XXL Nutrition

1ste keer kuur

b00n

Novice
Waardering
0
Ik hoop dit wel de juiste sectie is voor mijn post

Ik ben nieuw hier op t forum. Train wel al een tijdje met tussen pauzes(totaal 4 jaar als ik tussenpauzes weg laat), maar als ik train is het hardcore. Ben nu weer 7 mnd bezig en wil mijn eerste kuur gaan doen. Ik ben 28 j 1.87 m weeg 90 kilo met een vetpercentage van 10%. Ik wil niet super groot worden, maar wel lkkr droog en het behaalde resultaat zolang mogelijk houden. Heb al het een en ander onderzocht, maar er is zoveel info over te lezen dat ik nu maar dit bericht post om een paar second opinions te krijgen. Zat zelf te denken aan een winstrol kuur. Only of in combo ben ik nog niet uit. Ik hoop dat jullie me een beetje opweg kunnen helpen.

Alvast bedankt voor jullie reacties

hey kerel,

winstrol only als eerste kuur kan je zeker mooie solide massa mee maken. wil je toch wat meer kilotjes knallen dan kan je altijd nog een tien weekse dbol/test kuur nemen. op zich heb je aan je stats te zien wel een mooie basis gelegd om te kuren

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:
hey kerel,

winstrol only als eerste kuur kan je zeker mooie solide massa mee maken. wil je toch wat meer kilotjes knallen dan kan je altijd nog een tien weekse dbol/test kuur nemen. op zich heb je aan je stats te zien wel een mooie basis gelegd om te kuren
Ik neem aan dat je bedoeld als tweede of derde kuur dan!? Bedankt voor je advies

Laatst bewerkt:
Ook heb ik van iem het advies gehad om winstrol te combineren met deca wat denken jullie hiervan als je dit naast mijn wensen en stats zet ?

b00n zei:
Ook heb ik van iem het advies gehad om winstrol te combineren met deca wat denken jullie hiervan als je dit naast mijn wensen en stats zet ?

Mja kan, maar als je libido je lief is kun je er toch beter test naast zetten. En al met al weet ik niet of dit dan jouw doel voorbij gaat streven? :rolleyes:

ga mee met me vriend arie. ben er niet zo weg van winnie/deca vanwege kans op libidoproblemen en denk dat er betere alternatieven zijn, pak dan test/winnie. test zou imo de basis moeten zijn van elke fatsoenlijke kuur

Latin spirit zei:
ga mee met me vriend arie. ben er niet zo weg van winnie/deca vanwege kans op libidoproblemen en denk dat er betere alternatieven zijn, pak dan test/winnie. test zou imo de basis moeten zijn van elke fatsoenlijke kuur

Maar dan ga ik waarschijnlijk mijn wensen te boven !?
Ik denk dat ik dan gwoon de eerste keer een winnie only doe
Het is zo en zo niet voor ala minute maar wil wel binnen 2 mnd beginnen
En dus wel binnenkort aanschaffen ;)

b00n zei:
Maar dan ga ik waarschijnlijk mijn wensen te boven !?
Ik denk dat ik dan gwoon de eerste keer een winnie only doe
Het is zo en zo niet voor ala minute maar wil wel binnen 2 mnd beginnen
En dus wel binnenkort aanschaffen ;)

winnie only is een prima eerste kuur waar je niet al te veel mee aankomt, maar wel kwalitatieve massa die niet zo 1, 2, 3 weer verdwijnt

Ok mensen hartstikke bedankt voor de snelle reacties, denk dat ik nog wel ff blijf rond hangen op dit forum :P

Mja,ik vind het 3x niks natuurlijk maar als topicstarter geen hoge eisen stelt en er niet teveel van verwacht is het mij best. :rolleyes:

Testo zei:
Mja,ik vind het 3x niks natuurlijk maar als topicstarter geen hoge eisen stelt en er niet teveel van verwacht is het mij best. :rolleyes:

Hoe bedoel je ? Ik ben toch duidelijk geweest in wat ik wil. Ik bedoel ik wil niet een super groot lichaam ala arnold. Stel dat ik later van ged88 verander dan kan ik altijd iets zwaarders pakken toch ?

Om een superlichaam ala Arnold te krijgen zal je ook vele kuurtjes moet nemen,bro maar ik bedoel gewoon te zeggen dat als je iets doet dat je het beter goed kan doen want die paar kilo die je nu maar gaat winnen kan je door de gekste omstandigheden zo weer kwijt zijn en dan is je kuurtje helemaal voor niks geweest.

Het is zo dat er mensen zijn die van winstrol only 3 a 4 kg pakken. Maar op dit forum heb ik ook gelezen dat er mensen zijn die 6 a 7 kg hebben gegained.

Wat Testo bedoelt is dat het resultaat je best tegen kan vallen als jij maar 3kg of iets in die richting gained. Van 1 kuurtje wordt je echt niet ala Arnold.
Als dat zo was waren we nu allemaal beesten.

Dus als je echt met weinig tevreden zult zijn is winstrol only een goede keuze want de kans dat je weinig gained is imo best groot, ook in Testo's ogen denk ik. Vandaar zijn post.

Gozer, gewoon lekker winstrol kuurtje pakken. Liters test kun je dr in de toekomst altijd nog inpompen.

Suat zei:
Het is zo dat er mensen zijn die van winstrol only 3 a 4 kg pakken. Maar op dit forum heb ik ook gelezen dat er mensen zijn die 6 a 7 kg hebben gegained.

Wat Testo bedoelt is dat het resultaat je best tegen kan vallen als jij maar 3kg of iets in die richting gained. Van 1 kuurtje wordt je echt niet ala Arnold.
Als dat zo was waren we nu allemaal beesten.

Dus als je echt met weinig tevreden zult zijn is winstrol only een goede keuze want de kans dat je weinig gained is imo best groot, ook in Testo's ogen denk ik. Vandaar zijn post.

Jij begrijpt me helemaal. :thumbs:

Ok dat bedoelde ik dus, ik kan altijd nog meer. Wil zo en zo niet al te groot worden, en mocht ik nog van ged88 veranderen :D ;) dan zal ik cker weer om jullie hulp vragen. Maar iig bedankt voor jullie visie op deze post.

3 a 4 kg netto aan een kuur overhouden is een prachtig resultaat.

Terug
Naar boven