XXL Nutrition

1jaar workout > 10kg winst

Ik denk dat 2 keer in de week een goede optie is voor een achtergelopen spiergroep. Maandag en donderdag/vrijdag bijvoorbeeld. Zit er voldoende rust tussen en je pakt hem direct weer aan na zijn herstel.

De oefeningen die je tijdens je 1e training doet pak je juist niet in hoeverre dit lukt tijdens je 2e training. Of 1e traning alles vlak, 2e training alles incline/schuin bijvoorbeeld.

Ook kun je eens proberen negatief te druk eens in de zoveel tijd. Daar kan ook nog wel eens wat verborgen spiermasse vandaan komen :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat 2 keer in de week een goede optie is voor een achtergelopen spiergroep. Maandag en donderdag/vrijdag bijvoorbeeld. Zit er voldoende rust tussen en je pakt hem direct weer aan na zijn herstel.

De oefeningen die je tijdens je 1e training doet pak je juist niet in hoeverre dit lukt tijdens je 2e training. Of 1e traning alles vlak, 2e training alles incline/schuin bijvoorbeeld.

Ook kun je eens proberen negatief te druk eens in de zoveel tijd. Daar kan ook nog wel eens wat verborgen spiermasse vandaan komen :D

ja negatief heb ik al willen doen, maar dan heb ik een spotter nodig
En laatste tijd laat men trainingspartner het nogal afweten :(

ziet ert goed uit! knallen maar!

Mooie tattoages!

Body looks good!

Heb je dit gekuurd? Niet echt te zien, dit zou ook natural haalbaar zijn geweest. Maargoed dat maakt het er niet minder op;):)

boeie die 4 weken dianbol
net of dat wonderen verricht :p
ziet er leuk uit gozer!

heel goed voor 1 jaar!!

ik hoop dat ik dat er komend jaar op kan krijgen! :D
verder ziet het er goed uit gozer vooral zo doorgaan

• Topic Starter Topic Starter
ja jongens die tattoo's das dus door de spiegel hé :D

goeie eerste foto, duidelijk een stuk zwaarder geworden.
keep up the good work:D

je tattoo zat eerst aan de andere kant? aan die foto van buiten te zien ;) :p

wel netjes verder...

Hey die tegels hebben wij ook gehad, enne wel aardige progressie hoor.

Terug
Naar boven