AndroidHealthClinic

1e Kuurtje

Elmo786

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Ben 20 jaar.
Train ongeveer 2 jaar met goede voeding en meerdere soorten trainingen gedaan.
Weeg nu 85kg met ongv 10-12% vet.
Eet nu brinta whey + havermout sochtends.
4 broodjes kalkoenfilet fruit.
Rijst kip groenten( bak het in goede vetten en de kip kook ik in water.)
Rijst kip groenten ( bak het in goede vetten en de kip kook ik in water.)
Pot lijkt vaak veel op^ let er ook op dat ik niks ongezond mee eet.
Whey shakes tussendoor en voor het slapen kwark. eet tussen door ook fruit.
Heb meerdere soorten supps gebruikt.. standaard supps zijn vitamine pillen whey en bcaa's. pwo's doe ik er soms bij.
Wil gaan kuren omdat ik nu toch weinig echt vooruitgang boek ook al probeer ik meer te eten en zelfs verschillende oefeningen + reps en sets te gebruiken.
Wil proberen 90+kg te halen en onder 15% te blijven. Mijn doel is ook meer massa te behalen ook al zal daar een deel vet bij komen.

Wil beginnen met test E 250mg 1e week daarna 500mg per week. 8-10 weken.
Na kuur nolva 2-4 weken.

Wil over ongeveer 2-3 maanden beginnen maar wil graag tips voor ik echt ermee begin.
En weet dat ik jong ben maar ben al erg lang aan het trainen en merk nu echt weinig vooruitgang.

Ben 1,81cm lang en weeg 85kg.

Graag tips en eventueel opmerkingen.
Is mijn 1e kuur en krijg ook begeleiding erbij met prikken etc..

Andere kuurtjes zijn altijd welkom maar wil eerst zo min mogelijk gebruiken om te ervaren hoe het werkt en eventueel de sides ervan.

Als er betere kuur voorstellen zijn ga ik daar natuurlijk ook naar kijken!
Het staat nog niet 100% vast dat ik ga kuren aangezien ik misschien een personal trainer erbij krijg en mee wil doen met de flex cup.

Laatst bewerkt:
Test e 12 weken 1ml zou beter zijn voor je doelstelling.

groter is beter

Heb je alles netjs uitgerekend met je voedingsschema? Want zie geen getallen en/of verhoudingen langs komen.

Zou eerst nog even af wachten op die personal trainer, met 2 jaar zou ik zeggen dat er toch nog veel meer inzit.

En anders succes met je kuur :p

Volgens mij moet je nog een beetje inlezen, want de eerste week minder zetten is....raar.
Na 4 a 5 weken zijn je bloedwaarden pas optimaal met test e dus als je dan de eerste week lager gaat zetten duurt het nog langer.

Dit is de beste eerste kuur:
week 1-10 test e 500mg per week
week 12-15 nolvadex 20mg per dag

Volgens mij moet je nog een beetje inlezen, want de eerste week minder zetten is....raar.
Na 4 a 5 weken zijn je bloedwaarden pas optimaal met test e dus als je dan de eerste week lager gaat zetten duurt het nog langer.

+1 prima kuur

• Topic Starter Topic Starter

Dat is ook ongeveer wat ik wil doen.
Heel misschien 8 weken.

@TS Op 10% kun je lekker kicken met Dbol de 1e 4 weken op 50mg/pd.

Terug
Naar boven