XXL Nutrition

24 uur fitness

spierbal2

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
In de telegraaf van vandaag is er een special over een sportschool in nieuwegein. Deze school is 24 uur open als enige in Nederland.
Is dit een goed idee voor andere scholen? En is er hier iemand die daar traint?
Geef je mening;)

lijkt me wel relax! 24/7 open!

nou wie gaat er nou midden in de nacht trainen?

Ik zou het wel vet vinden, heb vaak zat dat ik, wanneer ik niet kan slapen/ verveel zou willen gaan trainen. Niet dat ik elke week effekes zaterdag om 3 in de nacht ga traine ofzo:D

Nou ik heb midden in de nacht dus echt geen energie voor een fatsoenlijke training

Ik wel, ik ging vandaag eerder men bed uit om nog te kunnen trainen omdat ze om 2 uur smiddags sluiten. Dus op dit moment ben ik wakkerder om 12 dan om 12 uur:P

mooi initiatief!

cool , savonds heb ik vaak veel meer energie en kracht dan ochtends
Lijkt me wel relax voor als in je in het weekend niets te doen hebt

Damn.. Naar een avondje dood gestapt te hebben ff je handdoekje en je flesje water pakken en buffelen maar :)

Het klinkt geweldig maar animo zal er niet veel voor zijn.. meestal lopen de gym's rond 10 uur half 11 wel leeg!

24/7 sportschool

hey allen.. ik ben nieuw hiero, maar ik train dus bij deze sportschool in Nieuwegein!
Hij is superrrrrrrrrrrrr!!!:D
Ik vindt het zelf ideaal dat ie 24 uur geopend is. Ik zelf heb een dal-uren kaart en kan dus vanaf 24.00 uur tot 17.00 sporten. Voor mij werkt het.. ik werk namelijk onregelmatig en s'middags trainen of in de avond wordt voor mij erg moeilijk. Ik train dus s'morgens of s'nachts! En... het is s'nachts drukker dan je zou verwachten!! Nou ja druk.. niet de drukte van s'avonds gewoon lekker.. je hoeft nergens voor te wachten en kan gewoon lekker je gang gaan.. echt een aanrader!!:D :D

Wel een super mooie gym ! :O

is een gold gym nu ook al een health club??
Waar gaan we toch naar toe??

haha een healthclub.. tja oudjes moeten toch ook wat!!;)
gelukkig maar dat ze dus een afgescheiden gedeelte hebben voor het hardcore gebeuren!!:D

haha een healthclub.. tja oudjes moeten toch ook wat!!;)
gelukkig maar dat ze dus een afgescheiden gedeelte hebben voor het hardcore gebeuren!!:D

Daar willen wij natuurlijk foto's van zien, ben benieuwd wat er in zo'n gym staat die de naam Gold's gym mag dragen.

Lol, het is geen officiele golds gym. Beter goed gestolen dan slecht bedacht, ;)

jup train er zelf:) en erg relaxed...

edit: Foto's staan in topic dat ik tijdje terug heb gepost .. zoek maar ff

heb er ook een xtje getraind om 3uur snachts, zeeer mooie gym al zeg ik het zelf :thumbs:

Terug
Naar boven