk ik. Wil over een paar weekjes beginnen met een goed dieed. Diatist is er al mee bezig om nog wat % vet eraf te krijgen.