XXL Nutrition

1e kuur is binnen van vandaag ;)

Wat zijn we toch weer vriendelijk vandaag:)

Is het mogelijk om je injects gewoon door de huisarts te laten doen?

Indien je een huisarts vind die zo ruimdenkend is wel. Ik heb mijn eerste 3 kuren bij de huisarts laten prikken (en de man was zo vriendelijk om een deel van mijn kuur zelf voor te schrijven ook). Dit omdat hij redeneerde van: 'als je het toch doet dan heb ik liever dat ik je het voorschrijf; dan weet ik tenminste zeker wat je neemt'...

Indien je een huisarts vind die zo ruimdenkend is wel. Ik heb mijn eerste 3 kuren bij de huisarts laten prikken (en de man was zo vriendelijk om een deel van mijn kuur zelf voor te schrijven ook). Dit omdat hij redeneerde van: 'als je het toch doet dan heb ik liever dat ik je het voorschrijf; dan weet ik tenminste zeker wat je neemt'...

In NL? Mijn huisarts wil niet eens opzoeken of het wel samen kan met de medicijnen die ik gebruik ???

hoezo ga je kuren met je 68 kilo?

hoezo ga je kuren met je 68 kilo?
Misschien traint ie wel nooit en wil ie nu weinig trainen. Toch krijg je met anabolen dan een lichte spiergroei door efficientere eiwitsynthese.

Maar nu ben ik je ff aan het fukken ;-P Ik was nog niet onaardig in dit topic geweest en dacht: laat ik gezellig ff meedoen. Nu moet jij ook nog ff een haatreactie op mij geven natuurlijk, anders is het beeld niet compleet ;)

Dat had ik gelezen ja. De hersenscheet die ik had zei echter: langere esters zorgen voor vertraagde afgifte. Maar waarom is dat nodig? Omdat het IM gezet wordt en dus in 1x in je lichaam vrij spel heeft. Lijkt mij.
Wat dan weer de vraag oproept: waarom dan niet in je vet injecteren? Ik begrijp heel goed dat het zo geadviseerd wordt en daar zullen ook hele goede redenen voor zijn, dat trek ik niet in twijfel. Ik ben alleen benieuwd of iemand weet wat die redenen zijn.
Het andere wat je zegt is ook zo... veel Gels gebruiken propionaat en dat is ondanks dat he via je huid en je vetlaag in je lichaam komt vaak ook heel rap weer uit je lichaam verdwenen.... wat mijn nieuwsgierigheid naar de redenen "waarom IM en niet SC" nog verder aanwakkert ;)

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 14:54 ----------

Al weken geleden gelezen en die vertellen een heleboel. Maar komen niet met een antwoord op mijn vraag.

Ik had vanuit de theorie enkele reden geopperd waarom het nadelen had t.o.v. intramusculair, maar de praktijk lijkt weer eens anders uit te wijzen.[1]

Let wel dat het om geringe hoeveelheden gaat die geinjecteerd worden, dus zeker geen aanrader om meerdere mls subcutaan te zetten.

1. Subcutaneous administration of testosterone. A pilot study report.
    Al-Futaisi AM, Al-Zakwani IS, Almahrezi AM, Morris D.
    Saudi Med J. 2006 Dec;27(12):1843-6.

Ik had vanuit de theorie enkele reden geopperd waarom het nadelen had t.o.v. intramusculair, maar de praktijk lijkt weer eens anders uit te wijzen.[1]

Let wel dat het om geringe hoeveelheden gaat die geinjecteerd worden, dus zeker geen aanrader om meerdere mls subcutaan te zetten.

1. Subcutaneous administration of testosterone. A pilot study report.
    Al-Futaisi AM, Al-Zakwani IS, Almahrezi AM, Morris D.
    Saudi Med J. 2006 Dec;27(12):1843-6.
Kewl. Klinkt als muziek in mijn oortjes. Let wel: aangezien ik in eerste instantie niet van plan ben te injecteren ivm spiergroei maar omdat ik me gewoon energieker wil voelen ipv een lethargische slappe vaatdoek.

En je hebt wel een beetje een grote bek chef voor iemand die net lid is tegen 2 mensen die hier al een tijdje rondhangen.. Beetje respect mag wel op zich

Jij hebt er ook WEINIG verstand van!!! Dat blijkt!!!!!!

En gast, niet zo bijdehand doen op dit forum, kom irl zo doen... dat zal je zekers niet durven met je apenkop!

PM me je adres maar kom ik er gelijk aan. grapjas. Infantiel ventje ben je. je bent mijn tijd niet echt waard verder keyboard warrior

roidrage alert :roflol:

Ik hoop dat het van de tren afkomstig is, want anders zit ik volgende week met de roidrage te kijken.
Ik zit pas in week 2 met test (cyp) only :D

Terug
Naar boven