XXL Nutrition

2012

Het zou voor de aarde en de mensheid zelf niet verkeerd zijn als in korte tijd een paar miljard mensen opgeruimd zouden worden. To make a fresh start zegmaar.

Ik zou er ook niet wakker van liggen, als ik maar gewoon verder kan leven :D

van de regisseur van 10 000 BC en the day after tomorrow, hoeft hier nog verder over gediscussieerd worden?

Natuurramp films zijn altijd heftig, mits ze gewoon realistisch zijn en je er een hoop vernietiging etc. in ziet, iets waarvan je irl 3 kleuren stront zou schijten :D

Kan niet wachten om em te zien iig, die trailer geeft je al de kriebels.

In 2012 wonen er 7 miljard mensen op aarde. Trailer fail.

De Maja's en inca's waren achterlijke bosbewoners die de zon vereerden en andersdenkenden opofferden.
Deze achterlijke cultuur voorspelt dus het einde van de wereld? ???

Dacht het niet! Net als de waanzinnige Nostradamus het einde in 1999 voorspelde en computernerds in 2000.

...

Ze liepen zoveel voor op alle andere culturen.

Equelsor zei:
Ergens waar, is dan echter een kwestie van tijd voor we weer terug bij af (nu) zijn.

Aan de ene kant wel, aan de andere kant zou de wereld best wel eens positief kunnen veranderen als het hele huidige monetaire systeem ed instort en weer opnieuw opgebouwd moet worden. Om dat zonder 'fresh start' te kunnen realiseren is bijna onmogelijk denk ik, aangezien het allemaal zo vastgeroest is.

Realist zei:
Ik zou er ook niet wakker van liggen, als ik maar gewoon verder kan leven

Eens, dat zouden interessante tijden zijn :)

ik zie het al aankomen allemaal mensen die springen van daken al meer dan 100000 mensen gesprongen zeggen ze oo we hebben een rekenfoutje gemaakt het is niet 2012 maar 2102...

frans bauer zou zeggen mensen heb je even voor mij de dag is dan daar de einde van de wereld we gaan nu allemaal van een gebouw afspringen 1 .. 2... 3.. spring... iedereen springt behalve frans en zegt jullie zitten in bananensplit XD

• Topic Starter Topic Starter
het is tog veel leuker als we met zn alle tegelijk doodgaan dan 1 voor 1 ? Dan hoef je niemand te missen tog :D

Natuurramp films zijn altijd heftig, mits ze gewoon realistisch zijn en je er een hoop vernietiging etc. in ziet, iets waarvan je irl 3 kleuren stront zou schijten :D

Kan niet wachten om em te zien iig, die trailer geeft je al de kriebels.

nog 2% dan laat ik het ff weten of ie goed is.:D

De Maja's en inca's waren achterlijke bosbewoners die de zon vereerden en andersdenkenden opofferden.
Deze achterlijke cultuur voorspelt dus het einde van de wereld? ???

Dacht het niet! Net als de waanzinnige Nostradamus het einde in 1999 voorspelde en computernerds in 2000.
Dat is nieuw dan voor me, de ict sector heeft gewoon slim op het millenium ingespeeld, beetje angst zaaien om de portomonnee te spekken.

Waarom hebben mensen het steeds over 2000, dat had niks met een natuurramp of iets te maken.

Wow, jij bent echt te kanker dom voor woorden. Ik heb heel wat domme opmerkingen gezien op dit forum, maar deze slaat toch wel echt alles.
De Maya's en Inca's liepen duizenden jaren voor op de de rest van de wereld.
Zelfs nu weten wij nogsteeds niet hoe hun bepaalde astronomische berekeningen hebben gedaan zonder dat ze telescopen hadden.
Tevens is onze calender gebaseerd op de Inca calender.

Iemand voor kankerdom uitschelden en dan zeggen dat de maya's duizenden jaren voorlipen (dus ook nog op ons)...
Er zijn gebruiken die zij hadden die verloren zijn gegaan. het feit dat hun gebruiken zijn verloren gegaan spreekt de superioriteit van die gebruiken wel heel erg hard tegen.

Die apfelstrudel lult wel vaker wat in de ruimte. Ik zou hem niet al te serieus nemen zoals de meesten hier al een tijdje doen.

niemand kan in de toekomst kijken, ook de azteken niet, achterlijke voorspellingen dat de wereld vergaat slaan gewoon nergens op
zoeken jullie nou gewoon sensatie of zijn jullie echt zo dom?

Terug
Naar boven