MuscleMeat

2 orals icm Test e?

Persian AM

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
3
Lengte
1m87
Massa
93kg
Beste dbb'ers,
Ik ben van plan om binnenkort een kuurtje te doen.
Mijn kuur ziet er als volgt uit:
1-10 weken: 500mg test e EW
1-4 weken: 40mg dianabol
13-15 weken: nolva
Mijn vraag is of het mogelijk is om winny in de laatste weken toe te voegen of niet? (Ik wil zo droog mogelijk uit mijn kuur komen)
Zo zal het dan uitzien:
1-4 weken: 40mg dianabol ED
9-12 weken: 40mg winstrol ED
13-15 weken: nolva ED
Wat raden jullie aan?
Alvast bedankt.

Beste dbb'ers,
Ik ben van plan om binnenkort een kuurtje te doen.
Mijn kuur ziet er als volgt uit:
1-4 weken: 40mg dianabol
13-15 weken: nolva
Mijn vraag is of het mogelijk is om winny in de laatste weken toe te voegen of niet? (Ik wil zo droog mogelijk uit mijn kuur komen)
Zo zal het dan uitzien:
1-4 weken: 40mg dianabol ED
9-12 weken: 40mg winstrol ED
13-15 weken: nolva ED
Wat raden jullie aan?
Alvast bedankt.

Of test Dbol massa kuur of test winny om wat lean te gainen ;). Niet beide in 1 kuur

Jup wat Jesse zegt .. Als je voor de Diana gaat kan je mast toevoegen aan je test kuur om tog droger te eindigen kan gewoon met je test in 1 spuit... Ga je voor winny kan het ook maar k zal er dan een cutkuur van maken succes

Het zou best kunnen. Zou ik wel voor 2x winny gaan.

Als totaal 8 weken doet, kan het prima. Zit ook nog eens 5 weken tussen..

Ik gebruik zelf nooit winstrol omdat ik na een week al enorm last van mijn gewrichten krijg en me heel slecht in mijn vel ervan ga voelen, dus heb het nooit echt kunnen proberen.

Wedstrijd atleten gebruiken vaak wel winstrol op het einde, maar dan zitten ze vaak alleen maar nog aan niet-aromatiserende middelen.
Ik kan me niet voorstellen dat het veel effect heeft bij 500mg test e.

Of pis je aan het einde van een bulk direct een paar kilo uit wanneer je winstrol toevoegt?
Raak je dat vocht niet toch al kwijt wanneer je kuur klaar is en nolvadex gaat nemen?

Ik gebruik zelf nooit winstrol omdat ik na een week al enorm last van mijn gewrichten krijg en me heel slecht in mijn vel ervan ga voelen, dus heb het nooit echt kunnen proberen.

Wedstrijd atleten gebruiken vaak wel winstrol op het einde, maar dan zitten ze vaak alleen maar nog aan niet-aromatiserende middelen.
Ik kan me niet voorstellen dat het veel effect heeft bij 500mg test e.

Of pis je aan het einde van een bulk direct een paar kilo uit wanneer je winstrol toevoegt?
Raak je dat vocht niet toch al kwijt wanneer je kuur klaar is en nolvadex gaat nemen?

Vanuit wedstrijd oogpunt inderdaad aan het einde van de kuur wanneer er alleen nog met korte esters word gewerkt. Vocht verlies je in je nakuur als je deze zou doen inderdaad

Optie 1 ziet t beste uit. Dianabol en winstrol zou ik niet combineren in 1 kuur en zo kort op elkaar.

Nee die combi diana en winny niet. Dit omdat het tegenovergesteld werkt kwa doelen.

4 weken winny en dan 4 weken winny,kan prima.

Terug
Naar boven