XXL Nutrition

1ste kuurtje

Patattenzak

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
88kg
Hey mensen,

Waarschijnlijk de zoveelste dat jullie zoiets horen, maar ik wou het toch op zeker spelen. De reden waarom ik het toch nog eens vraag is omdat het aanbod aan info hier zo immens is en dat het niet altijd over exact hetzelfde is.

Ik zal beginnen met de routine vraagjes te beantwoorden
  1. Wat je leeftijd is
    22
  2. Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
    Begonnen op men 13 met hoofdzakelijk cardiotraining toen. Vanaf 17 series aan de gewichten gaan hangen.
  3. Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen
    Zou ik zo niet vanbuiten kunnen zeggen. Ben namelijk veel in lengte toegenomen in die tijd.
  4. Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
    Op de voeding let ik nog niet zo lang, maar het gaat steeds beter
    Begin smorgen met havermout met wat proteinen in, smiddags varieert het dikwijls afhangent van de tijd die ik heb van gewoon brood, tot tonijn met rijst, of wat kip. 's avonds probeer ik het weer bij kip/vis of gewoon vlees te houden, met weinig koolhydraten. Dan in het verloop van de dag hier en daar nog wat eiwitten binnenspelen, een shake na de training en het laatste dat ik eet is meestal wat magere platte kaas met wat fruit in. Aan de tijdstippen van het eten is zeker nog wat sleutelwerk ;-)
  5. Welke supplementen je al hebt gebruikt
    creatine, allerhande shakes, amino, glutaminen als ik me niet vergis
  6. Waarom je deze kuur wilt doen
    Ik boks gewoon al een tijdje tege hetzelfde niveau... weinig krachttoename, precies geen massatoename niet meer.
    Ik groei niet makkelijk omdat ik redelijk groot ben, wat ook wel frustrerend is.
  7. Wat je wilt bereiken in bodybuilding op lange termijn?
    Gewoon wat groeien, heb geen professionele bodybuildcarriere op het oog, maar zou graag wat aankomen.
  8. Stats
    1m95
    93kg
    %vet = /
Zoals ik al zei heb ik wat opzoekwerk verricht en als beginkuurtje het volgende samengesteld, waarover ik nog enkele vraagjes heb en graag uw mening hoor :)

Het gaat hem om een 12 weken kuur:
week 1 t/m 4 kickstart dbol 30mg/dag
week 1 t/m 12 500mg/week Test E
week 1 t/m 10 400mg/week Deca
week 14 t/m 18 20mg/dag Nolvadex

Nu had ik nog een vraag bij die kickstart. Ik heb al variaties gezien van 20mg/dag tot 40, die gaan van 2 tot 4 weken... Dus enige raad daarbij ?
Schiet me niet dood als er iets klopt, het is nog maar een gedacht en zit nog in de research-fase, maar ik denk toch dat het een goeie kuur zou zijn?

In ieder geval al merci
greetz

dag bro,
opzicht wel een goede kuur, maar voor eerste keer vind ik het best zwaar.
Zou als eerste kuur test only nemen op 500mg 10 of 12 weken.
Maar als je toch deze kuur wilt doen, zou ik de dianabol op min 40 max 50mg zetten.

suc6 kerel

206gti is me net voor.
Niks mis met je kuur maar zou de eerste keer gewoon om test e op 500mg houden voor 12 weken.
kan je zelfs ook nog die dianabol als kickstart er bij pakken en laat je die deca gewoon zitten.

succes!

idd,
ben je lekker voor jacky. hahaha

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom even bijlezen en alvast bedankt
Ik zal nog even bijlezen en beslissen wat ik ga doen.
Het is opzich misschien een zware kuur, maar dan denk ik langs de andere kant dat ik vrij groot ben, dus toch wel wat kan winnen?
Ik spreek nog even met meer ervaren mensen en zoek nog wat, zodra ik meer weet post ik het terug.
Bedankt
greetz

Wat is je vetpercentage?

idd,
ben je lekker voor jacky. hahaha

Haha ;)

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Ik kom even bijlezen en alvast bedankt
Ik zal nog even bijlezen en beslissen wat ik ga doen.
Het is opzich misschien een zware kuur, maar dan denk ik langs de andere kant dat ik vrij groot ben, dus toch wel wat kan winnen?
Ik spreek nog even met meer ervaren mensen en zoek nog wat, zodra ik meer weet post ik het terug.
Bedankt
greetz

Denk dat je op test only ook al lekker zou gaan zeker voor je eerste keer.
Maar lees je even goed in dan horen we het weer van je.
Grtzz

Ik denk dat je beter nog een jaar door kunt trainen en nu wél perfect met je voeding! Dan pas gaan kuren met nog meer perfecte voeding. Als je nu wil kuren moet je zowiezo veel gaan eten!

kisckstart zou ik zeker aanraden wachten tot je test e inslaat is k*t... en mocht ik mijn eerste kuur over kunnen doen had ik toch waarschijnlijk wel iets gestacked misschien 250mg test 200mg deca of iets dergelijks misschien iets meer want je bent al best zwaar... ik reageer niet hard op test only... maar is mijn ervaring

Terug
Naar boven