MuscleMeat

20.30 Jarhead RTL7

Ja is vette film!

Marine is leuk, landmacht niet.

jou woorden!:D

Bedenk goed waar je aan begint, werken bij defensie is mooi maar je moet er ook heel wat voor laten.
houd me op de hoogte als je interesse hebt want heb nog genoeg informatie voor je.:rolleyes:

Ik weet het. Ik ben net 15. Volgend schooljaar begin ik aan mbo-2. Daarna als ik 17 is wil ik het oriëntatie jaar gedaan doen bij de mariniers.

Kom je eigenlijk bij de Marine met een strafblad?

jou woorden!:D

Ik weet het. Ik ben net 15. Volgend schooljaar begin ik aan mbo-2. Daarna als ik 17 is wil ik het oriëntatie jaar gedaan doen bij de mariniers.

Dacht dat alleen de landmacht die had

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Afhankelijk welke straf je hebt gehad

jammer dat ik het grootste gedeelte gemist heb doordat ik de date movie ben gaan kijken, wat een ongelofelijke slechte kt film. maarja had jarhead al eens gezien en kijk hem nu verder.

• Topic Starter Topic Starter
iemand die dacht dat die het leger in wil alleen begint te twijfelen?
ik wil alleen maar liever!:D

Been there done that.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Marine is leuk, landmacht niet.

Alsof je er zelf bijgezeten hebt..

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

nee

Heb jij bij beiden gezeten dan DvO?

Been there done that.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Alsof je er zelf bijgezeten hebt..

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

nee
Ligt er aan welk strafblad, alsof jij in het leger hebt gezeten.:p

Indd, hij spreekt zichzelf een beetje tegen, storyteller.

Maarre, heeft met geweld te maken gehad iig...

Ligt er aan ik heb er ook mee te kampen gehad en ben wel geaccepteerd, heb namelijk bij het KCT gezeten dus zeer strenge keuring.
Daar kunnen ze mannen wel met agressie gebruiken, op een bepaalde manier natuurlijk

Ligt er aan ik heb er ook mee te kampen gehad en ben wel geaccepteerd, heb namelijk bij het KCT gezeten dus zeer strenge keuring.
Daar kunnen ze mannen wel met agressie gebruiken, op een bepaalde manier natuurlijk

Hmm ik ben niet agressief hoor :cool:

Maar thanks ik zal dan is kijken, was altijd bang dat ze je dan niet accepteren omdat ze bang zijn dat je door 't lint kan gaan of zoiets.

Hmm ik ben niet agressief hoor :cool:

Maar thanks ik zal dan is kijken, was altijd bang dat ze je dan niet accepteren omdat ze bang zijn dat je door 't lint kan gaan of zoiets.

V: Ik heb een strafblad, kan ik aangenomen worden bij de landmacht?
A: Die kans is aanwezig, maar dat zal het Veiligheidsonderzoek moeten uitwijzen. Het is echter bij voorbaat uitgesloten dat je bij de landmacht aangenomen wordt als het om een strafblad gaat voor zedenmisdrijven, geweldsdelicten of misdrijven die te maken hebben met drugs.

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

altijd beter dan de frikandellen baretjes!

was helaas te jong om bij KCT te gaan toen :)

:cool:
V: Ik heb een strafblad, kan ik aangenomen worden bij de landmacht?
A: Die kans is aanwezig, maar dat zal het Veiligheidsonderzoek moeten uitwijzen. Het is echter bij voorbaat uitgesloten dat je bij de landmacht aangenomen wordt als het om een strafblad gaat voor zedenmisdrijven, geweldsdelicten of misdrijven die te maken hebben met drugs.

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

altijd beter dan de frikandellen baretjes!

was helaas te jong om bij KCT te gaan toen :)

Maar je wil er wel bij, ma goed knap dat je je rooie baret hebt is niet niks, dan heb je zeker goede mentaliteit:cool:

:cool:

Maar je wil er wel bij, ma goed knap dat je je rooie baret hebt is niet niks, dan heb je zeker goede mentaliteit:cool:

Heb mn tijd gehad bij de Landmacht, mooie tijd geweest! Maar heb tegenwoordig een eigen bedrijfje waar ik mn centjes mee verdien!

Terug
Naar boven