Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol vast een kopie van the day after tomorrow alleen dan geen happy end![]()

Omdat volgens wetenschappers allerlei kalenders van oude volkeren
Omdat volgens wetenschappers allerlei kalenders van oude volkeren zoals bijvoorbeeld de Maja indianen, tellen tot het jaar 2012 denkt men in het kader van complottheorien dat dan mogelijk de aarde vergaat. Met trends als klimaatongeregeldheden, kredietcrisissen of in het recente verleden grootschalige aanslagen (WTC) worden dit soort gevoelens alleen maar versterkt ....
Ik maak me meer zorgen om een mutatie in het zogenaamde mexicaanse griepvirus .... ongeveer 100 jaar geleden begon ook een onschuldig griepje in het voorjaar de kop op te steken, enkele doden hier en een groepje mensen dat herstelde daar, een rustige zomer, iedereen vergat dat het een probleem kon worden. In het najaar sloeg de spaanse griep genadeloos toe na een voor de mens ongelukkige mutatie en veroorzaakte meer doden dan de eerste wereldoorlog ....... ik moet zeggen dat sommige trends van de mexicaanse variant wel gelijkenis tonen met de ontwikkeling van toen. Gelukkig is de geneeskunde veel verder dan toen en circuleert de kennis en het nieuws wat sneller heden ten dage dan in 1918 ..... enfin, complotten, theorien en ellende genoeg in de wereld .... terug naar BB en KT
Grtz,
Aad

Wow, jij bent echt te kanker dom voor woorden. Ik heb heel wat domme opmerkingen gezien op dit forum, maar deze slaat toch wel echt alles.De Maja's en inca's waren achterlijke bosbewoners die de zon vereerden en andersdenkenden opofferden.
Deze achterlijke cultuur voorspelt dus het einde van de wereld?
De Maya of misschien hun Olmeekse voorgangers hadden geheel onafhankelijk het begrip 'nul' (dat in de Oude Wereld pas laat werd ingevoerd) ontdekt. Ze gebruiken het getal 20 als grondtal van hun talstelsel. Inscripties vermelden soms getallen die tot in de honderden miljoenen reiken. De Maya deden bijzonder nauwkeurige astronomische waarnemingen en hadden een nauwkeurige en ingewikkelde kalender. Hun tabellen voor de bewegingen van de maan en de planeten zijn even goed of zelfs beter dan die van andere beschavingen die met het blote oog de hemel bestudeerden. De berekening van het zonnejaar is zelfs iets nauwkeuriger dan de waarde die als basis voor de Gregoriaanse kalender gebruikt is.