Fitness Seller

1e Kuur Van Snelspuiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

snelspuiten

Novice
Waardering
0
hee ik wil snel een kuur doen, over mezelf: ik train nu 1 week en ga er helemaal voor ik wil zo snel mogelijk grootworden .

ik heb nog nooit gekuurd, dus ik ga snel groeien.

ik pak gewoon 4 testo's enate ofziets en 6 daca's ofzoiets.

en van die pillen oxy erbij, ik weeg nu 58 kilo en probeer de 75 ermee te halen.

als nakuur voor 20 weken 2 daca's per week om het zij bij te houden en meschien nog wa pillen ofzow.

Ik hoop wel dat jullie dit een mooi kuurschema vinden.

geef me een goed advies alsjeblieft ik heb het dringend zo zwaar hard nodig ik moet groeien!!!!!!!!!!!!!!!!!! wahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :p :p :p :p

Zou gewoon synthol pakken hoef je ook niet te trainen enzo en is veel gezonder want je kan gewoon breezers blijven drinken...!!! Succes!!! :thumbs:

snelspuiten zei:
hee ik wil snel een kuur doen, over mezelf: ik train nu 1 week en ga er helemaal voor ik wil zo snel mogelijk grootworden .

en van die pillen oxy erbij, ik weeg nu 58 kilo en probeer de 75 ermee te halen.

als nakuur voor 20 weken 2 daca's per week om het zij bij te houden en meschien nog wa pillen ofzow.

geef me een goed advies alsjeblieft ik heb het dringend zo zwaar hard nodig ik moet groeien!!!!!!!!!!!!!!!!!! wahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :p :p :p :p

Erg grappig zo'n kloon! :rolleyes:

geniale post

zeker weer zo 1 die groot wil zijn in de vakantie :(

zou nog 2 weken naturel doortrenen, je ken TE vroeg beginnen ook he !

snelspuiten zei:

:eek: :eek:
Hahahahahah ik hoop toch dat je een grapje maakt ??? ??? . Kerel je weet niet eens waar je het over hebt. Je traint net een week... denk je dat de echte bodybuilders binnen een maand zo groot zijn geworden?? Daar gaan jaren overheen van hard trainen!!!! Ik hoop dat je oud wil worden?? Zo ja begin je dan eens te verdiepen in wat je allemaal in je lichaam wil injecteren/slikken. :rolleyes:

Mvgr
meggamassnick

Jullie nemen deze drol toch niet serieus he?

Is waarschijnlijk weer een oude bekende die denkt grappig te zijn. De originaliteit is er na 100x wel n keer vanaf.

wss iemand die nog lacht om zijn eigen scheten !

Zo man lache met jou gozer!!! :rolleyes:

Leviathan zei:
Jullie nemen deze drol toch niet serieus he?

Is waarschijnlijk weer een oude bekende die denkt grappig te zijn. De originaliteit is er na 100x wel n keer vanaf.
Behalve als die oude bekende het al 100x heeft gedaan dan vind ik best orgineel... :D

@sanniejj: waar staat jou anti-cortisol front eigelijk voor?

Sanniej houdt gewoon niet van stress ;)

Hoi.

Klonen zijn verboden, deze is dus ook gebanned. Niet meer opnieuw kloontjes maken svp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven