AndroidHealthClinic

1e kuur Na kuur nodig ?

John Carter

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
100kg
Ik heb net me 1e kuur achter de rug ik ben helaas niet veel gegroeid wat ik wilde.Maar dat schijnt te maken hebben met me voeding dus daar moet ik wat aan gaan doen dat is me duidelijk.Nu het volgende me kuur bestond uit Test E 500 ml + Deca 250ml dat 10 weken lang is hier voor een na kuur nodig gezien ik verschillende verhalen lees en hoor maar wil het gewoon zeker weten 2 weken geleden is de kuur gestopt ik voel me wat lui geen zin gouw uitgeput en minder zin is coïtus.Daarom ook deze vraag

Bvd Carter

Ik heb net me 1e kuur achter de rug ik ben helaas niet veel gegroeid wat ik wilde.Maar dat schijnt te maken hebben met me voeding dus daar moet ik wat aan gaan doen dat is me duidelijk.Nu het volgende me kuur bestond uit Test E 500 ml + Deca 250ml dat 10 weken lang is hier voor een na kuur nodig gezien ik verschillende verhalen lees en hoor maar wil het gewoon zeker weten 2 weken geleden is de kuur gestopt ik voel me wat lui geen zin gouw uitgeput en minder zin is coïtus.Daarom ook deze vraag

Bvd Carter
Jij spoort volgens mij niet!
Mafkees!

Zeker een nakuur gebruiken. Dit is een zeer zware eerste kuur.
Deca is een product dat zeer lang in je systeem blijft zitten.
Zonder nakuur ga je waarschijnlijk 6 maanden geen libido of testosteron hebben.
Meteen 4-5 weken Nolvadex (tamoxifen) op 20MG per dag.

Dit kan niet
Troll
En niet groeien op 500 test 250 deca kan niet zelf met slechte voeding moet je nog groeien
Dit geloof ik echt niet

Zeker een nakuur gebruiken. Dit is een zeer zware eerste kuur.
Deca is een product dat zeer lang in je systeem blijft zitten.
Zonder nakuur ga je waarschijnlijk 6 maanden geen libido of testosteron hebben.
Meteen 4-5 weken Nolvadex (tamoxifen) op 20MG per dag.

Het enige goede antwoord..
:slotje:

Wow jij bent goed geïnformeerd pff

Nolva 20mg per dag zoals al gezegt.... heb dezelfde kuur erop zitten en heb 10kg gegaind zit in 2e week nakuur :-)

Dafuuuk! hoe kan je gebruiken zonder enig idee te hebben met wat voor sport je bezig bent.. sowieso moest je al ver voor je kuur je voeding oporde hebben. dat kan je niet achteraf horen van mensen. Het heeft dus degelijk met je voeding te maken! ten tweede vraag ik me wel af, aangezien je geen benul hebt van voeding of kuren, of je wel weet hoe je moet trainen? daarom miss ook dat je geen groei hebt ondervonden. ten derde, laat je effe goed na kijken door een docter! en neem vooral nolvadex wat hierboven wordt beschreven! je leest niet hier en daar wat over nakuren, het wordt overal gedaan (mits de gene verantwoordelijk bezig is). Dus ga terug naar je basic (rust,eten,gym) hou dat 4 jaar goed vol en dan pas laat je goed informeren over AAS voor dat je gebruikt.

Je lijkt wel een flapdrol bij ons op de sportschool. gebruikt ook 500 test 400 deca elk 10 weken.
En zijn nakuur is hcg..

Heeft voor de rest niet geluisterd naar mij, dus hij ziet maar hoe hij er weer boven op komt.

Zo moeilijk is het niet om je wat te verdiepen in aas, lijkt me..

:roflol:

Best wel een k*t dealer waar je het vandaan hebt, meeste zouden je wel gelijk een nakuur aansmeren.

Trolllolololollll of r*tard as phuckk

Bvd Carter

750 ml per week, beetje veel he...

Tjonge tjonge wat jammer van zo,n kuur

Stumper..

Beter nog is om arofixen te gebruiken als nakuur als je deca of tren gebruikt...novla is ook prima maar beter pak je arofixen

Terug
Naar boven