Fitness Seller

1e kuur

Bob Mulder

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
73kg
Vetpercentage
12%
Hey Allemaal,

Zal me eerst even voorstellen.

Ben 22 jaar jong een doe nu ongeveer 4 jaar aan kracht training.

Ben begonnen met een lichaamsgewicht van 56 kilo en weeg nu om en nabij 73.
Heb de laatste 2 jaar goed bezig gehouden met mijn voeding en wat voedings supplementen geprobeert en redelijke resultaten me gehaald.

Ik zit nu op het punt dat ik bijna niet meer groei of in gewichten omhoog ga en streef dus naar meer. Ik wil uiteindelijk tussen de 75 tot 80 kilo lichaamsgewicht uitkomen.

Ben de laatste 2 maanden druk aan het bestuderen geweest op internet over kuren maar ik wil wel is weten wat jullie mij zouden adviseren.

Mijn simpele vraag is dus: Wat zouden jullie mij adviseren als eerste kuur (ik zou het liefst tabs pakken, weet niet waarom maar dat zegt mijn gevoel)

Mvg Bob

Laatst bewerkt:
het is misschien niet voor iedereen hetzelfde en je kan genoeg redenen hebben om eerder te willen beginnen maar zelf zou ik eerst eens naar het gewicht trainen van je lengte bij deze 12%
dus 1,86 is 86 kg bij 12%

dat lijkt mij vrij realistisch maar kost wel tijd en dedication

maar de vraag van velen hier zal zijn: hoe ziet je voeding eruit ?????

Laatst bewerkt:
Hey Allemaal,

Ben Bob Mulder, 22 jaar jong een doe nu ongeveer 4 jaar aan kracht training.

Heb de laatste 2 jaar goed bezig gehouden met mijn voeding en wat voedings supplementen geprobeert en redelijke resultaten me gehaald.

Ik zit nu op het punt dat ik bijna niet meer groei of in gewichten omhoog ga en streef dus naar meer. Ik wil uiteindelijk tussen de 75 tot 80 kilo lichaamsgewicht uitkomen.

Ben de laatste 2 maanden druk aan het bestuderen geweest op internet over kuren maar ik wil wel is weten wat jullie mij zouden adviseren.

Mijn simpele vraag is dus: Wat zouden jullie mij adviseren als eerste kuur (ik zou het liefst tabs pakken, weet niet waarom maar dat zegt mijn gevoel)

Mvg Bob Mulder

Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Post eens je voeding.

Meer eten .. En dan nog meer eten.. Iets anders gaat je niet brengen naar waar je wil zijn. Ook AAS niet.

het is misschien niet voor iedereen hetzelfde en je kan genoeg redenen hebben om eerder te willen beginnen maar zelf zou ik eerst eens naar het gewicht trainen van je lengte bij deze 12%
dus 1,86 is 86 kg bij 12%

dat lijkt mij vrij realistisch maar kost wel tijd en dedication

maar de vraag van velen hier zal zijn: hoe ziet je voeding eruit ?????

Sinds wanneer kost zoiets dedication? Gooi 10 kilo boven je lengte op en het komt er in de buurt.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties. Ik kamp heel mijn leven al met mijn gewicht. Ik kom gewoon heel moeilijk aan. Ik kan letterlijk eten wat ik wil maar kom niks tot weinig aan.

Maar ik stel de vraag ook niet voor niks hier wat jullie advies is.

Dan eet je niet genoeg. Eet je meer energie dan dat je verbruikt dan kom je aan. Of je moet al een of andere (stofwisselings)ziekte hebben. Dan zou ik al helemaal geen voorgeschreven hormonale medicatie gaan gebruiken.

dit is zo'n beetje wat ik dagelijks eet:

ontbijt:

6:30
groot boord brinta (400ml melk)
omega 3, mega multi, vitamine c1000
whey eiwit shake (250ml melk)

10:00
5 volkoren boterhammen (normaal beleg: kipfilet, ham, kaas)
1 stuk fruit (wat in de koelkast aanwezig is)

12:30
stuk peperkoek of krentenbol

15:00
2 volkoren boterhammen (met zoetigheid: jam of iets dergelijks)

16:30
trainen

17:45

18:00
eten wat de pot schaft (aardappels, groente vlees)
omega 3

21:00
magere kwark of boord brinta

ik heb niet precies allemaal uitgerekend aan welke waarde ik ga komen maar dit is een beetje aan te tonen hoe mijn voeding is.

dit is zo'n beetje wat ik dagelijks eet:

ontbijt:

6:30
groot boord brinta (400ml melk)
omega 3, mega multi, vitamine c1000

10:00
1 stuk fruit (wat in de koelkast aanwezig is)

12:30
stuk peperkoek of krentenbol

15:00
2 volkoren boterhammen (met zoetigheid: jam of iets dergelijks)

16:30
trainen

17:45

18:00
eten wat de pot schaft (aardappels, groente vlees)
omega 3

21:00
magere kwark of boord brinta

ik heb niet precies allemaal uitgerekend aan welke waarde ik ga komen maar dit is een beetje aan te tonen hoe mijn voeding is.

