Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opbouwen is verstandig anders kan je bloeddruk als een gek omhoog schieten waardoor je knallende koppijn krijgt. Afbouwen is idd niet nodig...
koppijn kan een issue zijn, mits dit niet het geval is, zou ik gewoon vaste dosering aanhouden.
He gozer Winny is een DHT en dat staat zeker bekend om puistjes dus snap niet hoe je erbij komt dat dit alleen van de Testo komt![]()

ok, misschien heeft ie een paar puistjes gekregen...
maar van zo'n eenvoudig en mild kuurtje kan hij toch onmogelijk vol staan met pukkels of je zou er van nature al héél gevoelig moeten voor zijn.
ik heb gewoon de indruk heb dat Ruiter een beetje overdrijft in het beschrijven van zijn eerste ervaring met winny...
ik kan begrijpen dat je blij bent met je eerste kuur maar dan moet je de effecten en sides van roids niet meer gaan ophemelen dan ze in werkelijkheid zijn.
no offense voor de rest en nog veel succes![]()
![]()
ok, misschien heeft ie een paar puistjes gekregen...
maar van zo'n eenvoudig en mild kuurtje kan hij toch onmogelijk vol staan met pukkels of je zou er van nature al héél gevoelig moeten voor zijn.
ik heb gewoon de indruk heb dat Ruiter een beetje overdrijft in het beschrijven van zijn eerste ervaring met winny...
ik kan begrijpen dat je blij bent met je eerste kuur maar dan moet je de effecten en sides van roids niet meer gaan ophemelen dan ze in werkelijkheid zijn.
no offense voor de rest en nog veel succes![]()
![]()
Aggresie is dan misschien placebo maar ik fok mezelf anders wel lekker makkelijk op tijdens de workout (makkelijker als normaal)
Lekker toch... Hoe is het met je voeding nu? Al wat aangekomen?

Ik zal je hem nog sterker vertellen. Toen een maat van mij voor de eerste x Winny nam zat zijn hele rug onder de dikke puisten. Hij heeft zij shirt maanden niet uitgehad. Ik daarin tegen had maar een paar puistjes. Agressie van Winny ken ik ook niet....
Ik krijg wel een heerlijke pomp tijdens het trainen van Winny!!!
Maar hoe kom jij erbij dat je alleen van Testo puisten krijgt en niet van een DHT?
).
Is leuk om op de weegschaal te letten maar is met winny idd een beetje natte vinger werk.
Aangezien winny een hardmaker is zul je mits je voeding goed is
afvallen in vetpercentage en wat bijkomen in spiermassa..
bij winny kun je beter in de spiegel je vooruitgang meten als op de weegschaal.
acnevorming verschilt per persoon de 1 is er gevoeliger voor dan de ander.
Je voeding heeft hier ook veel invloed op dus let daar goed op!
succes verder ik hou jelogje in de gaten.
Je gaat door Winny alleen echt niet zakken in je vet. Dat ligt puur aan je voeding maar komt zeker niet door de Winny. Kijk Dianabol aromatiseerd en houdt dus veel vocht vast en daardoor lijkt de weegschaal harder vooruit te gaan. Van Winny krijg je kwaliteitsspieren.
Kijk een DHT variant staat natuurlijk wel bekend dat het eventueel puistjes kan geven maar is absoluut persoons afhankelijk...

Update:
Vandaag laatste pillen uit potje nr1 en dan morgen knallen we nr 2 open tevens ook de laatste heb dus nog een goeie 3 weken.
Me training gaat lekker eten ook maar de pomp is gewoon fantastisch ouwe echt niet normaal vooral triceps en me schouders die knallen gewoon uit me vel man (ader over me trapz ook nog nooit gezien).![]()
ben alleen aan het twijfelen of ik gewoon moet blijven kickboksen komende 3 weken want ik weet dat ik meer kilos kan pakken met alleen bb maar ik blijf wel kurkdroog en lekker fit en soepel door kickboksen.![]()