MuscleMeat

1g Test-e vergeleken 700mg Tren-a pw

minder, maar het maakt nog wel uit ;)

Na mn volgende blast kan ik je vertellen wat mijn ervaring daarmee is.

Eind vd maand ben ik namelijk klaar met mn huidige blast:
test e 200mg EW
tren a 100mg ED

De volgende blast start ik medio september, ik ga dan naar de gram test per week. Zit alleen nog in dubio of ik dat met propionate of enanthaat ga doen.
Test E 200mg EW
Test P 120mg ED
OF
Test E 1000mg EW

..met korte esters ben ik eerder klaar, daarna korte cruise en kan ik weer eerder de volgende blast doen:D

..oke, week 6 en het zweten is nu vrijwel non-stop. Sinds een paar dagen is het ook iedere nacht raak en moet ik twee keer de lakens wisselen. Wel of geen koolhydraten voor het slapen maakt geen moer uit.
Heb daarom besloten om de vial tren a leeg te maken op 50mg/dag; dus halvering van de dosis. Als het voor het weekend niet is verbeterd dan is dit de laatste week blast en begin ik volgende week met mn cruise. Moet wel leuk blijven:D

Is er dan echt zon groot verschil tussen 600 en 1200 mg test qua gevoel gainz etc ?

..oke, week 6 en het zweten is nu vrijwel non-stop. Sinds een paar dagen is het ook iedere nacht raak en moet ik twee keer de lakens wisselen. Wel of geen koolhydraten voor het slapen maakt geen moer uit.
Heb daarom besloten om de vial tren a leeg te maken op 50mg/dag; dus halvering van de dosis. Als het voor het weekend niet is verbeterd dan is dit de laatste week blast en begin ik volgende week met mn cruise. Moet wel leuk blijven:D

Sinds zaterdag klaar met de tren a, gezien het zweten gewoon door bleef gaan ondanks het verlagen van de dosis. De nachten erna ook eindelijk weer lekker (droog!) door kunnen slapen. Dus nu lekker in mn cruise en geduldig wachten tot het tijd is voor een blast op 1gr test/week:D
Het gekke is dat ik afgelopen nacht toch weer gigantisch heb liggen zweten, drijf en drijf nat:(
- Kan het nog residu zijn van de tren a?
- Of is het juist het plotselinge gemis van de sterke androgenen van de tren?
- Is m'n schildklier op hol geslagen na de tren a blast?
..snap er geen fluit van, neem de rest van de week even rust om uit te sluiten dat het overtaining is..

Resumé na 6 weken tren a blast:
1-6 test e 200mg EW
1-6 tren a 100mg ED
Before: 91kg 13%bf
After: 97kg 13%bf
Kracht gain: voor de meeste compound oefeninen ca. 20% plus

Zal mn resultaat van 1gr test blast ook weer hier droppen als het zover is, aangezien daar het topic toch over gaat.

Terug
Naar boven