MuscleMeat

20 weken kuur.. Jullie mening?

Wat is er raar aan test op 250?

Ok ik wist niet dat jou mast op 250 gedoseerd is. Al zou ik er niet al te zeker van zijn dat er echt 250 in zit ;). Jammer dat je je aangevallen voelt trouwens.

Wat is er raar aan test op 250?

Ok ik wist niet dat jou mast op 250 gedoseerd is. Al zou ik er niet al te zeker van zijn dat er echt 250 in zit ;). Jammer dat je je aangevallen voelt trouwens.
Aangevallen, waar maak je dat uit op?
Het is nogal verschillend per merk hoe gear gedoseerd is, kan je het beste daar de doseringen van je kuur wat op aanpassen.
Ik neem aan dat jouw mast op 200mg/ml is gedoseerd, het is dan toch niet lastig om 1,3ml op te trekken (260mg)?

Ik snap je punt niet, vind je 'm te hoog gedoseerd in de bridge?

Het is nogal verschillend per merk hoe gear gedoseerd is, kan je het beste daar de doseringen van je kuur wat op aanpassen.
Ik neem aan dat jouw mast op 200mg/ml is gedoseerd, het is dan toch niet lastig om 1,3ml op te trekken (260mg)?

Haha nee ik zei cruise-blast-cruise in al mijn enthouciasme en jij corrigeerde het heel subtiel :p
Toen ik het las dacht ik lekker typgebrek (ik) :o

Haha nee ik zei cruise-blast-cruise in al mijn enthouciasme en jij corrigeerde het heel subtiel :p
Toen ik het las dacht ik lekker typgebrek (ik) :o

Aaa zo :p
Al had ik het wel begrepen, bridgen op 850mg gear zou ik zelf ook niet snel doen.
Hou het zelf lekker op 250mg test voor nu.

Aaa zo :p
Al had ik het wel begrepen, bridgen op 850mg gear zou ik zelf ook niet snel doen.
Hou het zelf lekker op 250mg test voor nu.

Ja precies das meer dan zat, ga ik denk ik ook doen straks tot aan december en dan moet mijn doel bereikt zijn :)

Zo kwam het over. Zal ik wel verkeerd hebben begrepen dan.

Ja precies, daarom vond ik die 250 raar. En jawel vind ik wel irritant als ik 1,3 zou moeten optrekken. Rare gedoe, zet dan een beetje extra. Veel makkelijker.

Terug
Naar boven