AndroidHealthClinic

20 Most Overrated Movies Of All Time!

Bezoekers in dit topic

echt waar is zo een saaie film pulp fiction.... iedereen prees het aan en dergelijke maar ik vond het gewoon normale film. Maar alle films van Tarantino vind ik overrated.
 
uber noob

vertel me wat vinden jullie zo goed eraan?

Dit is één van de weinige films waar ik niets zou aan veranderen. Het verhaal is perfect, het camerawerk, de cast (wat een topacteurs), het plot, de dialogen in de film zijn schitterend etc ;)
 
Dit is één van de weinige films waar ik niets zou aan veranderen. Het verhaal is perfect, het camerawerk, de cast (wat een topacteurs), het plot, de dialogen in de film zijn schitterend etc ;)
Hij zal hem niet begrijpen denk ik :dunno:
 
Hij zal hem niet begrijpen denk ik :dunno:

wacht ff........................................... en ja hoor het kwartje is gevallen :rolleyes:

het is wel een goede film maar gewoon niet echt dat het me aansprak of iets dergelijks. films als : Lord of the rings,Star wars,lucky number slevin,blood diamond zijn allemaal films die ik vaak kijk en goed/leuk blijf vinden. maar had pulp fiction 2keer gekeken en toen vond ik er nix meer aan
 
Good will hunting en a beautiful mind vond ik zeer mooie films.
 
Schlinders list is een overgewaardeerde film. Totaal geen verhaallijn, maar het gaat over de holocaust dus is het een fantastische, gevoelige film.
 
Being john malkovich is overrated, wat was dan een saaie k*tfulm zeg
 
Schlinders list is een overgewaardeerde film. Totaal geen verhaallijn, maar het gaat over de holocaust dus is het een fantastische, gevoelige film.

Pardon? Het gaat volgens mij over Oskar Schindler die transformeert van egocentrische zakenman naar jodenredder. Maar ik kan er ook naast zitten natuurlijk! :)
 
Zeekip is gewoon weer eens dwars. Vind Schindlers List iets te veel Hollywoodinvloeden hebben maar dan nog blijft het gewoon 1 van de beste Spielbergfilms.
 
:roflol: die reacties ook weer :D

Maar Pulp Fiction is gewoon masterlijk evenals Fear and Loathing in Las Vegas :cool:
 
Van alle opgesomde films vind ik Mystic River het meest overrated. Sean Penn die met zijn overdreven gedoe een zogezegd grote acteerprestatie neerzet, haha.
 
monster's ball was ook knap waardeloos..
 
Vond Mostersball wel goed, onderwerp is nog steeds actueel. American Beauty is ook gewoon een topper.

The Matrix en al zijn delen is superslecht. Lord of the Rings is zolang uitgerekt dat je een hekel aan dat slappe gedrag van Frodo krijgt verder wel mooie film. The Green Mile, ook zo overhyped.

Een groot aantal films ken ik niet. Dus of ik kan ze me niet meer herinneren, wat betekend dat ze idd slecht zijn. Of ze leken bij bij voorbaat al slecht en heb ze dus nooit bekeken.

Moet zeggen dat ik Schindlers List ook niet zo indrukwekkend vond. Ja het was vreselijk, maar we kennen de details al lang genoeg.
 
Zeekip is gewoon weer eens dwars. Vind Schindlers List iets te veel Hollywoodinvloeden hebben maar dan nog blijft het gewoon 1 van de beste Spielbergfilms.

ET vindt hij de beste van zich zelf.
 
The Matrix en al zijn delen is superslecht.

Eerste deel van the Matrix is echt wel behoorlijk geniaal te noemen, zowel het verhaal en het hele idee als de vette stunts. Ok deel 2 en 3 waren slecht, maar deel 1 is zeker wel 1 van de betere films ooit gemaakt imo.
 
Met verhaallijn bedoel ik wel iets meer dan van zakenman tot jodenredder.

Jurasic park gaat over een kinderhater die transformeert naar een kinderliefhebber. Deze film speelde zich niet tijdens de holocaust af. Maar gezien de verhaallijn moet deze film dan ook Oscars winnen.
 
Back
Naar boven