AndroidHealthClinic

1ste keer

Waardering
0
Hi All

eerste ff voorstellen.

1.84
81 kg
Train nu in totaal 2 jaar

ik wil graag beginnen met een kuurtje ben beginner dus ben info aan het verzamelen. wie kan me helpen door advies te geven wat een goede lichte beginnerskuur is in pilvorm?

Thanks

Kerel, doe zelf eens wat moeite...

Kom met een kuurvoorstel, dan kunnen mensen je beter verder helpen.

Overigens vind ik je stats niet echt kuurwaardig, en als je niet bereid bent te spuiten zou ik niet beginnen. [mijn opinion]

Ben ik t mee eens, zeker na 2 jaar trainen.. maar idd waarom tabs?

Ben ik t mee eens, zeker na 2 jaar trainen.. maar idd waarom tabs?

Hi All

Ik ben een jongen die nu circa 1 jaar traint
en wil graag een kuurtje beginnen met anabolic. Ik ben nu redelijk natuurlijk gespierd maar wil er toch graag wat bij hebben.

Graag zou ik wat adviezen willen hebben hoe ik dit het beste kan aanpakken.Ik hoef niet echt helemaal opgepompt te worden of extreem gespierd te zijn maar wil er gewoon nog wat meer bij hebben. Ben 1.84 en weeg nu 81 kg.

Weten jullie waarmee ik het beste kan beginnen en hoe ik het beste te werk kan gaan. Heb nog nooit eerder wat gebruikt alleen op natuurlijke basis maar dat was vrij gering

Thanks!

Marc

LIEGEBEEST!!!

stop met vragen kerel...

je stopt beter je tijd in eten,trainen en lezen/leren op dit forum!

was net ook aan het denken , gisteren trainde je één jaar, vandaag al twee..
De tijd gaat snel bij jou, voor je het weet ben je een oud ventje;)

wat zijn er toch oplettende mensen heah :P
maar idd ik heb het ook heeel toevallig gelezen

Heel vervelend... mensen die dingen gaan verdraaien omdat ze zo graag advies over kuren willen... Ik lees graag topics over de soort kuur en waarom, beetje jammer dat zulke mensen beetje de boel verpesten!

Terug
Naar boven