XXL Nutrition

Zaterdag 11-8 Europa Super Show live !!!

• Topic Starter Topic Starter
Hier is het nog steeds onder de aandacht hoor Dave!! Heb je al wat gehoord over nieuwe competitors of fotos? Zou leuk zijn om die hier ook te posten.

Heb net aan DavyO wat laatste update foto's toegezonden, hij gaat ze er zo ff opzetten want ik heb geen idee hoe ik dat moet doen;):D.

Dikke line up daar op dit moment, als alle pro's op komen dagen staan ze met 28 man in de line up. De laatste dagen zijn er geen grote namen meer bij gekomen..tenzij Garry Strydom zich nog op de valreep gaat melden:cool:.

Mijn voorlopige top 3
1. Quincy Taylor
2. Silvio Samuel
3. Bill Willmore

Outsiders zie ik in Will Harris, Mike Ergas, Omar Deckard en als hij zich nog inschrijft Garry Strydom.

Heb net aan DavyO wat laatste update foto's toegezonden, hij gaat ze er zo ff opzetten want ik heb geen idee hoe ik dat moet doen;):D.

Dikke line up daar op dit moment, als alle pro's op komen dagen staan ze met 28 man in de line up. De laatste dagen zijn er geen grote namen meer bij gekomen..tenzij Garry Strydom zich nog op de valreep gaat melden:cool:.

Mijn voorlopige top 3
1. Quincy Taylor
2. Silvio Samuel
3. Bill Willmore

Outsiders zie ik in Will Harris, Mike Ergas, Omar Deckard en als hij zich nog inschrijft Garry Strydom.

Zeker een mooie line-up, ben benieuwd :D

Kijk dat is snel:cool:, bedankt Davy !.

Graag gedaan :cool:

We gaan zo weer starten:coffeepc:, heb al heel wat kwaliteit langs zien komen:cool:.

Het gaat tussen Silvio en Pablo

Onder de 210 maakt Silvio Samuel de grootste kans om te winnen, Tricky Jackson, Nathan Wonsley, Eryk Bui en Pablo Arevalo staan er heel goed bij en maken het Silvio niet makkelijk;).

Pablo Arevalo is voor mij de grootste verrassing, bijna gelijkwaardig aan Silvio, kende hem nog niet maar heeft een pak kwaliteit:cool:.

hoelaat begint het nou eigenlijk????

Prejudging gaat zodadelijk van start. Ging normaal gezien om half negen beginnen (zoals in een van mijn eerdere posts), de show liep wat achter maar bodybuilding.com is zojuist beginnen streamen. De avond show begint omstreeks 1u snachts onze tijd.

2007 IFBB Europa Webcast Main Page.

Pre-judging

Opvallend is dat Quincy Taylor de hype die Bodybuilding.com rond hem gecreëerd heeft niet blijkt waar te kunnen maken -- zijn benen stonden zojuist bij de pre-judging lang niet droog genoeg. Ik verwacht niet dat hij een 3e plek krijgt, tenzij hij in die paar uur nog flink wat vocht kwijt kan... ik gun 't 'm wel though -- being an enormously tall guy myself ;)

Belachelijk eigenlijk dat een reus als Quincy Taylor en een klein menneke als Silvio Samuel om dezelfde beker strijden. Niets ten nadele van een van twee, maar het klopt gewoon niet. Scheelt bijna 2 koppen en maar liefst 45 kilo!

De finals zal ik vanacht niet meer bekijken -- mijn eigen trainen morgenochtend gaat vóór alles dus zo lekker naar bed :yawn: :)

Gaat zo beginnen :D, mijn vriendin blijft er speciaal voor wakker dus laat het een mooie show worden.
Moet morgenvroeg wel benen trainen, pfff.

Results 2007 IFBB Europa Super Show

1 Silvio Samuel
2 Will Harris
3 William Wilmore
4 Quincy Taylor
5 Omar Deckard
NP Jerry Nicholls
NP Simon Voyer
NP Marc Jacobs
NP Anthony Finocchiaro
NP Randy Jackson Sr.
NP Michael Ergas
NP Patrick Richardson
NP Jeffrey Long
NP Christian Lobarede
NP Joseph Palumbo
NP Pablo Arevalo
NP Heinz Senior
NP Eryk Bui
NP Nathan Wonsley
NP Evgeny Mishin
NP Derik Farnsworth
NP Hunni Glanville
NP Guy Ducasse
NP Roland Huff
NP Ricky (Tricky) Jackson
NP Steven Burke
NP Jimmy Canyon
NP Michal Kindred
NP Joel Stubbs

Silvio zag er goed uit, dikke benen ook:eek:

Whuhahah Quincy Taylor met zn grote bek...4e plaats:nanner:

Silvio is de bom!

De voledige top 10 is vrij gegeven;).

1. Silvio Samuel:cool:
2. Will Harris
3. Bill willmore
4. Quincy Taylor
5. Omar Deckard
6. Evgeny Mishin
7. Francisco Bautista
8. Joel Stubbs
9. Ricky Jackson
10. Guy Ducasse

Door het winnen van de onder de 210 klasse en de open klasse pakt Silvio toch ff $ 18.000,-.:cool:. Mooie prestatie ook van Evgeny Mishin met zijn dikke top 10 plaats. Zat ik toch aardig in de buurt bij het voorspellen van de top guys:D.

Was wel weer gaaf, ben ook benieuwd wat een hoop gasten gaan doen op de
Montreal Pro;).

top6.jpg

Top 6 vergelijking :D, met dank aan Dave Hawk :thumbup: :D

Terug
Naar boven