XXL Nutrition

20 weken kuur.. Jullie mening?

AntoineVaillant

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Ik wil jullie mening eens horen over een 20 weken kuur..
Verschillende compounds met oa:
Test p
Tren a
Mast p
Winny
Hgh
Arimedex
T3 blast & cruise
Pregnyl(uiteraard)

Na kuur zou bestaan uit:
Clomid
Nolva
(Triptorelin)

Ik wil jullie meningen/advies eens horen wat jullie vinden van de lengte van de cycle
Betreft een cutkuur(duh)
Voeding is tip top. Mijn lichaam werkt het beste met low carb dieet.
Stats momenteel
91,1kg
1m81
Bf -+ 15
Momenteel op hgh 4iu en 25mcg t3
Dus 20 weken kuur.. To do or not to do...
Ik hoo het graag!

kan je geen advies geven aangezien ik geen ervaring heb, enigste wat ik wel denk is dat 20+ kuren beter gedaan worden met iets als bold/primo en test als hoofdbestand, en evt begin of eind 10 weken tren zou dan kunnen. Heb zelf ook op lopen zoeken en werd meestal afgeraden wat ik heb gelezen om het te hoog gedoseerd en veel compounds toe te voegen.

Maar geen idee in hoeverre er iets van klopt, ben in voor antwoorden van mensen die meer verstand hebben.

Hoop zware spullen man voor je stats.. Weet je zeker dat je voeding tip top is? Weet niet wat je kuurverleden is maar nu al naar GH en tren grijpen lijkt me beetje onnodig.

20 weken cutten? Doe je dan wel carb cyclen of refeed dagen? Want anders denk ik dat je snel stilvalt. 20weken lang blijf je niet afvallen. En je gaat 20weken korte esters zetten? Ook zwaar man haha.

• Topic Starter Topic Starter
Hoop zware spullen man voor je stats.. Weet je zeker dat je voeding tip top is? Weet niet wat je kuurverleden is maar nu al naar GH en tren grijpen lijkt me beetje onnodig.

Check mn avatar.. Dat ben ik vorige zomer. +- 85kg op 5-6 procent
Voeding is ok ;)
20 weken worden zowieso in 10-10 weken

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Bedoeling is ook op 10-12 weken shredded te zijn en de rest gwn te behouden wqt ik heb

triptorelin NIET doen als pct! Er is maar 1 onderzoek pro en zoveel tekenen dat dit middel meer schade brengt aan herstel van je hormonen dan dat het helpt.

---------- Toegevoegd om 06:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:36 ----------

Ik zou sws beginnen met een dosis test entanthate als basis van deze kuur. 20 weken alles korte esters pakken is extreem veel prikken 20wkn lang.

Tren prop vervangen door tren e, begin met een lange ester.en mast zou ik als aller laatste houden als afwerking. Voor de rest vind ik het een goed idee om telkens om de 6 tal weken om te wisselen dan alles 20 weken dooreen te nemen zo ga je volgens mij er ook veel meer aan hebben. Veel sucses met je kuur (als je stat kloppen) kan je gerust met tren e beginnen en ga je uiteindelijk evn droog uitkomen enkel met enkele kg meer fan wanneer je enkel met kortwerkende esters gaat werken

Als ik als ik begin met lange esther voor tren 10 weken en dan overschak naar ace.. Ben
Ik niet te lang op tren?

Aangezien ik wil cutten wil ik liever niet vr test e gaan of sus omdat mijn lichaam snel vocht vasthoud..

Kom eens met voeding exact.

Wat is de reden dat je 20 weken ON wilt gaan?

Ik word snel droog als ik alleen smorhens wat koolhydraten eer bij mn 2 eerste maaltijden en de rest van de maaltijden(3-4nog) mn koolhydraten vervang door groenten en proteine voornamelijk kippeborst,brocoli en dergerlijke..
Waarvan ik 1 a 2 dagen mn carbs omhoog gooi om mn volheid te behouden..
Ik heb ook witte vis zoals tilapia geprobeerd maar ik vind dat ik te plat word..
Reden is ' zomer komt eraan' en paar shoots verspreid over de zomer, en dan nog wat toples werk..

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

sus word zowel voor bulk als cut kuur gebruikt maar als je het allemaal weet waarom iemands mening dqn nog nodig !

Ik wil meningen over de lengte van de kuur..
Producten staan grotendeels vast..

Waarom doe je niet blast-cruise-blast ?

geef eens een voorbeeld als je wilt van zo een cycle

1-25 250mg test-e
1-25 600mg bold
1-25 4IU HGH
1-10 500mg tren-e
1-10 250mg mast-e
16-25 500mg tren-e
16-25 250mg mast-e

1-26 500IU hCG 2x pw
27-30 20mg nova ed

1-4 50mcg T3
5-10 75mcg T3
11-15 25mcg T3
16-19 50 T3
20-25 75mcg T3

Zoiets had ik er van gemaakt als je perce al die compounds er in wilt verwerken.
Beter voor je cholesterol, hematocriet/bloeddruk om een pauze er tussen in te lassen, door de hoge dosering bold in de bridge zou ik wel bloeddruk monitoren (wat je eigenlijk altijd hoort te doen).

Laatst bewerkt:
waarom gaan mensen tegenwoordig nog off?

Dat is alsnog geen cruise-blast-cruise Buffert :p

1-25 250mg test-e
1-25 600mg bold
1-25 4IU HGH
1-10 500mg tren-e
1-10 250mg mast-e
16-25 500mg tren-e
16-25 250mg mast-e

1-26 500IU hCG 2x pw
27-30 20mg nova ed

1-4 50mcg T3
5-10 75mcg T3
11-15 25mcg T3
16-19 50 T3
20-25 75mcg T3

Zoiets had ik er van gemaakt als je perce al die compounds er in wilt verwerken.
Beter voor je cholesterol, hematocriet/bloeddruk om een pauze er tussen in te lassen, door de hoge dosering bold in de bridge zou ik wel bloeddruk monitoren (wat je eigenlijk altijd hoort te doen).

Het idee ben ik met je eens. Maar je indeling niet. Het zijn precies de zelfde 2kuren en de dosering is te laag. Ook raar. 250mg mast, hoe wil je dat doseren?

1-10 Test 250mg
1-10 Primo 800mg

11-14 Test 125mg

15-26 Test 250mg
15-24 Tren 600mg
15-26 Mast 600mg

Zo is je kuur wel wat langer maar heb je er wel meer aan.

Je kan overwegen om het 2e deel niet te gaan cutten maar om een clean bulk te doen. In dat geval zou ik je test ook flink opschroeven. En proviron toevoegen. Op minimaal 75mg (bij 750-1000mg test)

Het idee ben ik met je eens. Maar je indeling niet. Het zijn precies de zelfde 2kuren en de dosering is te laag. Ook raar. 250mg mast, hoe wil je dat doseren?

1-10 Test 250mg
1-10 Primo 800mg

11-14 Test 125mg

15-26 Test 250mg
15-24 Tren 600mg
15-26 Mast 600mg

Zo is je kuur wel wat langer maar heb je er wel meer aan.

Je kan overwegen om het 2e deel niet te gaan cutten maar om een clean bulk te doen. In dat geval zou ik je test ook flink opschroeven. En proviron toevoegen. Op minimaal 75mg (bij 750-1000mg test)
En vervolgens doseer je zelf test op 250mg.
Mast van mijn merk is overigens op 250mg/ml gedoseerd.

Dat is alsnog geen cruise-blast-cruise Buffert :p
Hij vroeg dan ook naar een voorbeeld van een blast-cruise-blast he :P

Terug
Naar boven