- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Hallo iedereen,
Na lang denken, heb ik besloten mijn eerste kuur winny only te doen. Zoals ik reeds vaker gelezen heb, geven jullie het advies om test of dergelijke te zetten doch gaat mijn voorkeur uit naar een orale winstrol kuur.
Ik ben net geen 23 jaar oud en train reeds meerdere jaren met een goed schema (ik train 4-5x/week).
Uiteraard heb ik ook een voedingsschema. Mijn onderhoud ligt op 3200 kcal/dag. Tijdens deze kuur ga ik ook op onderhoud eten en met cardio een verschil maken van 200-300 kcal (hangt ook af in welke mate ik last ga ondervinden van de gewrichtspijnen)
Mijn stats:
179 cm
84 kg met een vetpercentage van 10% ongeveer
Mijn schema voor de kuur:
w1-6 50 mg/dag
w7-8 20 mg Nolvadex per dag
De winny zal ik verdeeld over 2 keer innemen, namelijk 20 mg rond 7u30 en 30 mg rond 18u30.
Voorts ga ik tijdens de kuur volgende supplementen blijven gebruiken:
- whey
- preworkout/postworkout
- creatine (monohydraat)
- visolie
- magnesium
- zink
- melatonine
- groene thee capsules
- vit D
Speciaal voor deze kuur ben ik volgende supplementen gaan halen:
- glucosamine
- taurine
Indien jullie opmerkingen of raad hebben, hoor ik deze natuurlijk graag!
Na lang denken, heb ik besloten mijn eerste kuur winny only te doen. Zoals ik reeds vaker gelezen heb, geven jullie het advies om test of dergelijke te zetten doch gaat mijn voorkeur uit naar een orale winstrol kuur.
Ik ben net geen 23 jaar oud en train reeds meerdere jaren met een goed schema (ik train 4-5x/week).
Uiteraard heb ik ook een voedingsschema. Mijn onderhoud ligt op 3200 kcal/dag. Tijdens deze kuur ga ik ook op onderhoud eten en met cardio een verschil maken van 200-300 kcal (hangt ook af in welke mate ik last ga ondervinden van de gewrichtspijnen)
Mijn stats:
179 cm
84 kg met een vetpercentage van 10% ongeveer
Mijn schema voor de kuur:
w1-6 50 mg/dag
w7-8 20 mg Nolvadex per dag
De winny zal ik verdeeld over 2 keer innemen, namelijk 20 mg rond 7u30 en 30 mg rond 18u30.
Voorts ga ik tijdens de kuur volgende supplementen blijven gebruiken:
- whey
- preworkout/postworkout
- creatine (monohydraat)
- visolie
- magnesium
- zink
- melatonine
- groene thee capsules
- vit D
Speciaal voor deze kuur ben ik volgende supplementen gaan halen:
- glucosamine
- taurine
Indien jullie opmerkingen of raad hebben, hoor ik deze natuurlijk graag!

Laatst bewerkt:

, dat een SERM moet toegepast worden na een test kuur. Slechts om een punt te maken.