Patattenzak
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 88kg
Hey mensen,
Waarschijnlijk de zoveelste dat jullie zoiets horen, maar ik wou het toch op zeker spelen. De reden waarom ik het toch nog eens vraag is omdat het aanbod aan info hier zo immens is en dat het niet altijd over exact hetzelfde is.
Ik zal beginnen met de routine vraagjes te beantwoorden
Het gaat hem om een 12 weken kuur:
week 1 t/m 4 kickstart dbol 30mg/dag
week 1 t/m 12 500mg/week Test E
week 1 t/m 10 400mg/week Deca
week 14 t/m 18 20mg/dag Nolvadex
Nu had ik nog een vraag bij die kickstart. Ik heb al variaties gezien van 20mg/dag tot 40, die gaan van 2 tot 4 weken... Dus enige raad daarbij ?
Schiet me niet dood als er iets klopt, het is nog maar een gedacht en zit nog in de research-fase, maar ik denk toch dat het een goeie kuur zou zijn?
In ieder geval al merci
greetz
Waarschijnlijk de zoveelste dat jullie zoiets horen, maar ik wou het toch op zeker spelen. De reden waarom ik het toch nog eens vraag is omdat het aanbod aan info hier zo immens is en dat het niet altijd over exact hetzelfde is.
Ik zal beginnen met de routine vraagjes te beantwoorden
- Wat je leeftijd is
22 - Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
Begonnen op men 13 met hoofdzakelijk cardiotraining toen. Vanaf 17 series aan de gewichten gaan hangen. - Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen
Zou ik zo niet vanbuiten kunnen zeggen. Ben namelijk veel in lengte toegenomen in die tijd. - Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
Op de voeding let ik nog niet zo lang, maar het gaat steeds beter
Begin smorgen met havermout met wat proteinen in, smiddags varieert het dikwijls afhangent van de tijd die ik heb van gewoon brood, tot tonijn met rijst, of wat kip. 's avonds probeer ik het weer bij kip/vis of gewoon vlees te houden, met weinig koolhydraten. Dan in het verloop van de dag hier en daar nog wat eiwitten binnenspelen, een shake na de training en het laatste dat ik eet is meestal wat magere platte kaas met wat fruit in. Aan de tijdstippen van het eten is zeker nog wat sleutelwerk ;-) - Welke supplementen je al hebt gebruikt
creatine, allerhande shakes, amino, glutaminen als ik me niet vergis - Waarom je deze kuur wilt doen
Ik boks gewoon al een tijdje tege hetzelfde niveau... weinig krachttoename, precies geen massatoename niet meer.
Ik groei niet makkelijk omdat ik redelijk groot ben, wat ook wel frustrerend is. - Wat je wilt bereiken in bodybuilding op lange termijn?
Gewoon wat groeien, heb geen professionele bodybuildcarriere op het oog, maar zou graag wat aankomen. - Stats
1m95
93kg
%vet = /

Het gaat hem om een 12 weken kuur:
week 1 t/m 4 kickstart dbol 30mg/dag
week 1 t/m 12 500mg/week Test E
week 1 t/m 10 400mg/week Deca
week 14 t/m 18 20mg/dag Nolvadex
Nu had ik nog een vraag bij die kickstart. Ik heb al variaties gezien van 20mg/dag tot 40, die gaan van 2 tot 4 weken... Dus enige raad daarbij ?
Schiet me niet dood als er iets klopt, het is nog maar een gedacht en zit nog in de research-fase, maar ik denk toch dat het een goeie kuur zou zijn?
In ieder geval al merci
greetz