AndroidHealthClinic

1e kuur winny only

Woekkes

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
28
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Hallo iedereen,

Na lang denken, heb ik besloten mijn eerste kuur winny only te doen. Zoals ik reeds vaker gelezen heb, geven jullie het advies om test of dergelijke te zetten doch gaat mijn voorkeur uit naar een orale winstrol kuur.
Ik ben net geen 23 jaar oud en train reeds meerdere jaren met een goed schema (ik train 4-5x/week).
Uiteraard heb ik ook een voedingsschema. Mijn onderhoud ligt op 3200 kcal/dag. Tijdens deze kuur ga ik ook op onderhoud eten en met cardio een verschil maken van 200-300 kcal (hangt ook af in welke mate ik last ga ondervinden van de gewrichtspijnen)

Mijn stats:
179 cm
84 kg met een vetpercentage van 10% ongeveer

Mijn schema voor de kuur:
w1-6 50 mg/dag
w7-8 20 mg Nolvadex per dag

De winny zal ik verdeeld over 2 keer innemen, namelijk 20 mg rond 7u30 en 30 mg rond 18u30.

Voorts ga ik tijdens de kuur volgende supplementen blijven gebruiken:
- whey
- preworkout/postworkout
- creatine (monohydraat)
- visolie
- magnesium
- zink
- melatonine
- groene thee capsules
- vit D

Speciaal voor deze kuur ben ik volgende supplementen gaan halen:
- glucosamine
- taurine

Indien jullie opmerkingen of raad hebben, hoor ik deze natuurlijk graag! :D

Laatst bewerkt:
Heey,

Ja je zegt het zelf al van de test, maar na kuur zou ik 3-4 weken doen. En waarom neem je melatonine als supp? Slaap je lastig in?

• Topic Starter Topic Starter
Heey,

Ja je zegt het zelf al van de test, maar na kuur zou ik 3-4 weken doen. En waarom neem je melatonine als supp? Slaap je lastig in?

Door vaak onregelmatige werkuren helpt het me om af en toe melatonine te nemen voor sneller in te slapen maar ook voor een diepere slaap. Is het naar je gains toe belangrijk om 3-4 weken na te kuren ipv 2 weken?

De vuistregel is 1/3 vd kuur nakuren. 2 weken zou afdoende moeten zijn. Clomid & Nolva zijn ook geen smarties.

Met winstrol gewoon niet nakuren. Is niet nodig want winstrol aromatiseert niet. Nolva is ook gewoon een zwaar medicijnen en doet in het geval van winstrol meer kwaad dan goed.

Met je gewicht zou 40mg p/d al genoeg moeten zijn. En 6 weken aanhouden.

4 weken nakuren na winny only is totale onzin

2 weekjes nolva is genoeg chlomid heb je ook niet nodig

gewoon 2 weekjes doen.

Geen Nolvadex nodig, omdat:
Er na de kuur geen aromatisering plaatsvind die een negatieve feedback kan geven.

Het is hetzelfde als n anti oestrogeen slikken tijdens het gebruik van Winstrol.
Ook onzin: omdat het zelf al niet kan aromatiseren.

Je gebruikt de Nolva of de Clomid alleen om de negative feedback te remmen/stoppen.
Tijdens gebruik van Clomid of Nolvadex start je ook niet op.
Het opstarten doe je pas na het gebruik.

Dus het gebruik van deze middelen zorgen alleen maar voor verlies na gebruik van de Winstrol. Omdat je het opstarten van je eigen test uitstelt.
Dus zond van je tijd, geld en je gains.

Er na de kuur geen aromatisering plaatsvind die een negatieve feedback kan geven.

Het is hetzelfde als n anti oestrogeen slikken tijdens het gebruik van Winstrol.

Je gebruikt de Nolva of de Clomid alleen om de negative feedback te remmen/stoppen.

Dus het gebruik van deze middelen zorgen alleen maar voor verlies na gebruik van de Winstrol. Omdat je het opstarten van je eigen test uitstelt.

+1

HCG zou beter aansluiten maar wellicht gezien de zwaarte van de kuur is de oplossing erger dan het probleem

HCG ook niet nodig bij een winstrol kuurtje

Vertel me wat meer over hoe je ook geen SERM nodig zou hebben na tren.

Dat was sarcasme.

Er is veel discussie over nakuur bij Winny. Je hebt de zogenaamde theorie en natuurlijk de praktijk. Ik moet de eerste nog tegen komen met problemen na een Winny kuur. Nolvadex is ook niet zomaar een pilletje. Dus waarom nemen als het niet nodig is en je lichaam het zelf aan kan achteraf.

