Fitness Seller

1e kuur, Test e/Deca/Dbol

Ja 150/200gr kip met 100gram macaroni met een btje boullon, ui en kaas lijkt me wel wat!
F kijken of ik dat makkelijk klaar kan maken voor elke dag, een blik tonijn uit de kast pakken is toch makkelijker dan kip bakken enz :p

Gister rug gedaan ging wel lekker, alleen soms kwam me hart bijna door me ribben kast heen zeten, zo hard ging hij te keer ???
Bovenkant borst en me nek zijn ook een btje rood, komt dit door de hogebloeddruk veroorzaakt door de dbol?
Vandaag wat meer last van de injectie plek, btje het gevoel of ik er een knietje tegen heb gehad maar niet vervelend ofso.

Niks aan de hand dus, lekker doorgaan zo.

Succes :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Mijn bloeddruk is toch aardig gestegen, soms een ligte druk in me hoofd en bloed resten als ik me neus snuit.
Als ik binnekort bij me oma ben maar is me bloeddruk meten! :D
Wat zijn eigenlijk de richtlijnen voor een gezonde bloeddruk, en wat is gevaarlijk hoog?
Als het te hoog is stop ik met de dbol.

Mijn bloeddruk is toch aardig gestegen, soms een ligte druk in me hoofd en bloed resten als ik me neus snuit.
Als ik binnekort bij me oma ben maar is me bloeddruk meten! :D
Wat zijn eigenlijk de richtlijnen voor een gezonde bloeddruk, en wat is gevaarlijk hoog?
Als het te hoog is stop ik met de dbol.

ik heb altijd de eerste 3/4 weken hele hoge bloed druk...daarna word het minder...gewoon door zetten...(tot op bepaalde hoogte natuurlijk)

Dit is wat ik gevonden heb over bloeddruk, misschien heb je er wat aan.

Vanaf 140/90 wordt gesproken van hogebloeddruk
Fase 1 = te hoge bloeddruk ( tot 159/99 )
Fase 2 = hoger dan 160/100

" Stage one high blood pressure readings are those whose systolic pressure falls between 140 and 159 and/or whose diastolic pressure falls between 90 and 99. In other words, a reading of 145/95 would be considered to be within the stage one high blood pressure range.

Stage two high blood pressure is considered to be within a dangerous blood pressure range. In that case, the systolic pressure would be over 160 and/or the diastolic pressure would be over 100. A reading of 170/105, for instance, would be considered stage two high blood pressure and is classified as a dangerous blood pressure level."

Thnx voor de info, heb er nu geen last meer van maar ik zal het is meten.
Start gewicht was trouwens 96.6 vandaag was het 98.2. Spieren lijken al iets voller.
Trainingen gaan lekker en ik voel me heel de dag goed, weet niet wat het is maar het is wel rlxt.

Vandaag 2e injectie gezet, ging goed voelde er weer niks van.
Net ook ff gewogen weegschaal gaf 99.5 aan, dus gewicht gaat lkkr omhoog :D
Zal binnekort ook weer f wat foto's maken!

Gewicht vandaag 100.5 kilo, gister rug en biceps gedaan ging egt super goed!
24uur na de injectie kreeg ik een soort test flu was misselijk en kreeg het warm, dit had ik na de 1e injectie ook. Egt precies 24uur later, iemand enig iedee wat dit is? En de volgende dag enorm honger dat had ik na de 1 injectie ook. Zou makkelijk meer dan 5000kcal kunnen eten, maar dat doe ik maar niet kom al genoeg aan!

