AndroidHealthClinic

1e kuur, Test e/Deca/Dbol

Denni s

Dutch Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m89
Massa
103kg
Vetpercentage
10%
Eyy,

1 september ga ik mijn eerste kuur doen!
Hij ziet er als volgd uit:

wk1-10 250mg test e
wk1-8 200mg deca
wk1-4 30mg dianabol
Wk12-15 20mg nolvadex

1sept: 1e inject
8sept: 2e inject
15sept: 3e inject
22sept: 4e inject
29sept: 5e inject
6okt: 6e inject
13okt: 7e inject
20okt: 8e inject
27okt: 9e inject
3nov: 10e inject

Voeding zal er als volgend uit gaan zien:

1: 100gr havermout, 40gr whey, 2gr kaneel, 6gr cacao, 2 eetlepels appelazijn, 1cap glucosamine en 30gr krenten.

2: 100gr rijst, 500gr kwark en 70gr ananas en een eetlepel cocosolie.

3: 50gr bambix rijstebloem, 130gr tonijn(olie), 70gr ananas, 500ml melk en een eetlepel cocosolie.

4: 50gr bambix rijstebloem, 130gr tonijn(olie), halve grapefruit, 500ml melk en een eetlepel cocosolie.

5: 100gr rijst, 200gr broccoli, 100gr biefsuk/kip/pangafilet en 2 eetlepels appelazijn.

6: 50gr bambix, 30gr whey, 30gr pwo, 2gr kaneel, 2 eieren en 30gr krenten.

7: 40gr syntha 6, 500gr kwark, 100ml melk, 30gr notemix en 2 eetlepels lijnzaadolie.

Totaal ekv: 381, 526, 146
Totaal ckal: 5018

Tips over de voeding zijn altijd welkom.

Stats op dit moment: 1.95- 96.6 kilo- 10a12%BF

westland2011080500134.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Oja mijn doel is volgende zomer 100a105 kilo op 8%.
Dus van de winter eerst bulken naar de 115, als dat lukt tenminste.
En dan voor de zomer cutten naar 100, misschien wel met behulp van 250mg test wat clenbuterol en winstrol.

Eyy,

1 september ga ik mijn eerste kuur doen!
Hij ziet er als volgd uit:

wk1-10 250mg test e
wk1-8 200mg deca
wk1-4 30mg dianabol
Wk12-15 20mg nolvadex

1sept: 1e inject
8sept: 2e inject
15sept: 3e inject
22sept: 4e inject
29sept: 5e inject
6okt: 6e inject
13okt: 7e inject
20okt: 8e inject
27okt: 9e inject
3nov: 10e inject

Voeding zal er als volgend uit gaan zien:

1: 100gr havermout, 40gr whey, 2gr kaneel, 6gr cacao, 2 eetlepels appelazijn, 1cap glucosamine en 30gr krenten.

2: 100gr rijst, 500gr kwark en 70gr ananas en een eetlepel cocosolie.

3: 50gr bambix rijstebloem, 130gr tonijn(olie), 70gr ananas, 500ml melk en een eetlepel cocosolie.

4: 50gr bambix rijstebloem, 130gr tonijn(olie), halve grapefruit, 500ml melk en een eetlepel cocosolie.

5: 100gr rijst, 200gr broccoli, 100gr biefsuk/kip/pangafilet en 2 eetlepels appelazijn.

6: 50gr bambix, 30gr whey, 30gr pwo, 2gr kaneel, 2 eieren en 30gr krenten.

7: 40gr syntha 6, 500gr kwark, 100ml melk, 30gr notemix en 2 eetlepels lijnzaadolie.

Totaal ekv: 381, 526, 146
Totaal ckal: 5018

Tips over de voeding zijn altijd welkom.

Stats op dit moment: 1.95- 96.6 kilo- 10a12%BF
je eet veels te weinig kip/vlees
vervang maaltijd 3 door een warme maaltijd met kip/groenten en rijst of pasta
verhoog in maaltijd 5 de proteine naar 200 gram
vervang een bambix door muesli met noten

Bedankt voor de tip.
Zal maaltijd 3 aanpassen, alleen warom muesli met noten inplaats van bambix?
Kan ik dat niet beter vervangen voor rijst?

Leuk voedingschema...waar copy/paste wel niet goed voor is...
En Miss wel handig als je ook je vet laat meten ipv gokken...
Ik kan je buik niet zien op de foto maar wat ik wel kan zien zou het wel ongeveer kunnen kloppen...Maar toch fijn als je het zeker zou weten...

