AndroidHealthClinic

2012

Verkeerde subforum joh. :(

snap nog steeds niet wat er nou is met 2012 ???

Lol vast een kopie van the day after tomorrow alleen dan geen happy end :D

Dit is net zo een film als in de jaren 90 waarin het jaar 2000 als een doom jaar werdt gebruikt. En als je het dan achteraf bekijkt denk je, wtf.

heb de teaser gezien toen ik in terminator 4 zat.lijkt me wel een goede film.maar click niet op de trailer omdat het te veel laat zien van de film.laat me liefst verrassen met de film

Pff, dat 2012 gezeik word je toch kotsbeu zeker. Er gaat helemaal geen zak gebeuren.

Omdat volgens wetenschappers allerlei kalenders van oude volkeren zoals bijvoorbeeld de Maja indianen, tellen tot het jaar 2012 denkt men in het kader van complottheorien dat dan mogelijk de aarde vergaat. Met trends als klimaatongeregeldheden, kredietcrisissen of in het recente verleden grootschalige aanslagen (WTC) worden dit soort gevoelens alleen maar versterkt ....
Ik maak me meer zorgen om een mutatie in het zogenaamde mexicaanse griepvirus .... ongeveer 100 jaar geleden begon ook een onschuldig griepje in het voorjaar de kop op te steken, enkele doden hier en een groepje mensen dat herstelde daar, een rustige zomer, iedereen vergat dat het een probleem kon worden. In het najaar sloeg de spaanse griep genadeloos toe na een voor de mens ongelukkige mutatie en veroorzaakte meer doden dan de eerste wereldoorlog ....... ik moet zeggen dat sommige trends van de mexicaanse variant wel gelijkenis tonen met de ontwikkeling van toen. Gelukkig is de geneeskunde veel verder dan toen en circuleert de kennis en het nieuws wat sneller heden ten dage dan in 1918 ..... enfin, complotten, theorien en ellende genoeg in de wereld .... terug naar BB en KT :)

Grtz,

Aad

We zullen het wel zien op de moment zelf zeker, ik ben er allesinds niet van overtuigd en vind mensen die nu al voorbereid wegkruipen in hun bunkertjes losers. Live it to the max en als we weggevaagd worden nou dan de laatste momenten in state of emergency, vroeg me altijd al eens af hoe dat zou voelen in real life. Plus kzou alle dingen doen en zeggen die ik altijd wou doen :)

ik kan niet wachten tot de kranten en de overige media er weer bol van staan :yawn:

Het grappige aan 2012 is dat de Inca's nooit hebben gezegd dat de wereld ten einde komt. Volgens de inca's komt er alleen 'verandering'.

De wereld komt alleen ten einde volgens alle kneuzen die het hele idee van 2012 uit ze verband halen.

Btw, in 2012 hebben we een Solar Max ;)
Ook zijn er dan nieuwe presidents verkiezingen in America

Omdat volgens wetenschappers allerlei kalenders van oude volkeren zoals bijvoorbeeld de Maja indianen, tellen tot het jaar 2012 denkt men in het kader van complottheorien dat dan mogelijk de aarde vergaat. Met trends als klimaatongeregeldheden, kredietcrisissen of in het recente verleden grootschalige aanslagen (WTC) worden dit soort gevoelens alleen maar versterkt ....
Ik maak me meer zorgen om een mutatie in het zogenaamde mexicaanse griepvirus .... ongeveer 100 jaar geleden begon ook een onschuldig griepje in het voorjaar de kop op te steken, enkele doden hier en een groepje mensen dat herstelde daar, een rustige zomer, iedereen vergat dat het een probleem kon worden. In het najaar sloeg de spaanse griep genadeloos toe na een voor de mens ongelukkige mutatie en veroorzaakte meer doden dan de eerste wereldoorlog ....... ik moet zeggen dat sommige trends van de mexicaanse variant wel gelijkenis tonen met de ontwikkeling van toen. Gelukkig is de geneeskunde veel verder dan toen en circuleert de kennis en het nieuws wat sneller heden ten dage dan in 1918 ..... enfin, complotten, theorien en ellende genoeg in de wereld .... terug naar BB en KT :)

Grtz,

Aad

De Maja's en inca's waren achterlijke bosbewoners die de zon vereerden en andersdenkenden opofferden.
Deze achterlijke cultuur voorspelt dus het einde van de wereld? ???

Dacht het niet! Net als de waanzinnige Nostradamus het einde in 1999 voorspelde en computernerds in 2000.

Dit is nu al de slechtste film ooit gemaakt :D

/next

=

2112

Kap eens met deze kul.

Als men wil verdrinken in gewichtsloosheid en mathematische precisie blijft dat een gelegenheid van het autonome bewustzijn, maar hou je beide benen op de grond. Een lepel kan niet worden omgebogen.

De Maja's en inca's waren achterlijke bosbewoners die de zon vereerden en andersdenkenden opofferden.
Deze achterlijke cultuur voorspelt dus het einde van de wereld?
Wow, jij bent echt te kanker dom voor woorden. Ik heb heel wat domme opmerkingen gezien op dit forum, maar deze slaat toch wel echt alles.

De Maya's en Inca's liepen duizenden jaren voor op de de rest van de wereld.
Zelfs nu weten wij nogsteeds niet hoe hun bepaalde astronomische berekeningen hebben gedaan zonder dat ze telescopen hadden.
Tevens is onze calender gebaseerd op de Inca calender.

De Maya of misschien hun Olmeekse voorgangers hadden geheel onafhankelijk het begrip 'nul' (dat in de Oude Wereld pas laat werd ingevoerd) ontdekt. Ze gebruiken het getal 20 als grondtal van hun talstelsel. Inscripties vermelden soms getallen die tot in de honderden miljoenen reiken. De Maya deden bijzonder nauwkeurige astronomische waarnemingen en hadden een nauwkeurige en ingewikkelde kalender. Hun tabellen voor de bewegingen van de maan en de planeten zijn even goed of zelfs beter dan die van andere beschavingen die met het blote oog de hemel bestudeerden. De berekening van het zonnejaar is zelfs iets nauwkeuriger dan de waarde die als basis voor de Gregoriaanse kalender gebruikt is.

Tevens is zonverering de basis van elk geloof. Elk geloof is gebaseerd op zonverering omdat ze zon synoniem staat voor leven. Geen zon = geen leven, iets wat de mensen in de oudheid allang wisten.

Terug
Naar boven