XXL Nutrition

22 augustus Muscle Beach Vlissingen

Ik kom ook zeker even kijkje doen... eens kijken of Jacky tegen die tijd nog recht staat. Las iets over Baco drink wedstrijd met Feel??

hahahaha kijk dat van mijn wedstrijd weet ie dan wel weer ......even kijken want ik heb een druk schema die dag verdomme vlissingen ;verjaardag en een groot feest so much to do so little time

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Gavere (Gent-Deinze-Oudenaarde-Zottegem, daar ergens tussen)

kijk dat is bijna bij mij in de buurt ......scheelt maar een 150 km ofzoiets

hahahaha kijk dat van mijn wedstrijd weet ie dan wel weer ......even kijken want ik heb een druk schema die dag verdomme vlissingen ;verjaardag en een groot feest so much to do so little time

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

kijk dat is bijna bij mij in de buurt ......scheelt maar een 150 km ofzoiets

F*ck.. Net wat ik dacht dus :D

Voor mij zou 15 km omrijden geen enkel probleem zijn - alleen woon ik zo'n 300 km bij je vandaan... en dat vind ik WEL te ver omrijden...

Voor mij zou 15 km omrijden geen enkel probleem zijn - alleen woon ik zo'n 300 km bij je vandaan... en dat vind ik WEL te ver omrijden...

Te ver voor mij? :(

Nee tuurlijk, is ondoenbaar natuurlijk :p
Ik hoop dat er nog reactie komt van de Belgen, anders zal ik nog een jaartje moeten wachten (tenzij ik er op wonderlijke wijze in slaag een nieuwe koppeling te steken en het contact van mijn wagen te vervangen, en hem weer helemaal in elkaar steek tegen volgende week, maar don't count on it :D)

Gent - Vlissingen is slechts 75 km... nét te ver om te fietsen :p

De trein! Daar had je vast nog niet aan gedacht! ;-)

in vlissingen zit een station ..

ja en dan nog van vlissingen station naar het strand toe ( ik woon in vlissingen )
dat is best nog een k*t eind..

ja en dan nog van vlissingen station naar het strand toe ( ik woon in vlissingen )
dat is best nog een k*t eind..

tja ik weet dat ook wel want ik heb vorig jaar iemand naar het station gebracht die was op de heenweg te voet naar het nollepad gelopen dus het gaat wel ....

Ik kom als Rooke ook komt!

wtf, een biceps curling contest:D

als het goed weer is kom ik ook wel ff kijken.

Terug
Naar boven