AndroidHealthClinic

2 vraagjes over cutten

Lintiej

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Beste BBers,

vanaf half maart ga ik weer cutten en heb inmiddels mijn voeidingsschema in elkaar zitten.

Nu zit mijn E/K/V op 40/50/10. Nu wil ik iets meer goede vetten er aan toe voegen. Wat raden jullie aan is visolie goed om in de ochtend/na de training toe te voegen?

En ik wil een deel van mijn cardio in de ochtend doen gelijk als ik wakker word. +- 30 min op de crosstrainer. Ik wou eerst niks van te voren nemen maar nu werd mij geadviseerd AES van te voren te nemen. Is dit verstandig of toch gewoon op lege maag en na de cardio een isolaat shakje nemen?

Graag hoor ik jullie mening.

Nadeel van lege maag cardio is dat je lichaam op een vet-storing mode gaat en je metabolisme gaat wat traag gedurend de dag, maar voordeel is dat je echt pure vet verbrandt. ik persoonlijk neem ook visolie omega-3 capsules in s'ochtends

Ik ben meer een fan van hiit na de KT, maar je kunt ook op lege maag cardio doen, zoals hierboven gezegd.

Voor vetten kun je ook elke dag een handje noten (ongezouten) nemen. Bijv 's avonds bij de kwark?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reactie.

ik zelf doe na mijn krachttraining ook nog +- 40 min cardio. afgelopen jaar was ik niet helemaal tevreden dus wil in dezelfde periode meer bereiken door af en toe in de ochtend 30 min cardio op lege maag te pakken.

Nadeel van lege maag cardio is dat je lichaam op een vet-storing mode gaat

nietes.

en je metabolisme gaat wat traag gedurend de dag

nietes.

, maar voordeel is dat je echt pure vet verbrandt.

Nadeel is dan weer dat je cardio minder intensief zal kunnen zijn... niet noodzakelijk een probleem als je daar rekening mee houdt.. gewoon wat langer doorgaan.

ik persoonlijk neem ook visolie omega-3 capsules in s'ochtends

voor je cardio, of erna ?

Terug
Naar boven