4kg aangekomen in 3 weekjes ofzo?
Nice! Gaat nog heel wat bijkomen ;)

Dinsdag 4e injectie gezet gewicht is nu 103 kilo, gaat super goed.
Groei eindelijk sinds lange tijd weer!
Net als of je weer voor het eerst gaat trainen :D
Voeding op dit moment:

1e maaltijd- 100gr havermout, 40gr whey, 10gr cacao, 2eiren, 30gr krenten, 2 eetlepels appelazijn en een cap glucosamine.
2e maaltijd- 100gr rijst, 500gr kwark en 70gr ananas
3e maaltijd-50gr bambix, 130gr tonijn(olie), 70gr ananas en 1 eetlepel cocosolie.
4e maaltijd-50gr bambix, 130gr tonijn(olie), 1 tomaat of grapefruit en 1 eetlepel cocosolie
5e maaltijd- wat de pot schaft, altijd wel 100a200gr vlees, 100gr rijst/pasta en 200gr groenten.
6e maaltijd- 50gr bambix, 30gr whey, 2 eiren en 30gr krenten
7e maaltijd- 500gr kwark, 40gr np, 30gr notenmix en 2 eetlepels lijnzaadolie.

Totaal kcal is 4500, eiwit zit ongeveer op 360 gram.

Melk heb ik er uit gegooid, kreeg ik een dikke kop van, in combinatie met te weinig water drinken.
Is nu gelukkig weer weg getrokken haha.
Drink tussen elke maaltijd 500ml water, in totaal zo'n 3,5 a 4liter per dag.
Dit helpt erg goed tegen de bloat heb er nu bijna geen last van!
Heb ook nog geprobeerd macaroni met kip te eten, maar toen bloate ik al helemaal erg had ik het iedee.
Dus ben maar weer over gestapt op bambix met tonijn.

Zo maar weer f een update.
Dinsdag 6e inject gezet, dit keer wel een zenuw geraakt in me quad.
Niet met de naald volgens mij maar met de olie leek het wel, toen ik begon met injecteren voelde ik een schok door me quad en spande hij even aan.
Maar niks ernstig, wel heb ik last van beginnende gyno gehad.
Heb 4 dagen op 10mg volva gezeten ed, en toen was het weer weg.
Nu 2 dagen gestopt maar het komt langzaam weer terug, maar zit te twijfelen of ik weer aan de nolva ga of niet.
Ik denk dat ik gewoon tot de nakuur wacht, wil niet nog meer schommelingen in me hormoon huishouding.
Of raden jullie het wel aan?
Gewicht was voor dat ik met de nolva begon 105 kilo, en nu 104 dus een kilo vocht kwijt geraakt door de nolva.
Zal er binnen 4 dagen ook wel weer aanzitten, kracht is ook niet verkeerd ben met alles wel 10kg omhoog gegaan. Hier ff wat kracht stats:

Bp- 110 6x
Incline bp- 90 6x
DL- 130kg 10x
Dumbbell row- 50kg 6x
Sq- 110kg 10x

Alleen wil ik mijn trainings schema aanpassen, hebben jullie misschien tips?
Dit is mijn huidige schema, met 1x 12km fietsen in de week erbij als cardio.

Ma, borst en triceps:
Bp-12x10x8x6
Incline bp-"
Dumbbell pullover-"
Cable cross over omhoog-"
Peck-deck-"
Dippen-10-8-8-8
Smal bankdrukke- "
Press downs-"

Wo, rug biceps:
Dl-12x10x8x6
Double arm rows met barbell-"
Close grip cable row-"
Single arm row-"
Pulldown-"
Dumbbell curl-"
Barbel curl-"
Zittend bumbell curl-"

Vrij, schouders, onderarmen;
Dembell press:12x10x8x6
Lateral raises:"
Upright rows-"
Lateral raises (achterkant)-"
Shrugs-15x4
3 oefeningen onderarmen

Za, benen, buik:
Sq-10x4
Hamsting extansion-12x10x10x10
Quad extansion- 12x10x8x6
Lunges-
2 oefeningen kuiten en 2 buik

Ik zit te denken om het helemaal om te gooien en elke spier groep ligter maar wel 2x per week te pakken, vooral omdat ik dit nog nooit uit geprobeerd heb. En ook omdat ik denk dat het teveel is, in het begin van de kuur ging ik er super goed op. Maar ik krijg nu een btje het iedee dat het te zwaar is. Dus wat moet ik doen? Misschien 3sets doen ipv van 4?