Leuk voedingschema...waar copy/paste wel niet goed voor is...
En Miss wel handig als je ook je vet laat meten ipv gokken...
Ik kan je buik niet zien op de foto maar wat ik wel kan zien zou het wel ongeveer kunnen kloppen...Maar toch fijn als je het zeker zou weten...

Copy/past van wie? Heb dit voedings schema gewoon zelf samen gesteld...
En hier een foto van me buik, zit wel wat vet/vocht op maar niet veel meeste is vocht. Omdat ik nu hoog in kcal zit en veel zuivel eet.
Maar indd meten is weten, en beter als gokken. Maar in dit geval is dat niet zo belangrijk, omdat ik toch wel rond de 10a12% zit.

img2011082000143.jpg

Hoe kom je aan die kaneel in je voedingschema?
Idd vet %zal ongeveer wel kloppen...was niet echt n aanval hoor...hoe hoog zit je in je eiwitten?

Het ziet er allemaal doordacht uit dus: succes!!!

Hoe kom je aan die kaneel in je voedingschema?
Idd vet %zal ongeveer wel kloppen...was niet echt n aanval hoor...hoe hoog zit je in je eiwitten?

Kaneel verhoogt je insuline gevoeligheid vandaar.
Eiwit zit nu op 382 maar wil bij maaltijd 5 nog 100gr kip erbij, om op 400 te komen. Dan moet het wel goed komen :)

Kaneel verhoogt je insuline gevoeligheid vandaar.
Eiwit zit nu op 382 maar wil bij maaltijd 5 nog 100gr kip erbij, om op 400 te komen. Dan moet het wel goed komen :)

Zonder die kip zit je al hoog genoeg hoor...anders
Mss iets meer spreiden van je voedsel...maar ach...zoals het er eerst stond zou ik het ook al prima vinden...
En idd verhoogt die kaneel je insuline gevoelighijd...meestal zie je alleen mensen die aan de hgh en slin zitten dit doen...
Denk je dat het veel uit zal maken als je geen slin gebruikt???
Heb zelf geen idee namelijk...
Op 300/350 zit je normaal al goed...maar in n bulk kan het waarschijnlijk niet zo veel kwaad...
Voor de rest ziet alles er idd goed doordacht uit...respect daar voor...ook wel eens leuk om te zien dat iemand er wel over na heeft gedacht...

Kaneel zonder slin is als een vrouw zondr vagina.
Bijna compleet nutteloos.

Ziet er wel goed uit

Zonder die kip zit je al hoog genoeg hoor...anders
Mss iets meer spreiden van je voedsel...maar ach...zoals het er eerst stond zou ik het ook al prima vinden...
En idd verhoogt die kaneel je insuline gevoelighijd...meestal zie je alleen mensen die aan de hgh en slin zitten dit doen...
Denk je dat het veel uit zal maken als je geen slin gebruikt???
Heb zelf geen idee namelijk...
Op 300/350 zit je normaal al goed...maar in n bulk kan het waarschijnlijk niet zo veel kwaad...
Voor de rest ziet alles er idd goed doordacht uit...respect daar voor...ook wel eens leuk om te zien dat iemand er wel over na heeft gedacht...

Oke dan, ja gebruik nu al zolang kaneel is er een btje in geslopen haha.
Maar ik zal rekening houden met de eiwitten, als ik teveel vocht ga pakken gooi ik wel wat zuivel eruit. Ik ben nu al 2 weken met dit voedings schema bezig, maar tot nu toe valt het vocht wel mee. Had ongeveer 5maanden lang geen melk gedronken, en nu drink ik weer een liter per dag. Maar merk niet heel veel qua vocht, wel iets meer op me buik. Van de zomer zag me voeding er het zelfde uit alleen dan op 3600kcal en zonder zuilver, moet zeggen dat ik toen toch aardig droog werd. Misschien word het met de test e/deca en dbol wel één groot drama, maar we gaan het zien.

Vandaag f spuiten gehaald bij de apotheek 5ml en 0,6x25 naalden.
Ze hadden geen andere, maar deze zijn goed toch voor in me quad?

Kleine wijziging in de planning, ik ben vandaag al begonnen kon niet meer wachten :D
Maar t*ring wat was ik zenuwachtig, ik ben nog nooit in heel me leven zo zenuwachtig geweest. Wou om half 6 prikken met dat is uiteindelijk 7 uur geworden, en het stelde egt niks voor ik voelde niks haha.
Maakte me dus weer veelte veel zorgen om niks, maar ik heb wel te snel geïnjecteerd :rolleyes: Ben om half 8 gaan trainen heb nog nergens last van, maar dat zal morgen wel anders zijn ben ik bang! Veelste veel bewogen te snel geïnjecteerd, maar dat gebeurt me geen 2de keer.
Wel erna 400mg ibuprofen genomen voor de zekerheid.