Oh, maar in de literatuur herstellen ze ook allemaal uiteindelijk na 3 maanden testosteron enanthaat hoor, zonder SERM.

@ GetXXL

In je eerste post heb je het over tren en in je 2e post over test...

Bij tren alleen zou je in principe ook geen nakuur nodig hebben. Maar aangezien tren vrijwel altijd gecombineerd word met test en HCG, is een nakuur wel nodig. Zelf als je alleen HCG gebruikt, HCG zorgt namelijk ook weer voor een toename van oestrogeen. Je gebruikt de nakuur dus niet voor de tren maar voor de HCG! Daarnaast heeft tren wel een progestagene werking, dus als je deze stackt met test dan kan gynecomastie optreden. Hier gebruik je dan weer Nolvadex voor, dus nakuren.

Echter is Winstrol zelf ook geschikt als nakuur bij een gestackte kuur, dus dit zegt al genoeg over waarom een nakuur niet nodig is bij Winstrol.

Topic gaat overigens over winstrol dus ik snap niet waarom je met test en tren aan komt zetten

Wat voor een netto gains verwacht je te pakken?

@ GetXXL

In je eerste post heb je het over tren en in je 2e post over test...

Bij tren alleen zou je in principe ook geen nakuur nodig hebben. Maar aangezien tren vrijwel altijd gecombineerd word met test en HCG, is een nakuur wel nodig. Zelf als je alleen HCG gebruikt, HCG zorgt namelijk ook weer voor een toename van oestrogeen. Je gebruikt de nakuur dus niet voor de tren maar voor de HCG! Daarnaast heeft tren wel een progestagene werking, dus als je deze stackt met test dan kan gynecomastie optreden. Hier gebruik je dan weer Nolvadex voor, dus nakuren.

Echter is Winstrol zelf ook geschikt als nakuur bij een gestackte kuur, dus dit zegt al genoeg over waarom een nakuur niet nodig is bij Winstrol.

Topic gaat overigens over winstrol dus ik snap niet waarom je met test en tren aan komt zetten
Omdat springfield komt met het 'bewijs' dat ie geen mensen kent die geen problemen hebben na een winny kuur, dus kom ik met wat gedocumenteerd is na een test only kuur. En ik denk dat er toch wel degelijk consensus is, zelfs op dit board :rolleyes:, dat een SERM moet toegepast worden na een test kuur. Slechts om een punt te maken.

Gezien je vermeldt dat winstrol zelf ook geschikt is als nakuur bij een gestackte kuur heb ik geeneens zin om hierop verder in te gaan :roflol:

Je leeft in een illusie als je denkt dat alleen oestrogenen onderdrukken (sure ze onderdrukken veel sterker per mol, maar raad eens, androgenen komen in veel grotere hoeveelheden voor, zeker bij een kuur), alsook dat het zo simpel is als een vergelijking waarbij een laag oestrogeenniveau direct zorgt voor herstel.

Lekker nakuren met winny, yeah buddy
Alteration of hormone levels in normal males given the anabolic steroid stanozolol.
Anabolic steroids have widespread metabolic effects but, to date, their proven clinical indications have been limited. Recently the 17 alpha-alkylated steroid, stanozolol, has been shown to be of value in a variety of commonly occurring vascular diseases. Its endocrine effects have received little attention and we have investigated the effect of administering a 14 d course of stanozolol (10 mg orally per day) on a variety of important hormonal pathways in nine healthy male subjects. Significant changes occurred as follows: a 55% reduction in serum testosterone levels was noted and was accompanied by reductions in 'derived' free testosterone, coïtus hormone binding globulin and LH levels; total T4 and T3 levels fell in association with a decrease in thyroxine binding globulin, but no alteration was detected in TSH or free T4 levels. Changes in vitamin D status, with falls in 25-hydroxycholecalciferol and vitamin D binding globulin were also observed. These effects were reversible on stopping treatment. Stanozolol therapy therefore leads to a number of hormonal changes, probably by an action at both pituitary and hepatic levels.

Misschien toch maar eens een artikel schrijven dat het wat meer is dan het beknopte model van GnRH -> LH/FSH -> test/oestradiol.

Laatst bewerkt:
ik zeg ook niet dat ik het je aanraad om met winstrol na te kuren. Het is immers gewoon een kuur.. Maar het heeft wel een licht anti-oestrogene eigenschap.

kan je best een cycle support sup gebruiken bij 'Winny only'? of niet nodig?

Terug
Naar boven