Fitness Seller

1e kuur gestart test-e 500

Nolva is niet echt een fijn goedje, ik word al een emo op 20mg. Plus aagetoond niet goed voor je lever.
Dus waarom zou je 40 pakken als 20 al voldoet. Btw zelfs ergens gelezen dat 10mg al voldeed. Was volgens mij een post van Cools ergens.

• Topic Starter Topic Starter
kan wel wat mentaal zijn normaal zweet je niet op 500 test als je nu een paar gram zou zetten zou het wel eens kunnen:D

haha oke dan zal het wel aan mij gelegen hebben, vannacht ook nergens last van gehad.
duurt alleen zo lang voor de volgende shot:treuren:. dat ik dat ooit nog eens zou zegen. Ik viel al flauw voor dat iemand het woordje naald uitsprak:laugh::flexgrin:

Ik zweet op een gram test net zo erg alsof ik aan de tren zit :)

Ik zweet op een gram test net zo erg alsof ik aan de tren zit :)

volgende kuur word ook met tren denk ik!

Vraagje kom je de 1e week bij test e al aan? Lees verschillende verhalen dat ze ongeveer vanaf week 1 ongeveer 1 kilo pw aankomen. Vraag dit me af omdat die in week 4 +- pas insla

volgende kuur word ook met tren denk ik!

Vraagje kom je de 1e week bij test e al aan? Lees verschillende verhalen dat ze ongeveer vanaf week 1 ongeveer 1 kilo pw aankomen. Vraag dit me af omdat die in week 4 +- pas insla

je pakt in de eerste weken vooral veel vocht dus ja dit kan. Bij mij was het altijd zo:

Week 1: libido omhoog, vette huid
Week 2: zelfde als 1
Week 3: wat meer pomp in de gym
week 4: Je begint het te merken in de gym, vooral qua uithouding je kan gewoon meer liften

Week 6-8: Je begint het aan je fysiek te zien de spieren komen er op dit moment veel beter uit
Week 8-10: Alles zwakt wat af (je bent er aan gewend) en je zit je kuurtje een beetje uit.

Hoop dat je hier iets aan hebt :cool:

je pakt in de eerste weken vooral veel vocht dus ja dit kan. Bij mij was het altijd zo:

Week 1: libido omhoog, vette huid
Week 2: zelfde als 1
Week 3: wat meer pomp in de gym
week 4: Je begint het te merken in de gym, vooral qua uithouding je kan gewoon meer liften

Week 6-8: Je begint het aan je fysiek te zien de spieren komen er op dit moment veel beter uit
Week 8-10: Alles zwakt wat af (je bent er aan gewend) en je zit je kuurtje een beetje uit.

Hoop dat je hier iets aan hebt :cool:

Top dankje voor je antwoord heb ik zeker wat aan!

Terug
Naar boven