MuscleMeat

2014 Chicago Pro updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik volg An Nguyen op insta, echt een ziek fysiek, had hij maar wat betere borst genetics.
Had hem wel hoger verwacht eigenlijk.

inderdaad mooi fysiek
 
ik roelly helemaal niet overtuigend.
hij is groot, maar soft als hel. zou haast de nummer 2 boven hem plaatsen, maar zijn een beetje weinig foto's om goed te vergelijken.

maar ach der roelly heeft gewonnen
 
Hm vind het niet bijzonder in alle eerlijkheid. Roelly soft, nummer 2 wel aardig, dan komt er een gast met armen die echt helemaal nergens op lijken. Vind die donkere ( neger voor de duidelijkheid ) met die smalle waist er wel tof uit zien.
 
Niveau is laag vind ik hier...
 
Hm vind het niet bijzonder in alle eerlijkheid. Roelly soft, nummer 2 wel aardig, dan komt er een gast met armen die echt helemaal nergens op lijken. Vind die donkere ( neger voor de duidelijkheid ) met die smalle waist er wel tof uit zien.

ik ben het met je eens, volgens mij is het ook een negroïde persoon. hahaa.
maar even serieus, die Akim Williams had veel hoger moeten eindigen.

maar ach
 
ik roelly helemaal niet overtuigend.
hij is groot, maar soft als hel. zou haast de nummer 2 boven hem plaatsen, maar zijn een beetje weinig foto's om goed te vergelijken.

maar ach der roelly heeft gewonnen

??????
 

vind je hem niet soft dan? ik mis alle strepen. hij is gewoon niet vocht vrij.
hij is groot, hij heeft mooie vormen, maar hij was hier niet in vorm. net even een dag te vroeg of te laat.

ik vind het altijd mooi als een nederlander (Antilliaan) wint, zo simpel is het. maar of het terecht was?

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

op het filmpje ziet hij er trouwens beter uit, maar dan nog vind ik dat die hakim hoger had moeten plaatsen.
tja jury oogpunten, momenten, belichting.

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

op het filmpje ziet hij er trouwens beter uit, maar dan nog vind ik dat die hakim hoger had moeten plaatsen.
tja jury oogpunten, momenten, belichting.
 

Vind jij van niet? JIj hebt er meer verstand van dan ik :p Maar als ik soms andere wedstrijden zie met wat minder bekende namen zien die gasten eruit alsof ze van bakstenen gemaakt zijn. Keihard, fucking droog, overal aders en net alsof er echt allemaal puntjes op hun huid zitten ofzo, weet niet hoe ik 't moet uitleggen. Dat mis ik hier toch echt, weet ook niet waarom die anderen het wel kunnen maar deze gasten niet.
 
Roelly is in het verleden idd harder, droger en scherper gekomen. Een foto is een momentopname en kan door een stukje verlichting al snel een vertekend beeld krijgen. Gooi er een filterlaag over en hij ziet er gelijk anders uit.
Maar om gelijk te roepen dat iemand soft as hell is, vindt ik overdreven.
Kijk eens naar zijn diepe cuts in zijn hams en quads.
Hij had nog iets droger kunnen komen, maar wellicht hij er voor gekozen om iets voller te komen (wellicht door carbloading).
Je moet daarnaast als atleet ook je piekmoment goed plannen. Als je van te voren weet dat de concurrentie niet zo groot is, kan je er ook bewust voor kiezen om niet zo extreem diep te gaan. Spaar dit op voor de Olympia.
Het vergt namelijk heel veel van je lichaam om zo extreem ripped uit te komen zien.
 
Roelly is in het verleden idd harder, droger en scherper gekomen. Een foto is een momentopname en kan door een stukje verlichting al snel een vertekend beeld krijgen. Gooi er een filterlaag over en hij ziet er gelijk anders uit.
Maar om gelijk te roepen dat iemand soft as hell is, vindt ik overdreven.
Kijk eens naar zijn diepe cuts in zijn hams en quads.
Hij had nog iets droger kunnen komen, maar wellicht hij er voor gekozen om iets voller te komen (wellicht door carbloading).
Je moet daarnaast als atleet ook je piekmoment goed plannen. Als je van te voren weet dat de concurrentie niet zo groot is, kan je er ook bewust voor kiezen om niet zo extreem diep te gaan. Spaar dit op voor de Olympia.
Het vergt namelijk heel veel van je lichaam om zo extreem ripped uit te komen zien.

helemaal mee eens!
maar dan had er misschien een ander moeten winnen.
maar precies wat je zegt, we waren er niet bij en misschien verteken de foto's het beeld
 
Back
Naar boven