Fitness Seller

1e kuur winny only??

mij stats voor de winstrol waren 69.9 kg 11%
nu 75 kg 9%

Dus als dat geen spiermassa is dan weet ik het ook niet :D

nuja , kga er niet mee op in hoor skydirk , leeftijd kan er idd ook mee te maken hebben , er zijn zoveel factoren die een rol spelen , dat het voor iedereen wel anders is en werkt .

Tuurlijk heeft winny hier toegevoegde waarde. Als DHT-achtig derivaat zorgt winny voor een androgene push wat bijvoorbeeld resulteert in een flinke krachttoename maar niet in echt veel anabole werking. Deca is voornamelijk anabool en tot een mg of 400 niet echt berucht voor gyno of vocht. Krijg je van die laatste 2 toch last kun je dat specifiek counteren met Nolva, niet met Femara, Arimidex of Proviron!
Dit is specifiek voor Deca en moet je ff in je achterhoofd houden....

Latin spirit zei:
kerel, jij bent genetisch veel beter onderlegd dan menigeen hier op het forum, dat weet je ook. mag ik vragen waarom je deca gebruikt tot op de wedstrijd zelf? om droog te trainen???

maar mijn vraag aan jou is zal winstrol een toegevoegde waarde hebben als je het combineert met deca

Elmo zei:
Deca is voornamelijk anabool en tot een mg of 400 niet echt berucht voor gyno of vocht. Krijg je van die laatste 2 toch last kun je dat specifiek counteren met Nolva, niet met Femara, Arimidex of Proviron!Dit is specifiek voor Deca en moet je ff in je achterhoofd houden....

Je wordt bedankt! Nu kan ik naast proviron ook nog nolva tijdens mn kuur gaan meeslikken. :D

Naja, geen kans op bitchtits dan ;)

Ik weet niet hoe gevoelig je bent voor Gyno maar sommigen hebben er zelfs bij 800mg geen last van. Krijg je echter last, dan helpt aleen Nolva......

Leviathan zei:
Je wordt bedankt! Nu kan ik naast proviron ook nog nolva tijdens mn kuur gaan meeslikken. :D

Naja, geen kans op bitchtits dan ;)

Elmo zei:
Ik weet niet hoe gevoelig je bent voor Gyno maar sommigen hebben er zelfs bij 800mg geen last van. Krijg je echter last, dan helpt aleen Nolva......

Ik ben niet gevoelig voor gyno. Ik heb met hoge doseringen dbol gekuurd, en voorlaatste kuur met injects zat ik op 500mg test enanth, met een frontload van 1000 mg testo.

No Problemo.

Ik slik de provi alleen om de vochtretentie van de oxy tegen te gaan en gedurende verdere kuur, om de oestrogenen niet teveel het werk te kunnen laten doen.

hallo
ik ben new in the game dus vooraleer ik begin met een kuur ben ik bezig met veel te lezen over as.als ik dit hier allemaal lees dan blijkt dat winstrol alleen wel iets goed moet zijn.mijn vraag is als jij da genomen hebt.heb je er dan nog supplementen bij genomen of heb je alleen maar op je eten gelet?want als ik een kuur zou willen beginnen ik wil nl niet zoveel bijkomen gewoon het resultaat dat jij behaald hebt staat me wel aan maar ja ik weet wel het is voor iedereen anders maar toch algemeen gezien is winstrol wel iets goed precies.en hoeveel tabs nam je dan per dag omdat ik al overal gelezen heb dat je voor een goed resultaat 50 mg per dag moet nemen.en heb je geen side effects gehad? :cool:

psy4 zei:
hallo
ik ben new in the game dus vooraleer ik begin met een kuur ben ik bezig met veel te lezen over as.als ik dit hier allemaal lees dan blijkt dat winstrol alleen wel iets goed moet zijn.mijn vraag is als jij da genomen hebt.heb je er dan nog supplementen bij genomen of heb je alleen maar op je eten gelet?want als ik een kuur zou willen beginnen ik wil nl niet zoveel bijkomen gewoon het resultaat dat jij behaald hebt staat me wel aan maar ja ik weet wel het is voor iedereen anders maar toch algemeen gezien is winstrol wel iets goed precies.en hoeveel tabs nam je dan per dag omdat ik al overal gelezen heb dat je voor een goed resultaat 50 mg per dag moet nemen.en heb je geen side effects gehad? :cool:

Kijk ff naar de belevenissen van Peuters, dan krijg je misschien een antwoord. :)

thnx maar ik zou graag weten wat voor schema hij gevolgd heeft met de inname van winstrol versta je

Terug
Naar boven