XXL Nutrition

2011 Mr. Olympia FREE Live Webcast

Niet alleen de gelovigen moet je respecteren maar ook de ongelovigen, en je post is niet echt het voorbeeld ervan. Just saying:trollface:

Ik respecteer zijn mening en het feit dat hij niet gelovig is wel, maar de manier waarop hij gelovigen (waaronder Phill) afkraakt niet.

Nou loop je voor de tweede keer op 1 pagina te ijlen op taalgebruik, en dat gebruik je als argument om jouw eigen mening (die totaal los staat van het correcte taalgebruik!) te versterken. Grote jongen, applausje voor jezelf.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 14:11 ----------

Jij geloof niet, prima. Maar toon respect naar mensen die wel geloven. Het zijn niet de gelovigen die voor problemen zorgen, maar mensen zoals jij. Wie ben jij om te zeggen hoe het allemaal in elkaar zit? Jij weet exact tot in detail hoe het allemaal zit? Ga toch fietsen man. Het kan me niet schelen wat je geloof, maar respecteer anderen. Als een bodybuilding idool in aanzien zakt vanwege zijn geloof ben je echt een klein, zielig, mieterig persoon. Of wou je zeggen dat jij zoveel goeds gedaan hebt in je leven?

Ik ga niet in discussie met een simpele ziel als jij, dit zal dus mijn laatste post ooit zijn aan jouw adres. Verdiep je in de materie en besef dat je oogkleppen op hebt ventje ;)

Vooruit nog 1 zin dan: Respect hoor je niet te krijgen maar te verdienen. En gelovigen respecteer ik niet, ik vind het sukkels :D

Je zal als toevallige bezoeker eens een kijkje nemen op DBB en dan een topic over de Olympia willen bekijken..:(

Terug
Naar boven