AndroidHealthClinic

1e kuurvoorstel test/bold

Bullneck

Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
106kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik heb ruim 3 jaar trainingservaring, kom van een kilootje of 78/79 af bij dezelfde lengte, eind 2011 heb ik een cycle epistane gedaan 5 weken op 50mg/dag, daar heb ik toen na de nakuur zo’n 4 kg aan overgehouden. De laatste 3 maanden zijn niet goed geweest voor mijn fysiek, ouders uit elkaar en daardoor slecht humeur, geen/weinig zin om te trainen/eten gehad, toen heb ik er een soort cut van gemaakt, maar 1 maaltijd per dag met carbs, wel hoog in mn prot. blijven zitten. Daardoor ben ik een stukje droger geworden. Sta nu op 12/13% en ben weer volop gemotiveerd om keihard te gaan werken.

Ik heb voor het komende jaar mijn trainingsschema’s al weer klaar liggen, voeding zit momenteel op zo’n 4000/4500kcal per dag. Nu wil ik in September beginnen met mijn eerste ‘echte’ kuur, injects dus. Ik weet dat er hier veelal aangeraden wordt om 8/10 weken Test-E te cyclen op 500mg ew maar ik ben eigenwijs en heb hierbij dus een ander voorstel waarover ik graag jullie mening/reactie hoor:

Week 1-15: Test-E 300mg ew (evt vanaf week 8 verhogen naar 500mg, kijken hoe het gaat)
Week 1-15: Boldenone 600mg ew
Week 16-19: Nolvadex 20mg/dag

Aromasin houdt ik achter de hand in geval van gyno. Tijdens de kuur wil ik > 5000kcal/dag gaan eten.

Hierbij vraag ik me wel af of ik deze hoeveelheden in 1 keer zal zetten of dat het misschien beter is om 2 x per week 150mg test en 300mg bold te prikken. En ik ben er ook nog niet helemaal welke maat naalden ik moet gebruiken, iemand daar tips voor?

Alvast bedankt!

Je zet 3Ml per week dit is te doen in gluten of been.
In je bilspier zet je best met 0,8x40. in het been met 0,6x30.

Bestel alles op daxtrio erg goedkoop en moet je niet altijd naar apo.
Kuurtje ziet er goed uit. Ik zou enkel de test zo laten. Geen bloat en echte kwaliteitsmassa. Wel zou ik frontloaden voor de bold.

• Topic Starter Topic Starter
Dankje voor je reactie, en hoeveel mg zou je dan voor een frontload aanraden? 1e inject bijvoorbeeld 300mg test + 800mg bold?
Zijn aardig wat ml's voor een 1e inject misschien, dan kan ik misschien beter de 1e week opsplitsen in 2 x 150mg test en 400mg bold en dan vanaf week 2 gewoon 1 inject met 300 en 600mg?

Zou je test wel op 500mg zetten. Kickstartje er bij is ook wel lekker.

Aan een kickstart heb ik ook zitten denken, eerste 4 weken op 40mg/dag ofzo, twijfel ik nog een beetje over, kun je me overtuigen? ;)

En waarom test op 500mg? uiteraard zullen de kilo's er harder aanvliegen maar ik wil liever een kuur waar ik kwaliteitsmassa mee win, dan maar wat langzamer, maar dat ik niet in mijn nakuur alles weer uitpis..

Niet zo eigenwijs zijn en test only op 500mg ew pakken!
Weekje of 10/12 ligt er aan hoe lang je door blijft groeien...
Bold is ook nog eens n middel die of wel iets voor je doet of niets...
Heb er nu n week of 8/9 op zitten en kan nu met zekerheid zeggen dat het niets goed voor mij doet!(maar ieder mag zijn mening spuien hier)
Eerst kijken wat test only voor je doet...daarna weet je namelijk bij elke kuur welke (bij)werking aan test toe te schrijven is en welke aan het middel dat je toevoegt!

Hoi,

Ik heb nog twee vraagjes, ik weet inmiddels wel hoe ik moet ontsmetten/aspireren/injecteren etc etc. daar zijn genoeg topics/vids over te vinden maar ik kan nergens duidelijk vinden hoe je te werk moet gaan als je twee soorten aas tegelijk wilt injecteren..

Bij 1 soort aas zuig je vooraf een bepaalde hoeveelheid lucht in de spuit om een overdruk te creëren in je vial, maar hoe doe je dit met de tweede vial?

En ik ga 0,70 x 30 (been) en 0,80 x 40mm (ass) naalden bestellen, maar ik kan nergens duidelijk vinden hoe diep die naald erin moet, helemaal tot de conus van de spuit? of zo'n beetje tot 2/3 van de naald?

Graag hoor ik nog een paar tips van de kenners ;)

Bedankt,

Vind dat idee van beginnen op 300mg test wel goed!
Ik verhoog altijd in week 7 of 8.
Zou iedereen moeten doen :D

Hoi,

Ik heb nog twee vraagjes, ik weet inmiddels wel hoe ik moet ontsmetten/aspireren/injecteren etc etc. daar zijn genoeg topics/vids over te vinden maar ik kan nergens duidelijk vinden hoe je te werk moet gaan als je twee soorten aas tegelijk wilt injecteren..

Bij 1 soort aas zuig je vooraf een bepaalde hoeveelheid lucht in de spuit om een overdruk te creëren in je vial, maar hoe doe je dit met de tweede vial?

En ik ga 0,70 x 30 (been) en 0,80 x 40mm (ass) naalden bestellen, maar ik kan nergens duidelijk vinden hoe diep die naald erin moet, helemaal tot de conus van de spuit? of zo'n beetje tot 2/3 van de naald?

Graag hoor ik nog een paar tips van de kenners ;)

Bedankt,

Niemand?

Terug
Naar boven