Niet al te best. Pas je voeding aan en ook meer calorieen!

Sinds wanneer kost zoiets dedication? Gooi 10 kilo boven je lengte op en het komt er in de buurt.

ik ga er even vanuit dat hij net als mij in het ergste geval geen aanleg heeft en geen natuurtalent is:cool:
daarbij is niet iedereen even zwaar bij eenzelfde fysiek met zelfde BF
ik zelf zie er minimaal 5kg zwaarder uit dan ik ben, er zijn er ook die er minder zwaar uit zien dan hun gewicht

Hey Allemaal,

Ben 22 jaar jong een doe nu ongeveer 4 jaar aan kracht training.

Mvg Bob

GAAAAAAAAAAAAAAAAAP

We zitten in de AS sectie,niet in de voedings sectie.
Zie weer hoop antwoorden van snuiters die zelfs het woord Anabolen nooit opgeschreven hebben.

TS,lees je goed in. Pak nog 5 boterhammen erbij ,en pak 250-500mg TestE per week. Vergeet je nakuur niet.

suc6

Bedankt voor jullie reacties. Ik kamp heel mijn leven al met mijn gewicht. Ik kom gewoon heel moeilijk aan. Ik kan letterlijk eten wat ik wil maar kom niks tot weinig aan.

Maar ik stel de vraag ook niet voor niks hier wat jullie advies is.

Euh? In snap het niet.

Hierboven schreef je nog:

Wel een serieuze tegenspraak ofwel heb je gelogen.

jullie zijn wel allemaal heel erg snel met kritiek geven.

Ik stel toch niet voor niks een vraag. van 56 naar 73 is over 4 jaar. het laatste jaar ben ik 2 kilo aangekomen.

ik denk vraag info aan kenners en word meteen afgekraakt.

Je voedingsschema is gewoon slecht. Dat eet ik zowat als ik in de cut zit, dus op dieet moet. Als je wilt bijkomen, pak dan eens een pak brie per dag erbij. Kwak lekker veel mayo op je kipfilet op je boterhammen en 100 gram pindakaas rond 8 uur 's avonds.

Als je echt wilt bijkomen in kilo's spier dan moet je in jouw geval zoveel eten tot het je slecht is en als je eigenlijk niet meer wil eten toch eten. Dan groei je pas en ga je ook richting die gewenste 80 in no time. Maar dit is niks om op te groeien.

Je moet beginnen bij de basis. Training, voeding en rust. Heb je een van die 3 niet op orde dan maak je jezelf belachelijk door al naar anabolen te grijpen want dan snap je 'het' gewoon niet. We kunnen je dan ook niet serieus nemen.

Het antwoord is : vreten tot je moet kotsen en dan nog meer naar binnen proppen totdat je zon pijn aan je
Buik hebt dat je niet meer kan lopen en dan ga je groeien elke dag dat ik alles weer naar binnen heb kunnen proppen is een dag dichter bij spiergroei als je niet groeid nog meer eten dat is bodybuilding volhoude is de sleutel dag in dag uitlaat in jaar
Uit vraag je af of je het wel wilt. Je kan niet voor maar 95% erinsteken echt 200% anders lukt het je niet

6 weken lang 6 tabletten anavar en 5 tabletten winstrol.
komt wel goed.

daarna ga je moeten leren dat injecties de enige manier vooruit zijn.

gr

s

Het is me heel duidelijk. Het is harde kritiek maar wel kritiek waar ik wat aan heb voordat verder ga met hulpmiddelen.

Ik ga er harder aan werken. Bedankt allemaal

Hoeveel eet je nu? Rond de 3200kcal schat ik zo. Klopt dat?

Het antwoord is : vreten tot je moet kotsen en dan nog meer naar binnen proppen totdat je zon pijn aan je
Buik hebt dat je niet meer kan lopen en dan ga je groeien elke dag dat ik alles weer naar binnen heb kunnen proppen is een dag dichter bij spiergroei als je niet groeid nog meer eten dat is bodybuilding volhoude is de sleutel dag in dag uitlaat in jaar
Uit vraag je af of je het wel wilt. Je kan niet voor maar 95% erinsteken echt 200% anders lukt het je niet

Tis maar hoe je het beziet natuurlijk als ik moet kotsen van te vreten heb ik iets verkeerd gegeten.
@topicstarter je voeding is zeker nog niet op punt verre van zelf (btw die van mij ook niet altijd hoor),wat je gevoel over de tabs betref zal wel een k*tgevoel zijn,maar dat wil je toch niet horen denk ik als je toch doorgaat (wat je zeker gaat doen)gewoon
500 test e en nolva bij de hand mocht gyno de kop opsteken en nakuur

Overdrijven is ook een vak :rolleyes:

Aan je uitleg te horen ben je meer het feeder-type dan een bb'er.

Terug
Naar boven