Fitness Seller

25-jarige blondine sliep al met 5000 mannen

Damn.. ze is flink wat geld misgelopen!

5000 x 50 eurootjes = 250.000
nee ze heeft het niet goed gedaan

dat is natuurlijk een ander verhaal. Imo kon ze beter een h**r worden. Als ze toch zo maar met zo veel mannen wou nken. Had ze er ook nog een leuke fortuin aan overgehouden.

Ja, maar nu heeft ze ze voor het uitkiezen, als h**r zijnde niet, en ik denk niet dat deze jongedame krap bij kas zit, die 5000 mannen zullen denk ik niet alleen uit haar eigen woonplaats komen.

25? Oogt wel 40.
And who cares.
Dat dat nieuws is....

Of ze loopt, naïef dat ze is, geregeld door de ghetto.

Ja, maar waar haal je de tijd vandaan om zo veel (nieuwe) mannen te vinden?

Geil, normaal zou ik haar niet nken omdat ik haar niet zo knap vind, maar in dit geval maak ik een uitzondering. Wat voor skills moet dat mens wel niet hebben.

50 gangbangs van 100 mannen en je zit er al aan, pff..

Fake and gay.

Ja ach, waarom ook niet...

dude, elke dag 2 verschillende kerels vinden, 9 jaar lang. Lijkt me te ver gezocht:)
Je moet ook nog bedenken dat ze wellicht een baan heeft (als ze al die bezoekjes aan coïtusclubs en coïtusvakanties wil kunnen betalen), en ga elke dag na je 8 uur werken maar eens 2 kerels bijeenrapen om coïtus mee te hebben.

het is fysisch mogelijk, maar gewoon enorm onwaarschijnlijk:)

edit: als het al "waar" is, dan waren het waarschijnlijk gewoon zo'n 500-1000 verschillende kerels, en gewoon 5000 keer coïtus in totaal:P

Hehehe dat denk ik inderdaad ook. 5000 mannen is gewoon onwaarschijnlijk veel. Verschillende mannen wel te verstaan..

Wauw 5000, ik had eerder iets van 4893 verwacht maar precies 5000, die heeft het goed uitgerekend.

Maar wat als ze hermafrodiet is het trekt zich elke dag af, dan heb je toch ook coïtus???

waarom zou dat niet kunnen? Als vrouw hoef je alleen in je vingers te knijpen en je krijgt een lul in je gedrukt. En die graf**p boeit de meeste mannen toch niet als het om een neukertje gaat. Enig wat ze hoeft te doen is beetje flirterig, brutaal en opdringerig te zijn.
:roflol: **** yeah, als ze zou zeggen kom nu nken, dan zou ik direct naakt voor haar deur staan

5000 is toch helemaal niet zo onwaarschijnlijk ?

Vluggertje coïtus is more or less 20 min. Voldoende tijd om op 1 dag met 5 mannen te doen.

Terug
Naar boven