Hoi mensen,
Ik zal me even kort voor stellen. Ik ben een meisje van 27 jaar, 165 cm, gewicht
, vetpercentage
. Ben momenteel al 2 jaar (voor mijn doen) serieus bezig met fitness. Had nooit echte doelen opgesteld omdat ik fitness echt zag als belangrijk onderdeel van mijn herstel. Heb in het verleden namelijk last gehad van een eetstoornis , dus vandaar dat ik ook mijn gewicht en vetpercentage niet mee wil nemen (ben bang op een terugval en heb mijn streven naar perfectie losgegelaten). Mijn focus ligt dus enkel op toename in kracht. Sinds kort ben ik ook bezig met mijn voeding, heb een schema opgesteld. Maar lijkt me niet verstandig om er strikt aan te houden.
Ik fitness 3 a 4 keer per week schema
> 1: Deadlift 4x5 70 kilo
> Legcurl 4x10+10 50 kilo 36 kilo
> Leg extention 4x10+10 50 kilo 36 kilo
> Hyperextention 3xmax met schijf van 10 kilo
> Calf 4x 10+10 20 kilo 10 kilo
>
>
> 2: Rear delt with a rope in squat position 4x12
> Incline bench press with barbbell 4x6 20 kilo
> Flat bench press with dumbells 3x10 12 kilo
> Push ups with ur feet on a bench 3xmax
> Shoulder press on a ball 4x10 7 kilo
> Lateral raises 3x12 slow motion 4 kilo
>
>
> 3: glutes days( verschillende oefeningen niet gefocust op kracht) --> heck squat smith machine 50 kilo aan schijven
>
> 4: body weight chin up attempt 3xmax
> lat machine 4x6 32 kilo
> Dumbbell rowing 3x8 16 kilo
> Pulley 3x 10
> Curl with barbbell 4x10 ?? S.S diamond pushups on the floor 4max
>
Nauwelijks cardio, ja sorry ik haat cardio, mede omdat dit een belangrijke rol speelde gedurende mijn ED periode. Ik zal per maand mijn vooruitgang in kilo's aan gewichten bijhouden.
Wish me luck!
Groetjes
Ik zal me even kort voor stellen. Ik ben een meisje van 27 jaar, 165 cm, gewicht
, vetpercentage
. Ben momenteel al 2 jaar (voor mijn doen) serieus bezig met fitness. Had nooit echte doelen opgesteld omdat ik fitness echt zag als belangrijk onderdeel van mijn herstel. Heb in het verleden namelijk last gehad van een eetstoornis , dus vandaar dat ik ook mijn gewicht en vetpercentage niet mee wil nemen (ben bang op een terugval en heb mijn streven naar perfectie losgegelaten). Mijn focus ligt dus enkel op toename in kracht. Sinds kort ben ik ook bezig met mijn voeding, heb een schema opgesteld. Maar lijkt me niet verstandig om er strikt aan te houden.Ik fitness 3 a 4 keer per week schema
> 1: Deadlift 4x5 70 kilo
> Legcurl 4x10+10 50 kilo 36 kilo
> Leg extention 4x10+10 50 kilo 36 kilo
> Hyperextention 3xmax met schijf van 10 kilo
> Calf 4x 10+10 20 kilo 10 kilo
>
>
> 2: Rear delt with a rope in squat position 4x12
> Incline bench press with barbbell 4x6 20 kilo
> Flat bench press with dumbells 3x10 12 kilo
> Push ups with ur feet on a bench 3xmax
> Shoulder press on a ball 4x10 7 kilo
> Lateral raises 3x12 slow motion 4 kilo
>
>
> 3: glutes days( verschillende oefeningen niet gefocust op kracht) --> heck squat smith machine 50 kilo aan schijven
>
> 4: body weight chin up attempt 3xmax
> lat machine 4x6 32 kilo
> Dumbbell rowing 3x8 16 kilo
> Pulley 3x 10

> Curl with barbbell 4x10 ?? S.S diamond pushups on the floor 4max
>
Nauwelijks cardio, ja sorry ik haat cardio, mede omdat dit een belangrijke rol speelde gedurende mijn ED periode. Ik zal per maand mijn vooruitgang in kilo's aan gewichten bijhouden.
Wish me luck!
Groetjes