AndroidHealthClinic

1e kuur winny's (orals)

• Topic Starter Topic Starter
mijn training valt vaak tussen maaltijd 1,2 of 3 en anders s'avonds tussen maaltijd 5 en 6.
Natuurlijk nuttig ik dan de eerst volgende maaltijd binnen 60 min. na me workout!!!! Dus schuif ik af en toe een beetje met de tijden:)

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoeveel ben je vooruit gegaan met kracht?

me kracht is wel iets omhoog maar niet schokkend ofzo
lees maar eens GOED me HELE POST!!!:rolleyes:

Update:

We ziten alweer in week nummer 4 gaat hard man (voornamelijk de inhoud van de potjes gaan hard :cool: )
Me training gaat echt super ik lijk echt wel uit me vel te scheuren tijdens de workout.Voornamelijk me schouders en triceps gaan echt gruwlijk me gewicht zat vanmorgen op 91 (gister morgen nog op 92,5) maar ik heb dan ook gister wel de hele dag staan bouncen:D Dus gelijk weer vette cardio workout gehad. Wel jammer dat ik gister niet aan de drank kon maar ja het is het een of het ander hé. MAKKELIJKE KEUS DUS VOOR MIJ
Over het algemeen tot nu toe vind ik winny oral echt vette shit de pukkels worden ook al weer wat minder had ik alleen echt in de eerste 2 weken last van is nu al weer stukken minder. maar we hebben nog 2 weekies te gaan.

Leuk om te lezen dat je er plezier van hebt. Maar is het niet veel beter elke 2 dagen 150 mg erin te spuiten? Beter voor de lever maar ook waarschijnlijk meer effect. Meer mg is meer resultaat. (tot een beaaplde hoogte uiteraard).
Kun je me vertellen waarom je het zo hebt gedaan?
Dankjewel,

Leuk om te lezen dat je er plezier van hebt. Maar is het niet veel beter elke 2 dagen 150 mg erin te spuiten? Beter voor de lever maar ook waarschijnlijk meer effect. Meer mg is meer resultaat. (tot een beaaplde hoogte uiteraard).
Kun je me vertellen waarom je het zo hebt gedaan?
Dankjewel,

Ik ben nu in de 4e week van winny ORALS ik ga nu echt niet nog een paar spuiten er in raggen man. Misschien in de toekomst maar ik ben nu gewoon lekker aan me oral kuurtje gaat lekker vind ik zelf en heb nog 2 weken dus ik zie wel hoe het afloopt

Hoe hebben andere dat trouwens hier ervaren als je kuurtje (in dit geval winny orals only) af is gelopen Dan is die HELE VETTE POMP gewoon weg na het trainen!! erg k*t of valt wel mee te leven????

Hoe hebben andere dat trouwens hier ervaren als je kuurtje (in dit geval winny orals only) af is gelopen Dan is die HELE VETTE POMP gewoon weg na het trainen!! erg k*t of valt wel mee te leven????

ik vind het belangrijk dat je na je training ook goed eruitziet, als dat nog blijft is goe
maar hoeveel ben je aangekomen, wat zijn je vorderingen krachtoename etc..

Update:

Vandaag borst tricep getraint en geloof mij dit was echt :eek: !!!!!
voornamelijk door deze oefeningen:
Gelijk weer een overzicht van mijn krachttoename

dumbbell press:
voor de kuur: +- 8 tot 10 x 42
+- 30 min geleden: 5 x 50

Overhead seated tricep press:
voor de kuur: +- 8 tot 10 x 38
2 weken geleden:8 x 42
+-30 min geleden: 6 x 48!!!!!!!! :eek:

Dus deze training was echt DE SHIT WAUW ik knapte zowat uit me vel man onder de douche aanspannen van me spieren deed gewoon echt pijn aan me vel!!!!:D :D :D

ga nu ff eerste volgende maaltijd verorberen:meal:

Gaat lekka dus :D .Wordt je ook nog een beetje droger of zit je hoger in kcal?

Gaat lekka dus :D .Wordt je ook nog een beetje droger of zit je hoger in kcal?

De spiegel zegt dat me defenitie een stuk beter is geworden maar preciese vet meting doe ik aan het eind van me kuur. Dus dan zullen we het "echt" weten. Maar zit wel iets hoger met me kcal

Update:

Sinds laatste training echt kankerpijn in me rug ik voelde het ook dat ik nog een rep eruit wou persen met dumbbell drukken, maar heb denk ik me rug toen beetje krom getrokken voelt behoorlijk k*t nu.
Dus gister en vandaag verplichte rustdag hoop dat het morgen weer weg is....

nog last?
idd erg naar maar maar is weekend dus neem aan dat je zoieso wel rust hield..
zeer verstandig rustdagen in te lassen.
als je forceerd ben je verder van huis en vooral tijdens je kuur

Waarom pak je Winstrol oraal en niet injectable als je je nu al zorgen maakt over eventuele bijverschijnselen? Het werkt zoiezo pas (merkbaar) na je eerste week, dus de verschijnselen die je nu hebt zijn eerder psychisch te noemen. GS brengt een hele goede op de markt, is op waterbasis en kan IM, dus minder belastend voor je lever....:rolleyes:

nog last?
idd erg naar maar maar is weekend dus neem aan dat je zoieso wel rust hield..
zeer verstandig rustdagen in te lassen.
als je forceerd ben je verder van huis en vooral tijdens je kuur

Is zo goed als weg man gelukkig heb gister al weer ff de beentjes gepakt en vanmiddag ff de chest met triceps. (ik durfte rug of schouders nog niet goed ivm de lichte blessure in me rug)

Waarom pak je Winstrol oraal en niet injectable als je je nu al zorgen maakt over eventuele bijverschijnselen? Het werkt zoiezo pas (merkbaar) na je eerste week, dus de verschijnselen die je nu hebt zijn eerder psychisch te noemen. GS brengt een hele goede op de markt, is op waterbasis en kan IM, dus minder belastend voor je lever....:rolleyes:

Maak ik me druk om eventueele bijverschijnselen??¿¿
En ik ben al in week 5 vriend niet in week 1
Leg me eens uit hoe jij hier in godsnaam bij komt??¿¿

Op of aanmerkingen altijd welkom..........................................
Blijkbaar niet dus....
Ik weet dat je langer bezig bent en heb al je posts gelezen. Je maakt je vanaf de eerste dag al druk om pukkels, agressie, pomp enz enz. vandaar de ''bijverschijnselen". Als ik lees hoeveel eiwitten en andere supplementen je neemt e.d. is dat geen verrassing. "Vriend"....

Blijkbaar niet dus....
Ik weet dat je langer bezig bent en heb al je posts gelezen. Je maakt je vanaf de eerste dag al druk om pukkels, agressie, pomp enz enz. vandaar de ''bijverschijnselen". Als ik lees hoeveel eiwitten en andere supplementen je neemt e.d. is dat geen verrassing. "Vriend"....

Er is een groot verschil tussen opmerken en druk maken over ouwe maar goed **** this shit want heb hier geen zin in.
P.s. Die supplementen neem ik omdat ik zoveel mogelijk rendement er uit wil halen klinkt logisch toch

Terug
Naar boven