XXL Nutrition

21Jaar 60kg 5.7%VP Calisthenic workout

Kwintino

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
58kg
Vetpercentage
6%
Sinds een kleine 2maandjes begonnen met Calisthenic Workout, Motivatie zit hoog. ( kleine voorbereiding voor ik naar de Gym ga binnekort ) Dus hier al een Shotje van het werk tot nu toe.
21jaar
1meter75
60KG
5.7% VP
2maand Calisthenic workout

Links recent, rechts ;kleine 2maandjes geleden

Meer tips over Calisthenic workout & homeworkout zijn welkom. ( Gym komt binnenkort )
Ik zal nooit ' breed ' worden, maar ik zou graag het maximum er proberen uithalen.

23-1.jpg

je staat nooit op 5%;) en waarom zou je nooit breed kunnen worden?

waarom staat er "waspoeder" in het mandarijns op je zij?

Hoe kom je nou weer aan 5.7%:o

Zo ziet toch iedere ecto die nog nooit getraind heeft eruit?

En lol @ 5,7%

Doel van dit topic?
meld je aan bij de sportschool en ga goed eten

Wat is het verschil in de plaatjes?
Mooie vlek op je borst trouwens.

Meer eten zo ga je echt geen gains behalen uber ecto:D

Barstarzz?

Ik zie nog noet echt veel verschil in je lichaam .
Ik denk dat het beste wat je kunt doen je inschrijven bij een sportschool en dan over een half jaar nieuwe foto's posten.
En de % klopt niet ik denk dat je eerder op 12 procent zit

Sinds een kleine 2maandjes begonnen met Calisthenic Workout, Motivatie zit hoog. ( kleine voorbereiding voor ik naar de Gym ga binnekort ) Dus hier al een Shotje van het werk tot nu toe.
21jaar
1meter75
60KG
5.7% VP
2maand Calisthenic workout

Links recent, rechts ;kleine 2maandjes geleden

Meer tips over Calisthenic workout & homeworkout zijn welkom. ( Gym komt binnenkort )
Ik zal nooit ' breed ' worden, maar ik zou graag het maximum er proberen uithalen.

Okee, met die instelling kan je net zo goed lekker elke avond op bank gaan zitten met een zak chips :)

http://www.youtube.com/watch?v=04ktDRKsRb8
http://www.youtube.com/watch?v=XbZnCGyPneo

eerder 15,7%

:)

Even serieus, dit is rond de 10%

:o

Ik zou eens serieus gaan krachttrainen en serieus gaan eten. Je hebt nu echt het lichaam van een 12 jarige imo. Helaas ben je ecto, maar dat je niet breed kan worden slaat nergens op. Elke man kan breed worden mits goede training en goede voeding.

• Topic Starter Topic Starter
Nou, is er dan een goede/betere site waar ik mijn vet % kan bereken? ( had eentje van google gebruikt.)
Ik ben idd nog niet lang bezig met te trainen en heb idd een jong lichaam, ik eet nu toch om de 2uur iets, probeer er niet echt op te letten wat ik naar binnen speel nu, maar grote maaltijden zijn dan vooral kip pasta & groenten.
Graag zou ik wel shakes nemen, maar heb hier over weinig verstand over welke goed zouden zijn voor mij. Idd bereik ik betere resultaten in een Gym, maar vanwege ik 12uren per dag werk, en geen auto ter beschikking heb, doe ik calsthenics workout. Iedere hulp is welkom, maar laat die spottende reactie's achterwege aub. Ik post hier een andere foto,wat recenter.

a2dd7c750423621ddd27c0facc8bccef.jpg

Huidplooi meter (4 punts) internet kan je vp niet goed uitrekenen

vet zal wel rond de 8-10% zijn dus dat zit goed, nu gewoon massa bouwen, kan je niet naar de gym dan een powercage kopen voor thuis ga je meer mee bereiken dan die calsthenics oefeningen

Terug
Naar boven