MuscleMeat

20 Most Overrated Movies Of All Time!

Bezoekers in dit topic

Lord of the rings is overrated.
 
Dude er zijn zo veel films die niet eens een ****ing verhaallijn hebben maar gewoon een 2 uur durende kijk in iemands leven, die shit kan ook geniaal zijn.
 
Dude er zijn zo veel films die niet eens een ****ing verhaallijn hebben maar gewoon een 2 uur durende kijk in iemands leven, die shit kan ook geniaal zijn.

Ja doed, dat weet ik ook. Ik zie alleen niks geniaals aan schlinders list behalve het feit dat als een film over de holocaust gaat dit bijna een garantie is voor Oscars.
 
Jurasic park gaat over een kinderhater die transformeert naar een kinderliefhebber. Deze film speelde zich niet tijdens de holocaust af. Maar gezien de verhaallijn moet deze film dan ook Oscars winnen.

Jurassic Park is popcorn, natuurlijk is het script niet bijzonder geniaal.

Schindler's List is een karakterstudie (Schindler, Goeth & Stern) gecombineerd met de gruwlijkheden van de holocaust. Het bevat duidelijk een plot en een subplot.
Dan hebben alle biografische films geen verhalenlijn ofzo?
 
Hoeveel films over de holocaust hebben 1 of meer oscars gewonnen dan?

Schindlers List
The Pianist

Tegenover :

Platoon
Born on the Fourth of July
The Deer Hunter

Films over Vietnam scoren dus ook en die twee films die (zijdelings) over de holocaust gaan zijn amper een maatstaf te noemen.
 
op clerks na ben ik het hier wel behoorlijk mee eens

als je clerks niet boeiend vind mis heb je gewoon een soort gebrek aan gevoel voor humor
 
Vond Mostersball wel goed, onderwerp is nog steeds actueel. American Beauty is ook gewoon een topper.

The Matrix en al zijn delen is superslecht. Lord of the Rings is zolang uitgerekt dat je een hekel aan dat slappe gedrag van Frodo krijgt verder wel mooie film. The Green Mile, ook zo overhyped.

Een groot aantal films ken ik niet. Dus of ik kan ze me niet meer herinneren, wat betekend dat ze idd slecht zijn. Of ze leken bij bij voorbaat al slecht en heb ze dus nooit bekeken.

Moet zeggen dat ik Schindlers List ook niet zo indrukwekkend vond. Ja het was vreselijk, maar we kennen de details al lang genoeg.

Matrix 1 is toch wel goed vind ik maar zijn oko verkracht door de sequals.

Lord of the rings vind ik wel heel goed zelf alleen wel te lang gemaakt. kon 30% tot 50% korter.

Green Mile is wel overhyped maar ook wel een goede film.

Monsterball boeit me niet alleen dat halle berry topless te zien is :D
 
Ze mogen gelijk Dr. Zhivago in die lijst zetten!
 
luciano ben jij dat op die foto? zo ja ben je familie van valerio dan ?:P
 
Ja doed, dat weet ik ook. Ik zie alleen niks geniaals aan schlinders list behalve het feit dat als een film over de holocaust gaat dit bijna een garantie is voor Oscars.

Ilsa, she wilf of the SS heeft geen oscar. Zou er wel eentje moeten krijgen imo btw.
 
Ik vond the pianist erg sterk, ook hurricane (gisteren gezien) en een film die gaat over iemand die zijn geheugen kwijt is geraakt en vervolgens zijn lichaam gebruikt om steekwoorden op te tatoueren zijn erg goed (kom niet op de naam maar iets met "men" volgens mij)
 
Die film heet Memento, erg cool inderdaad. Maar daar gaat dit topic niet over :)
 
Forrest Gump is 1 van m'n favoriete films. Zeker niet overrated imo.
 
Back
Naar boven