AndroidHealthClinic

1e kuur gestart test-e 500

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
Goede avond.

Ik ben gister mijn eerste kuur gestart.
Test e 500 elke week.

1/10 test e 500mg ew
13/16 nolva 20mg ed

Ik zit er nog aan te twijfelen om de test 2 weken door te trekken. (haal je daar nog veel uit?)

was van plan om test only te doen maar nu de 1e zit en het erg mee viel wil ik er iets bij stacken om wat meer massa te pakken.

test slaat na een week of 4 in maar voel je de eerste weken totaal niets? Kon dat niet echt vinden op het internet. Meer pomp ? Kracht ect?

Wel zwete ik me vanacht kapot. Nooit eerder gehad.

Gr

Waarom zie ik bij jou en andere dat nolva niet gewoon week 11,12,13,14 gebruikt wordt?
of gebruik je nog hcg 1-12 o.i.d.?

ik ben lerende en lezende maar heb verre van verstand ervan (nog)

je kan nog wel kickstart winstrol of anavar pakken nu je net begonnen bent.

• Topic Starter Topic Starter
zweten gelijk op de eerste avond v test e??

benieuwd hoe het je afgaat.

Zal het een slechte start zijn? Weet natuurlijk niet of het door de test kom. Voor de rest geen last van waar gespote is(glute). gister avond iets stijf na dat ik benen gepakt had. nu niet echt last meer ofzo

Waarom zie ik bij jou en andere dat nolva niet gewoon week 11,12,13,14 gebruikt wordt? of gebruik je nog hcg 1-12 o.i.d.? ik ben lerende en lezende maar heb verre van verstand ervan (nog)
Vanwege de esters. Lange esters (zoals bij enanthaat het geval is, blijft een paar weken goed actief sinds laatste inject) dus paar weken wachten voordat je met Nolvadex je natuurlijke test weer wil kickstarten, anders ga je al nolva pakken terwijl je nog eigenlijk de test z'n werking wil laten doen (en dan minder je het dus). Waarom geen HCG laten meelopen? Vind trouwens (maar de laatste tijd zie je wel vaker dat ze bij 20mg ED blijven) dat je de eerste 2 weken gewoon lekker nolva op 40mg ED moete nemen, laatste 2 weken van PCT op 20. Maar das mijn mening (zeker gezien geen HCG).

Vanwege de esters. Lange esters (zoals bij enanthaat het geval is, blijft een paar weken goed actief sinds laatste inject) dus paar weken wachten voordat je met Nolvadex je natuurlijke test weer wil kickstarten, anders ga je al nolva pakken terwijl je nog eigenlijk de test z'n werking wil laten doen (en dan minder je het dus). Waarom geen HCG laten meelopen? Vind trouwens (maar de laatste tijd zie je wel vaker dat ze bij 20mg ED blijven) dat je de eerste 2 weken gewoon lekker nolva op 40mg ED moete nemen, laatste 2 weken van PCT op 20. Maar das mijn mening (zeker gezien geen HCG).

Bedank voor je reactie. hcg niet meelaten lopen voor dat ik het nergens in de koelkast kan bewaren helaas. 40mg lees ik overal dat dat overkill is vamdaar

volgens mij is zweten geen bijwerking van testosterone, maar kan het mis hebben, idd geval succes met je kuur

Dankjewel! Ben benieuwt iemand nog ervaring waar aan je kan merken dat het begint te komen? of echt pas rond week 4

Als je echt serieus meer kilo's kunt pakken bij je training, dan voel je dat wel. Kan inderdaad even duren. Zelfs bij korte ester heb ik zelf dat het 2 weken duurt voordat het goed inslaat. Ik pak met name bij rug oefening met gemak 20-40 kilo meer dan normaal (afhankelijk per oefening)

Als je echt serieus meer kilo's kunt pakken bij je training, dan voel je dat wel. Kan inderdaad even duren. Zelfs bij korte ester heb ik zelf dat het 2 weken duurt voordat het goed inslaat. Ik pak met name bij rug oefening met gemak 20-40 kilo meer dan normaal (afhankelijk per oefening)

Ow oke word afwachte dan kan nu al niet wachte tot me next shot. vriend van me kreeg wel extreme pomp na week of 2 maar zal wel per persoon schele

Bedank voor je reactie. hcg niet meelaten lopen voor dat ik het nergens in de koelkast kan bewaren helaas. 40mg lees ik overal dat dat overkill is vamdaar
Dat 40mg de eerste 2 weken overkill is, is volgens mij een recente trend in hoe mensen daarover denken. Maar dat lijkt mij redelijk hand in hand te gaan met de recente trend van HCG tijdens de gehele kuur laten meelopen. En aangezien jij het niet mee laat lopen zou ik heel serieus toch overwegen om 30-40mg ED te nemen. Feit is namelijk dat je gewoon beduidend sneller de hoeveelheid nolva in je lichaam upt naar waar je ongeveer wil zijn aangezien het een lange halfwaardetijd heeft in het lichaam. Maar goed, je moet natuurlijk doen waar jij je prettig bij voelt.

volgens mij is zweten geen bijwerking van testosterone, maar kan het mis hebben, idd geval succes met je kuur
Ik weet toevallig dat een maatje vanaf de 6e/7e week bij een test-500 ook behoorlijk last gehad van zweten 's nachts, dus het kan wel voorkomen, maar doorgaans niet vaak/bij veel nee.

Je nakuur beginnen in week 12. Gewoon op 20mg nolva en niet die 40mg zoals iemand zei.
Je kan eventueel ook frontloaden. Dan zal je er wel wat eerder van merken is mijn eigen ervaring. Dan zet je nu snel nog eens een halve gram en volgende week nog inplaats van 500mg dan een gram. Vanaf daarna ga je gewoon verder met de 500mg de week.

The standard dose for PCT and for stimulating the release of GnRH (Gonadotropin Releasing Hormone), LH, FSH, and ultimately Testosterone is that of a simple Nolvadex dose of 20 – 40mg daily. In all studies involving Nolvadex doses that stimulated endogenous Testosterone production, only 20 – 40mg daily of Nolvadex was utilized, and it has in fact been shown that doubling the dose to 40mg or any higher will not produce any significant difference in endogenous Testosterone secretion. The only reason why many elect to utilize 40mg daily of Nolvadex for the first 2 weeks of a PCT program is for the purpose of achieving optimal peak blood plasma levels quicker so as to ensure HPTA recovery quicker.

I guess dat het dus persoonlijk is of dat je de eerste paar weken van je PCT wat hoger wil inzetten, maar het is wel degelijk zo dat je daardoor (iets) sneller/beter hersteld (maar waarschijnlijk verschilt het ook weer van persoon tot persoon hoe gevoelig je daar voor bent).

Terug
Naar boven