Laatst bewerkt:
Kijk hier nog wel iemand ???
Heb net f met een trainer gesproken, maar hij raad aan om 4 sets met tussen de 8a6 haalingen te doen. En niet meer tot faillure te gaan, wat ik nu wel de laatste 2 sets deed.

We lezen gewoon hoor ;)

Oke :D
Maar niemand wat te melden over mijn huidige schema, wil de oefeningen het zelfde houden. Alleen niet meer tot faillure gaan en tussen 8a6 haalingen gaan zitten. Cal heb ik opgeschroefd door 50gr rijst en 1 banaan toe tevoegen. Hoop dat ik dan nog een paar kleine kilo's kan pakken!

Ja het zit allemaal rotsvast in elkaar. Je gaat in ieder geval snel omhoog in KG's. Dat is zeer netjes, sterkte man.

Kuur en eetschema ziet er wat mij betreft prima uit! Succes ;)

Oke :D
Maar niemand wat te melden over mijn huidige schema, wil de oefeningen het zelfde houden. Alleen niet meer tot faillure gaan en tussen 8a6 haalingen gaan zitten. Cal heb ik opgeschroefd door 50gr rijst en 1 banaan toe tevoegen. Hoop dat ik dan nog een paar kleine kilo's kan pakken!

beetje afwisseling kan geen kwaad,6-8 herhalingen is prima voor je explosieve kracht.

Zit weer aan de nolva 10mg per dag :(
Kreeg een hard knobbeltje achter me tepel, niet egt een schijf maar lijkt wel een steentje. Mocht het na de nakuur niet helemaal weg zijn ga ik ff langs de dokter, om te kijken wat het is!

Zo gister 8e injectie gezet, laatste keer deca dus!
Injecteren ging wel helemaal klote, eerst een zenuw geraakt in me linker quad.
Deed minder pijn dan ik had verwacht, maar was toch wel een vervelend gevoel.
Toen maar in me rechter quad gezet, maar de naald ging er moeizaam en pijnlijk in.
Wel vreemd normaal ging hij er pijnloos in ???
Gewicht schommelt tussen de 104 en 105 kilo, ik heb me kcal opgeschoefd door extra kh's toe te voegen maar ik kom niet meer aan zo snel aan als in het begin.
Wel jammer dat ik al bijna klaar ben :(
En weer even een foto, ik krijg me fysiek gewoon niet goed op de foto door die k*t mobiel :mad:
Maar progessie is wel te zien, kan niet wachten om voor de zomer alles droog te trekken met een nieuwe kuur!
Laat maar horen wat jullie van de progessie vinden.

pic2.jpg

Nou volgende week laatste inject!
Heb alvast wat sups besteld voor in/na de nakuur, vitamine D, jack3d, pw45, glutamine en nog leucine.
Gaat helemaal goed komen blijf hoog in kcal tot maart, dan ga ik een cutkuur starten.
Gewicht is nu 106 kilo ben wel iets in bf gestegen, ook al is het nu moeilijk te zien door het vocht.
Als ik smorgens wakker word zit ik helemaal onder strepen, van het liggen :p
Maar in me gezicht valt het reuze mee, drink ook 4l water op een dag moet ook wel als je bijna 5000kcal eet!
Krijg wel een hoop complimenten van mensen, dat ze het knap vinden dat ik op deze leeftijd al zo groot ben.
En bishes die tijdens het uitgaan alleen maar je shirt willen uit trekken, niet dat er nu veel te zien is :p
Ze moesten is weten eigenlijk mja maakt niet uit :p ik werk er hard voor!

Terug
Naar boven