AndroidHealthClinic

1ste x anabole

Je hebt echt geen idee waar je mee bezig bent he? Is niet erg, zijn natuurlijk maar anaboluh, maar ik denk dat je nog wat winst kunt maken met een beetje googlen en inlezen.

Realiseer me net dat er eigenlijk geen sticky is die beschrijft hoe AAS werken.

---------- Post added at 19:11 ---------- Previous post was at 18:29 ----------

En maar wat geschreven:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...n-anabole-androgene-steroiden-notendop-372680

:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
ik nam in de jaren 2000 tot 2004 EPH833, 40mg puur eff.
toen reed I cyclo's wedstrijden van +- 150 km en meer.
op km 100 1ntje binnen spelen, en knallen, volgen of er af.
na thuiskomst tegen een uur of 6 BAM gedaan, crach, over en out, ni goed hé.

toch nog eens allen bedankt, en zeker de mannen die mij een pb stuurde ;):cool:

ik nam in de jaren 2000 tot 2004 EPH833, 40mg puur eff.
toen reed I cyclo's wedstrijden van +- 150 km en meer.
op km 100 1ntje binnen spelen, en knallen, volgen of er af.
na thuiskomst tegen een uur of 6 BAM gedaan, crach, over en out, ni goed hé.

toch nog eens allen bedankt, en zeker de mannen die mij een pb stuurde ;):cool:
BAM crach ouver en out ni goed he

t*ring je komt echt over als een debiel.

• Topic Starter Topic Starter
galen !

uw extreme, belachelijke, minderwaardige, nietsnuttige mening slaat op niets !

ga ff afkoelen, buiten in de regen, of in de badkamer, en kijk eens in de Spiegel aub.

0

galen !

uw extreme, belachelijke, minderwaardige, nietsnuttige mening slaat op niets !

ga ff afkoelen, buiten in de regen, of in de badkamer, en kijk eens in de Spiegel aub.

0

Ja hoor. Hee maar naverbrander. Afkoelen? Ja prima schat vertel me meer over naverbrander. Mach 2 vroem schat hoe is dat nou.
(Maar ik speel ook veel vliegsimulators en heb ook geen echt liefdesleven hoor. Vroeger die Sukhoi 27 simulator helemaal kapot gespeeld en de laatste tijd ken ik de ins en uit van Orbiter en Flightgear. Ik ga ook trouw naar de jaarlijkse open dag van de luchtmacht en dan huil ik ook van binnen dan ik in zo'n ding had moeten zitten. Ik zou eerlijk gezegd liever neergeschoten worden boven Ukraïne dan binnen met m'n gordijnen dicht weer m'n zweterige joystickje op tafel moeten zetten maar dat mag ik zeker niet zeggen he nee)

Ja hoor. Hee maar naverbrander. Afkoelen? Ja prima schat vertel me meer over naverbrander. Mach 2 vroem schat hoe is dat nou. (Maar ik speel ook veel vliegsimulators en heb ook geen echt liefdesleven hoor. Vroeger die Sukhoi 27 simulator helemaal kapot gespeeld en de laatste tijd ken ik de ins en uit van Orbiter en Flightgear. Ik ga ook trouw naar de jaarlijkse open dag van de luchtmacht en dan huil ik ook van binnen dan ik in zo'n ding had moeten zitten. Ik zou eerlijk gezegd liever neergeschoten worden boven Ukraïne dan binnen met m'n gordijnen dicht weer m'n zweterige joystickje op tafel moeten zetten maar dat mag ik zeker niet zeggen he nee)
Eindelijk schrijf je iets wat ik wel begrijp :roflol:.

Terug
Naar boven