Wanneer neem jij je tabs eigenlijk...
De helft smorgens en de andere helft voro de training..?
En op niet trainingsdagen..?
check me schema ouwe
2 tabs maaltijd 1
3 tabs tussen maaltijd 5 en 6

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer neem jij je tabs eigenlijk...
De helft smorgens en de andere helft voro de training..?
En op niet trainingsdagen..?

)
Dus gelijk weer vette cardio workout gehad. Wel jammer dat ik gister niet aan de drank kon maar ja het is het een of het ander hé. MAKKELIJKE KEUS DUS VOOR MIJLeuk om te lezen dat je er plezier van hebt. Maar is het niet veel beter elke 2 dagen 150 mg erin te spuiten? Beter voor de lever maar ook waarschijnlijk meer effect. Meer mg is meer resultaat. (tot een beaaplde hoogte uiteraard).
Kun je me vertellen waarom je het zo hebt gedaan?
Dankjewel,
Hoe hebben andere dat trouwens hier ervaren als je kuurtje (in dit geval winny orals only) af is gelopen Dan is die HELE VETTE POMP gewoon weg na het trainen!! erg k*t of valt wel mee te leven?
!!!!!

Gaat lekka dus.Wordt je ook nog een beetje droger of zit je hoger in kcal?

nog last?
idd erg naar maar maar is weekend dus neem aan dat je zoieso wel rust hield..
zeer verstandig rustdagen in te lassen.
als je forceerd ben je verder van huis en vooral tijdens je kuur
Waarom pak je Winstrol oraal en niet injectable als je je nu al zorgen maakt over eventuele bijverschijnselen? Het werkt zoiezo pas (merkbaar) na je eerste week, dus de verschijnselen die je nu hebt zijn eerder psychisch te noemen. GS brengt een hele goede op de markt, is op waterbasis en kan IM, dus minder belastend voor je lever....![]()
Blijkbaar niet dus....Op of aanmerkingen altijd welkom..........................................
Blijkbaar niet dus....
Ik weet dat je langer bezig bent en heb al je posts gelezen. Je maakt je vanaf de eerste dag al druk om pukkels, agressie, pomp enz enz. vandaar de ''bijverschijnselen". Als ik lees hoeveel eiwitten en andere supplementen je neemt e.d. is dat geen verrassing. "Vriend"....