MuscleMeat

1e kuur: test e + tren e + vragen?

serratusboy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Jongens, wil me 1e kuur beginnen over paar weekjes.Op/Aamerkingen, tips welkom..
Doel: Droge Massa+ eventueel dalen in vp.
1/12 Test-E 500mg (Of toch 750mg vanwege de tren?)1/8 Tren-E 400mg+ winstrol
Vragen:
- Test 500 of 750 tegenover tren 400? Of toch beter voor sust gaan?
- Ik hoor af en toe dat tren te zwaar is voor 1e kuur, Of is dit per persoon afhankelijk?
- Wintstrol als kickstart ? of kan het eventueel op eind gebruikt worden om droger eruit te komen?
- caloriebehoefte+500/1000 kcal meer toch?
- Eiwitten 5g per kg lichaamgewicht? Hoeveel zou ik KH moeten doen, want dit maakt uit neem ik aan of je droger gaat worden of niet. En dan rest van je caloriebehoefte opvullen met vetten.

Laatst bewerkt:
Tren is het zwaarst. En dan die doseringen als eerste kuur? Wat ga je doen als 3e dan? 1500 test en 1000 tren? Ff serieus man.

1e keer, test e 500mg pw voor 10 à 12 weken.

Lezen en gij zult leren, en ga je toch zo eigenwijs zijn om jou 'voorstel' te doen.
Succes dan.

nakuur?

• Topic Starter Topic Starter
Tren is het zwaarst. En dan die doseringen als eerste kuur? Wat ga je doen als 3e dan? 1500 test en 1000 tren? Ff serieus man.

1e keer, test e 500mg pw voor 10 à 12 weken.

Lezen en gij zult leren, en ga je toch zo eigenwijs zijn om jou 'voorstel' te doen.
Succes dan.

Ik zit me al een jaar in te lezen en ik zie nog steeds gebruikers als 1e kuur tren, en in welke mate moet ik het zien als ''zwaar'' herstel toch? ik had vernomen van mensen dat als er een goede tijd tussen zit gewoon met dezelfde dose kunt gainen en niet hoef te verhogen voor 2e/3e kuur?Jah test-e/winny maar ik wil echt graag droog uit de kuur komen, ik weet niet of deze 2 voldoende zijn daarvoor...

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 22:32 ----------

vergeten neer te zetten , week 14/18 arofixen 1 tab p.dag

Ik heb test e 500 en tren e 400 als tweede kuur gedaan en het was best pittig, niet aan te raden als eerste kuur. Ga eerst eens denken aan test only ofzo om 'kennis te maken' en ook daarbij adviseer ik je GA EERST AAN JE VOEDING WERKEN. De vragen die je stelt over voeding zou je eigenlijk zelf moeten kunnen beantwoorden.

Ik zat op jouw gewicht in de kuur op ~4300 kcal, ik neem aan dat je gaat bulken. Hou gewoon de spiegel in de gaten en pas aan wanneer nodig. Een voorbeeld voor verhoudingen van de macro's is 300 g eiwitten, 100-150 g goede vetten, overige kcal aan koolhydraten.

Ik zit me al een jaar in te lezen en ik zie nog steeds gebruikers als 1e kuur tren, en in welke mate moet ik het zien als ''zwaar'' herstel toch? ik had vernomen van mensen dat als er een goede tijd tussen zit gewoon met dezelfde dose kunt gainen en niet hoef te verhogen voor 2e/3e kuur?Jah test-e/winny maar ik wil echt graag droog uit de kuur komen, ik weet niet of deze 2 voldoende zijn daarvoor...

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 22:32 ----------

vergeten neer te zetten , week 14/18 arofixen 1 tab p.dag

Niet alleen zwaar qua herstel. Maar ook het psychische gedeelte tijdens je kuur.
Wees verstandig. Kijk eerst hoe ie reageerd op test only.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb test e 500 en tren e 400 als tweede kuur gedaan en het was best pittig, niet aan te raden als eerste kuur. Ga eerst eens denken aan test only ofzo om 'kennis te maken' en ook daarbij adviseer ik je GA EERST AAN JE VOEDING WERKEN. De vragen die je stelt over voeding zou je eigenlijk zelf moeten kunnen beantwoorden.

Ik zat op jouw gewicht in de kuur op ~4300 kcal, ik neem aan dat je gaat bulken. Hou gewoon de spiegel in de gaten en pas aan wanneer nodig. Een voorbeeld voor verhoudingen van de macro's is 300 g eiwitten, 100-150 g goede vetten, overige kcal aan koolhydraten.

Als je goed op leest zie je dat er duidelujk staat caloriebhoefte+500/100, dat komt neer op 3500+500/100 zoals je kan zien komt het op het zelfde neer als wat jij roept. 5gram x 90 = 450 eiwitten en kh was onduidelijk vanwege het aankomen wil zo droog mogelijk blijven. Want theoritisch gezien zou je naturel bulken hoog in kh moeten zijn maarja als je nu lager zou zitten het alleen voordeliger is om droger te blijven. Maar oke wat adviseer je dan om in vp te dalen. Test-E+Winny + .... Graag een inject als dat niet mogelijk is zou ik er clen eventueel ingooien of is dat teveel voor het lever (ben ook trouwens aan de roa 20mg p.dag)

Terug
Naar boven