MuscleMeat

20 weken kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom geen tren ipv deca dan? Is ook steeds een mooie optie.

Ik ben het eens met je stelling dat Tren ook een goeie optie is en dat het zeker geen vocht pakker is.
Alleen ik heb slechte ervaring met Tren........... En daarom zal ik het niet zo snel meer gebruiken.
 
Omdat in sust korte esthers zitten, en die wil ik alleen gebruiken in het begin van mijn kuur.

Tevens verwacht ik op deze lage doseringen geen problemen met bold&deca gecombineerd.

Dat is te verwaarlozen die korte esters. Dan zou ik gewoon prop pakken. 250mg sust pw is wel weinig, sust zou ik e3d zetten.
 
Dat is te verwaarlozen die korte esters. Dan zou ik gewoon prop pakken. 250mg sust pw is wel weinig, sust zou ik e3d zetten.

Ben toch blij dat we niet allemaal een overschot in ons lijf pompen....
Als je nagaat dat het gemiddelde aantal grammen test je lichaam zelf aanmaakt ongeveer 7 á 8 gram per dag is is dat per week net +50 gram.
Nu propt iedereen tegenwoordig 1000 gram per week in hun reet????

Dat je groeit ja hehe niet zo moeilijk doseringen van een stier in je reet douwen.

250gr is zat als je de stof bijna tot nooit gedaan heb.
 
Dat is te verwaarlozen die korte esters. Dan zou ik gewoon prop pakken. 250mg sust pw is wel weinig, sust zou ik e3d zetten.

Ben toch blij dat we niet allemaal een overschot in ons lijf pompen....
Als je nagaat dat het gemiddelde aantal grammen test je lichaam zelf aanmaakt ongeveer 7 á 8 gram per dag is is dat per week net +50 gram.
Nu propt iedereen tegenwoordig 1000 gram per week in hun reet????

Dat je groeit ja hehe niet zo moeilijk doseringen van een stier in je reet douwen.

250gr is zat als je de stof bijna tot nooit gedaan heb.

Ik praat niet over grammen in je reet drukken, lees even goed wat ik en jij nu schrijft hierboven.
 
Back
Naar boven