AndroidHealthClinic

1ste Kuur gedaan en nu..

NickBrs

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Yo mede bulkers !

Ter info

Wat je leeftijd is:> 21j
Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk): 4jaar
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %): 20kilo afgevallen en 16% vet verloren.
Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet: Voedingschema.(Kip,vis,rundvlees,brood,groenten, eiwit, shake, ananas,rijst, aardappel,havermout, müsli. 1 smokkeldag.
Welke supplementen je al hebt gebruikt: Testo-sustanon-deca 1kuur. daarna 2kuur Primo met winstrol.(6maanden geleden)
Waarom je deze kuur wilt doen: Spiermassa bijkomen tot ongeveer 100kilo. + 2 a 3 % vet verliezen
Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?: Mooi afgetraind lichaam. Ben 20 kilo afgevallen op 1 jaar tijd. Daardoor nogal los vel rond de buikstreek. Doe nu veel buikoefeningen + 1uur cardio + 1,5 krachttrainen.

Wat raden jullie aan om te gebruiken bij de 2kuur.

Alvast Bedankt. #nohate

Laatst bewerkt:
Wat waren de doseringen van je kuurtjes, en hoelang? Hoe bevielen die?
Daarnaast zou ik kiezen voor óf spiermassa, óf af te vallen. Anders ben je jezelf erg aan het beperken. Je gaat namelijk relatief weinig spiermassa aankomen als je te weinig eet. Dus wat ik zou doen is eerst die 3% vet eraf halen en dan pas gaan kuren. Of gaan cutten tijdens je kuurtje en accepteren dat je niet veel spiermassa gaat winnen.

Ik lees 2 kuren?

• Topic Starter Topic Starter
Wat waren de doseringen van je kuurtjes, en hoelang? Hoe bevielen die?
Daarnaast zou ik kiezen voor óf spiermassa, óf af te vallen. Anders ben je jezelf erg aan het beperken. Je gaat namelijk relatief weinig spiermassa aankomen als je te weinig eet. Dus wat ik zou doen is eerst die 3% vet eraf halen en dan pas gaan kuren. Of gaan cutten tijdens je kuurtje en accepteren dat je niet veel spiermassa gaat winnen.

Is al een tijdje geleden maar ik dacht van de testo +- 300mg testo. +-100mg deca
De kuur heeft 12 weken geduurd. En beviel me goed heb achteraf wel een serieuze dip gehad.
Ben toen 10kilo massa bij gekomen waarvan ik er wel 3kilo van ben verloren.
voor de kuur 93kilo met 19% na de kuur 101 kilo met 12%.

Bedankt voor je info

IMG_1409.jpg

Sodeju kerel, 8 kilo aankomen en 7 % vet verliezen in 12 weken?

Ik snap weer geen ene moer van dit topic :roflol:

Maar wat zou je zelf graag willen voorstellen als 2e kuur?

Ik snap weer geen ene moer van dit topic :roflol:

Maar wat zou je zelf graag willen voorstellen als 2e kuur?
Dan ligt het volgens mij toch aan jou.
Als ik een topic open om te vragen wat jullie me zouden aanraden omdat ik er de balle verstand van heb en graag iets wil bij leren , dan kan ik moeilijk zeggen welke dingen ik mezelf zou aanraden he :)
Ik geef jullie mijn doelstelling , en wat ik bereikt hebt. Meer kan ik toch niet doen he.

Als ik een topic open om te vragen wat jullie me zouden aanraden omdat ik er de balle verstand van heb en graag iets wil bij leren , dan kan ik moeilijk zeggen welke dingen ik mezelf zou aanraden he :)
Ik geef jullie mijn doelstelling , en wat ik bereikt hebt. Meer kan ik toch niet doen he.

Jawel de regels van deze sectie lezen waarin staat dat je zelf met een voorstel moet komen. Als je geen verstand van aas hebt raad ik aan daar zelf eerst over te lezen. Je moet met aas gewoon weten waar je mee bezig bent.

Dus zonder enige verstand van zaken heb je al deze zaken aan AAS in je lichaam gestopt???

Welke supplementen je al hebt gebruikt: Testo-sustanon-deca 1kuur. daarna 2kuur Primo met winstrol.(6maanden geleden)

:thumbs: goed bezig!

Lees jezelf eens een tijdje in en bedenk wat eventueel goed zou passen bij je doelstellingen. Doe een voorstel en je zult hier genoeg hulp krijgen ;)

Dus zonder enige verstand van zaken heb je al deze zaken aan AAS in je lichaam gestopt???

:thumbs: goed bezig!

Lees jezelf eens een tijdje in en bedenk wat eventueel goed zou passen bij je doelstellingen. Doe een voorstel en je zult hier genoeg hulp krijgen ;)
Die dingen die ik in mijn lijf heb gespoten heb ik met behulp van personal coaching gehad.
Hij heeft toen gekeken wat het beste was...

Die dingen die ik in mijn lijf heb gespoten heb ik met behulp van personal coaching gehad.
Hij heeft toen gekeken wat het beste was...

Prima, maar wij zijn hier geen personal coaches he ;)
Daarnaast zijn er een miljoenmiljard topics te vinden met kuurvoorstellen voor jouw doelstellingen..

dus je hebt dingen in je lichaam laten stoppen zonder bij jezelf af te vragen wat het allemaal met je doet
maar je had wel iemand die je adviseerde en waarschijnlijk ook het spulletje voor je kon leveren :thumbs::thumbs:

tip als ik jou was zou ik mezelf goed verdiepen in deze materie veel lezen en zelf proberen een kuurvoorstel te doen en dat dan te posten
er zijn heel veel mensen hier op dit forum met allemaal een eigen visie van kuren daar kom je nooit niet meer uit
maar zorg eerst dat je je basis kuur voor jezelf hebt uitgestippeld en pas hem na advies zo nodig aan

Terug
Naar boven