Fitness Seller

2011 Mr. Olympia FREE Live Webcast

Ik denk dat volgende week op de Sheru Classic Jay wel terug komt. Hij komt dan gewoon on een wint dan gewoon. In de Finals Phil vs Jay zag je dat Jay won.

en dan gelijk beginnen met god bedanken... Heel erg jammer! Verder een klasse prestatie maar het zou mooi zijn als hij zich zou beseffen dat god, jezus en de 7 dwergen er niet mee te maken hebben.

Als Phil dat gelooft dan is dat iets wat hem kracht en vertrouwen geeft,zou mooi zijn als jij dat zou kunnen respecteren..ik kan het niet begrijpen je daar over kunt vallen

en dan gelijk beginnen met god bedanken... Heel erg jammer! Verder een klasse prestatie maar het zou mooi zijn als hij zich zou beseffen dat god, jezus en de 7 dwergen er niet mee te maken hebben.

Persoonlijk vind ik dit ook jammer. Hij werkt er enorm hard voor, alle krediet gaat naar hem en niet naar God. Geloof is goed voor mensen die daar kracht uit putten, ik vind het echter jammer dat ze hun geloof daarvoor nodig hebben.

Bijzonder dat ze Jay nog steeds Champion blijven noemen ook al heeft hij niet de eerste plaats bemachtigt. Zegt wel iets over hoe goed Jay is en is geweest.

Persoonlijk vind ik dit ook jammer. Hij werkt er enorm hard voor, alle krediet gaat naar hem en niet naar God. Geloof is goed voor mensen die daar kracht uit putten, ik vind het echter jammer dat ze hun geloof daarvoor nodig hebben.

Couldn't agree more.

Kan iedereen hier moeilijk over doen, maar Phil daalt toch een beetje in mijn achting door zo'n opmerking.

Als Phil dat gelooft dan is dat iets wat hem kracht en vertrouwen geeft,zou mooi zijn als jij dat zou kunnen respecteren..ik kan het niet begrijpen je daar over kunt vallen

Dat wil ik je best uitleggen en ik zal het kort proberen te houden :D; ik vind dat religie een misdaad is tegen de mensheid. Religie zorgt al duizenden jaren lang voor een enorm blok aan het been van de vooruitgang. Het klopt dat die man mag denken wat hij zelf wil, maar het foute eraan is dat hij zijn kinderen en allicht zelfs anderen er ook in mee zal trekken.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 22:05 ----------

Oja want gelukkig weet jij alles, jou(w) mening is de absolute waarheid, en geen enkele andere. Jemig de pemig waar waren we zonder jou geweest!!!!!!!

Juist. Als jij de theorie van god zoals beschreven in de bijbel en het hele verhaal eromheen net zo plausibel acht als mijn mening dat het onzin is, zegt dat mij genoeg over jouw gevoel voor logica om jou niet meer van mijn tijd te schenken. ;)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 22:07 ----------

Couldn't agree more.

Kan iedereen hier moeilijk over doen, maar Phil daalt toch een beetje in mijn achting door zo'n opmerking.

Amen to that! Zodra blijkt dat iemand daar in gelooft verlies ik (een stuk van) mijn respect voor zijn/haar intelligentie.

Oh wat erg, Phil bedankt God. Om je hier druk over te maken...

De grootste bodybuilder in de geschiedenis van de sport is nog veel fanatieker dan Phil. Vanaf 0:40.

Haters gonna hate...

http://www.youtube.com/watch?v=xGVWcM5tutA

Vergeet niet te vermelden dat het gelijk een van de slimst overkomende bbers was :rolleyes:. Voor de vooroordelen over bb'ers en hun IQ heeft deze man niet veel goeds gedaan dunkt me... En of hij de grootste (je bedoelt figuurlijk neem ik aan?) was, daar valt nogal over te twisten.

Laatst bewerkt:
Vind jou instelling echt retarded marvin... geloof zorgt niet al jaren voor problemen het zijn de mensen die het geloof verkeerd over brengen. Dat hij god bedankt is zijn goed recht en is niets minderwaardigs aan. Het enigste wat minderwaardig is, is jouw kromme mening.

Laatst bewerkt:
Vind jou instelling echt retarded marvin... geloof zorgt niet al jaren voor problemen het zijn de mensen die het geloof verkeerd over brengen. Dat hij god bedankt is zijn goed recht en is niets minderwaardigs aan. Het enigste wat minderwaardig is, is jouw kromme mening.