Kleine wijziging in de planning, ik ben vandaag al begonnen kon niet meer wachten :D
Maar t*ring wat was ik zenuwachtig, ik ben nog nooit in heel me leven zo zenuwachtig geweest. Wou om half 6 prikken met dat is uiteindelijk 7 uur geworden, en het stelde egt niks voor ik voelde niks haha.
Maakte me dus weer veelte veel zorgen om niks, maar ik heb wel te snel geïnjecteerd :rolleyes: Ben om half 8 gaan trainen heb nog nergens last van, maar dat zal morgen wel anders zijn ben ik bang! Veelste veel bewogen te snel geïnjecteerd, maar dat gebeurt me geen 2de keer.
Wel erna 400mg ibuprofen genomen voor de zekerheid.

Ook mijn eerste fout geweest, dag erna spierpijn, dag daarna amper kunne lopen. Ik neem nu een uur ervoor een ibo, warme douche, dan injecteren per ml ong 1,5 min. Daarna me nest in (zo min mogelijk bewegen) Scheelt een hoop!

Btw in cocosolie zit ook veel verzadigd vet dacht ik, neem dus niet teveel daarvan, beter lijnzaadolie.

Ook mijn eerste fout geweest, dag erna spierpijn, dag daarna amper kunne lopen. Ik neem nu een uur ervoor een ibo, warme douche, dan injecteren per ml ong 1,5 min. Daarna me nest in (zo min mogelijk bewegen) Scheelt een hoop!

Btw in cocosolie zit ook veel verzadigd vet dacht ik, neem dus niet teveel daarvan, beter lijnzaadolie.

Huh? Dus 3ml injecteren neem je 5min voor???
Respect voor je geduld dude.., duw de olie binnen 30sec in mn been.., geen fluitje last ofzo!

Nog steeds geen last van me been, dus het is toch redelijk goed gegaan.
Ben nu al 2 weken met dit voedings schema bezig, maar ik heb tussen elke maaltijd door tog echt honger!
Nu wil ik wat dingen bij de eerste maaltijden teovoegen, maar wat zal ik toevoegen iemand een iedee?
Dacht zelf aan komkommer, tomaat of wat meer fruit.
Want ik wil niet veel hoger in kcal inverband met vet en vocht, of is het slim juist wel hoger in kcal te gaan zitten met extra eiwit en kh? :meal:

Huh? Dus 3ml injecteren neem je 5min voor???
Respect voor je geduld dude.., duw de olie binnen 30sec in mn been.., geen fluitje last ofzo!

Yep...:D Meestal als ie erin gaat en me muziek staat aan, hoor ik na 2 ml het 4 minuten durende nummer aflopen en dan trek ik de naald eruit.

Als ie er eenmaal inzit voel ik er niets van en doe ik het liever rustig aan, maar het erin prikken altijd een irritant gevoel... hoewel ik dat ook heel langzaam doe.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 21:08 ----------

Nog steeds geen last van me been, dus het is toch redelijk goed gegaan.
Ben nu al 2 weken met dit voedings schema bezig, maar ik heb tussen elke maaltijd door tog echt honger!
Nu wil ik wat dingen bij de eerste maaltijden teovoegen, maar wat zal ik toevoegen iemand een iedee?
Dacht zelf aan komkommer, tomaat of wat meer fruit.
Want ik wil niet veel hoger in kcal inverband met vet en vocht, of is het slim juist wel hoger in kcal te gaan zitten met extra eiwit en kh? :meal:

Probeer die ene tonijn eens te vervangen met b.v. kipfilet en pasta. Daarnaast kan je inderdaad veel groente eten, vult goed op. Maar ik zou aardig vol zitten als ik jouw schema pak!

Ja 150/200gr kip met 100gram macaroni met een btje boullon, ui en kaas lijkt me wel wat!
F kijken of ik dat makkelijk klaar kan maken voor elke dag, een blik tonijn uit de kast pakken is toch makkelijker dan kip bakken enz :p

Gister rug gedaan ging wel lekker, alleen soms kwam me hart bijna door me ribben kast heen zeten, zo hard ging hij te keer ???
Bovenkant borst en me nek zijn ook een btje rood, komt dit door de hogebloeddruk veroorzaakt door de dbol?
Vandaag wat meer last van de injectie plek, btje het gevoel of ik er een knietje tegen heb gehad maar niet vervelend ofso.

Terug
Naar boven