XXL Nutrition

2010 IFBB Europa Super Show

Curry ziet er goed uit, alleen z'n benen ogen wat magertjes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zijn benen hebben indd nog een lange weg te gaan :( voor de rest egt goede potentie qua structuur. klassieke look.

wanneer begint de show voor de mens open??

bijna na de 202 denk ik

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

hapert die stream ook bij jullie heel af en toe ?

bijna na de 202 denk ik

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

hapert die stream ook bij jullie heel af en toe ?
jup hapert wat

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

dam die bikini chiks

Mike Kefilianos staat heel goed!

Cedric 4de:eek:

Flinke woede en teleurstelling in de plaatsingen, Mark Alvisi 2e! puur toeval dat het een Gaspari athleet is en de show sponsor ook Gaspari is... Maar Essa Obiad, DAMN!! vond hem op de AC classics al Bruut!

Ruhl kon zijn borst wel afgescheurd hebben.. De hele separatie is weg in de middenborst.

Super! eindelijk wat publiciteit over Essa !

kan iemand de top 5 even posten van deze wedstrijd

Cedric staat er idd zeer pleasing bij!
Rühl is history natuurlijk...

En lol @ posing met Clarence. Beginnen ze plots allemaal zo wat te gaan posen en raar te wezen. Soms vind ik al die show en dat geschud er wat teveel aan. Doe gewoon je poses zoals ze vroeger uitgevonden waren en daarmee basta. Nee daar sta je dan voor een volle zaal in een klein broekje met je glutes te wapperen, en wat fancy moves uit te halen, door je benen te buigen etc.

Waarom nooit simpel houden, zoals het moet zijn.

1. Essa Obaid
2. Mark Alvisi
3. Bill Wilmore
4. Cedric McMillan
5. Michael Kefalianos
6. Grigori Atoyan
7. Markus Ruhl
8. Brandon Curry
9. Leo Ingram
10. Joel Stubbs
11. Marc Lavoie
12. JoJo Ntiforo
13. Alfonso DelRio
14. Manuel Lomeli
15. Emmanouil Karamanlakis
16. Shawn Rhoden
Phil Kaenel
Lee Apperson
Alexandre Nataf
Jeff Long
Miguel Filho
Tamer El Shahat
Oscar Dexter
Costantinos Demetriou
Omar Deckard
Gus Carter

WTF is er met Ruhl gebeurd???????????????

Curry lager dan Ruhl? Vond Ruhl namelijk wel heel slecht erbij staan

Mja Ruhl. Freak, lelijke bodybuilder. Totaal uit proportie.
Curry te laag geplaatst. Benen missen massa maar had wel de op 1 na beste upper body. De winnaar is verdiend maar moet opletten voor z'n gyno.

Ik ben het niet helemaal met je eens.
Ik heb het altijd een mooie bodybuilder (kwestie van smeek he ;-) ) en ben hartstikke fan van hem maar zo slecht heeft ie er nog nooit bijgestaan.

Terug
Naar boven