Haha, wat mij betreft is het enige minderwaardige hier jouw taalkunde. Gelukkig ben ik helemaal niet op zoek naar erkenning van iemand als jij (gristentuig?) Jouw mening over mijn mening zal me dus een zorg zijn.

Haha, wat mij betreft is het enige minderwaardige hier jouw taalkunde. Gelukkig ben ik helemaal niet op zoek naar erkenning van iemand als jij (gristentuig?) Jouw mening over mijn mening zal me dus een zorg zijn.

Nou loop je voor de tweede keer op 1 pagina te ijlen op taalgebruik, en dat gebruik je als argument om jouw eigen mening (die totaal los staat van het correcte taalgebruik!) te versterken. Grote jongen, applausje voor jezelf.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 14:11 ----------

Jij geloof niet, prima. Maar toon respect naar mensen die wel geloven. Het zijn niet de gelovigen die voor problemen zorgen, maar mensen zoals jij. Wie ben jij om te zeggen hoe het allemaal in elkaar zit? Jij weet exact tot in detail hoe het allemaal zit? Ga toch fietsen man. Het kan me niet schelen wat je geloof, maar respecteer anderen. Als een bodybuilding idool in aanzien zakt vanwege zijn geloof ben je echt een klein, zielig, mieterig persoon. Of wou je zeggen dat jij zoveel goeds gedaan hebt in je leven?

Laatst bewerkt:
Nou loop je voor de tweede keer op 1 pagina te ijlen op taalgebruik, en dat gebruik je als argument om jouw eigen mening (die totaal los staat van het correcte taalgebruik!) te versterken. Grote jongen, applausje voor jezelf.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 14:11 ----------

Jij geloof niet, prima. Maar toon respect naar mensen die wel geloven. Het zijn niet de gelovigen die voor problemen zorgen, maar mensen zoals jij. Wie ben jij om te zeggen hoe het allemaal in elkaar zit? Jij weet exact tot in detail hoe het allemaal zit? Ga toch fietsen man. Het kan me niet schelen wat je geloof, maar respecteer anderen. Als een bodybuilding idool in aanzien zakt vanwege zijn geloof ben je echt een klein, zielig, mieterig persoon. Of wou je zeggen dat jij zoveel goeds gedaan hebt in je leven?

Niet alleen de gelovigen moet je respecteren maar ook de ongelovigen, en je post is niet echt het voorbeeld ervan. Just saying:trollface:

Ach geloof zal ooit wel uitsterven, kwestie van tijd.

Nu langzaam aan het licht komt, en doordringt tot de mens dat het volk jaren besodemieterd is.

Enkele voorbeelden :

Gewone mensen mochten zondag geen vlees, maar de pastoors die aten het mooiste stuk vlees wat er was.
Dit stuk vlees werd ook door het volk geschonken, om zo in gratie te komen van God. (wat een bullshit, schooiers waren het!)

Pastoors hadden geen coïtusuele behoefte, nee dat zien we aan al die kinderverkrachtingen die aan het licht komen.
(vuilakken waren het !)

Dat wanneer een pas geboren kind stierf (wat vroeger natuurlijk vaker gebeurde) en niet gedoopt was, mocht het niet begraven worden op het kerkhof.
Dan moest het net buiten het kerkhof, op ongeweide grond begraven worden.
Maar het mocht geen grafsteen hebben, geen gedenkteken of wat dan ook, want het was een zondaar. (k*t regels hadden ze, bullshit !)

Zo kan je nog wel even door gaan.

Nee, degene die het geloof heeft BEDACHT (want dat is het in mijn ogen, een goed verzonnen fabel) mogen ze opknopen.
Met alle mensen die verder gefantaseerd hebben, en extra regeltjes bedachten, om zo zelf meer macht en rijkdom te vergaren.
En de mensen bang maakten, om niet in de hemel te komen, **** hun.

Er zijn stromingen die tegenwoordig iets normaler zijn, en een beetje met de tijd meegaan... maar dit zijn allemaal tekenen dat het afzwakt.
Geduld, ik zal het niet meer meemaken, maar ik denk dat het ooit wel goedkomt...

Is er ergens een filmpje te zien van de individuele posing in de 202 klasse?

Terug
Naar boven