AndroidHealthClinic

1ste kuur!!

Stefanovich

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
1.528
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Na lang overwegen en veel hierover gelezen te hebben wil ik binnenkort toch gaan beginnen aan mijn 1ste kuur. Nu las ik hier dat sommigen alleen Test aanraden als 1ste kuur product. Nu wil ik graag weten hoelang ik dit dan moet doen en hoevaak.

Testosteron Cypionate 10 ml 250mg/ml
Testosteron Enanthate 10 ml 250mg/ml
Testosteron Propionate 10 ml 100mg/ml

Welke moet ik gebruiken als eerste kuur.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kloppen je stats nog? Zo ja, dan zou ik eerst eens verder natural gaan.

geen prijzen en merken noemen,is verboden
voor antwoord op je vraag moet je de sticky's eerst maar eens gaan lezen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Test E .

Ik zou er nog niet aan beginnen, maar je er eerst meer in verdiepen. Je kan nog makkelijk naturel een flink aantal kilo's gainen.

Als je het dan toch doet dan:
Wk 1-12 Test e of c 500mg/week
Wk 1-3 Test p 100mg/dag (dit kun je doen als kickstart, kan eventueel ook met dianaboll)

• Topic Starter Topic Starter
Sorry, ik heb de sticky's gelezen maar dit over het hoofd gezien ik dacht dat ik alleen geen adresjes mocht vragen. Heb ook het 1 en ander op google opgezocht.

Ik wil ook naturel doorgaan tot de kerst maar daarna toch een kuurtje pakken.
Als ik Bricks dus goed begrijp duurt het 12weken? Dat valt nog te overzien dan :)

Dude ik denk dat een kuur geen zin heeft.
Ga eerst is je voeding op orde zetten.
Je kan super veel eruit halen zonder.

Ik ga binnenkort ook beginnen met kuren mij adviseerden ze Test E 10 ml 250mg/ml en 5mg d bol +-100 stuks totaal voor 12 weken..

Sorry, ik heb de sticky's gelezen maar dit over het hoofd gezien ik dacht dat ik alleen geen adresjes mocht vragen. Heb ook het 1 en ander op google opgezocht.

Ik wil ook naturel doorgaan tot de kerst maar daarna toch een kuurtje pakken.
Als ik Bricks dus goed begrijp duurt het 12weken? Dat valt nog te overzien dan :)

Ik zou nog langer wachten als ik jou was. Ga eerst eens werken aan een goed voedingsschema. Voeding is belangrijk en tijdens een kuur nog belangrijker. Je zal flink vooruit gaan als je een goed voedingsschema hebt.

Waarom wil je nu al kuren vind je het niet snel genoeg gaan?

Terug
Naar boven