Fitness Seller

250 ipv 500mg

Sergeant

Advanced Bodybuilder
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Vandaag bezig geweest met mijn 11e inject 500mg test e only.

Voor injecteren geen bloed getrokken, tijdens injecteren paar keer bewogen dus opnieuw geaspireerd en trok tot bloed. Alles eruit nieuwr naald etc etc en ja hoor weer bloed. In totaal 3x geprikt en heb er maar 1ml in gekregen ipv 2.

Ik heb er inmiddels al 10wk opzitten en raak het prikken beu omdat ik nu dus gek*t heb. Heb nog rechterbil geprobeerd maar ivm trillende hande maar mee gekapt.
Hoe slecht is het als ik nu 250mg ipv 500mg in heb zitten.

En zal ik gewoon na deze inject ermee kappen en op tijd mijn nakuur doen, omdat ik er toxh al 10wk op heb zitten?

Maakt niet zoveel uit hoor.. Ik gainde 10 weken aan een stuk op 250mg

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het meer over schommelende bloedwaardes. Ik twijfel om volgende week mijn 12e te zetten. Moet ik dan ook weer 250 zetten of gewoon weer 500. Andere optie is vandaag laatste inject en over 2wk beginnen met nolva en dan in totaal 11wk gekuurd te hebben.

Ik zag altijd al op tegen het prikken, snap niet waarom want stelt niks voor maar na dit gedoe zie ik helemaal tegen op.

Als je wilt kappn is dat geen probleem. Over 2 weken nakuur starten.

En als ik nu dus stop, ga ik de komende 2wk dan al vocht verliezen en massa en kracht of komt dat pas later als de test volledig uit systeem is en nakuur is begonnen?

Volgens mij hebt je het helemaal gehad ofnie..?

Volgens mij hebt je het helemaal gehad ofnie..?

Ja, blijf het prikken onprettig vinden. De kuur zelf is geweldig ben 10kg aangekomen en hoop pr's gebroken. Alleen ben k nu op een punt van tja de rek is eruit na 10wk, het prikken wordt k*tter. Dus misschien beter stoppen en nakuren. Alleen werkt het on zijn verslavend en zijn de trainingen super en de spiegel ook haha. Maar beter naar mijn lichaam luisteren en zeggen tis goed geweest.

Veel injecties gingen goed maar er gingen er ook aantal k*t net als vandaag. Als het week 6 wad ging ik door maar heb nu 10wk erop zitten en ben blij met de tot nu toe gewonnen kgs.

Laatst bewerkt:
Kan je niet meer roteren en ook kleinere spieren injecteren, of heb je teveel last van spierpijn op de injectieplaatsen? 1ml per injectie is ook comfortabeler voor veel mensen.

Verder of je verder wilt kuren hangt af of je het gevoel hebt dat het lekker gaat, indien niet dan zou ik ermee stoppen en de nakuur beginnen.

Ik rouleerde linker bil rechter bil. Das genoeg voor 1injectie pw. Als ik nu nog voor 1,5injectie nog extra naalden moe gaan halen heb ik ook geen zin meer in. Nogmaals heb er 10wk opzitten maar wou er 12 doen om wat betet vast te houden maar de motivatie om weer te spuiten is pleite en het moet wel leuk blijven

Normaal is dat ook genoeg maar goed het is niet zo'n handige plaats om het zelf te doen en je had het over gesukkel bij injecteren. Maar goed ik neem aan dat je dit zelf zo wilt dan, als ik je zo bezig hoor, dan lijkt stoppen me het beste. Je hebt tenslotte een mooi resultaat.

Als je in 10weken 10kg bent aangekomen zou ik dik tevreden zijn. Wordt echt niet veel meer. Lekker stoppen als je dat rust geeft!

Gewoon stoppen kan ook, over 2 weken de nakuur starten zoals hier al gezegd werd.
Ik prikte zelf 1x in de bil maar dat vond ik 3x niks.
Nu alleen nog maar in de bovenbenen(quads).
Heb je lekker overzicht. Kun je lekker rustig gaan zitten en zonder moeite aspireren , perfect stilhouden en injecteren.
Nog nooit een ader geraakt in mn quads trouwens.
groter is beter

When your body says enough its enough zei iemand ooit is.

Vanavond probeer ik nog de andere ml erin te doen in andere bil zodra ik begin te trillen oid stop ik. Voel me niet voldaan als ik de volledige kuur van 12wk niet heb volbracht haha.

Thanks voor advice!

je zou nog eens iets oraals kunnen pakken tot je nakuur

Als het orals zijn, sure. Je moet sowieso tussen je laatste injectie en de nakuur 2 weken wachten, dus kan je ook met kortwerkende middelen nog je kuur eindigen en misschien wat extra pakken. Is niet ongewoon om dat te doen, bijv. Winstrol tabs.

Ik zou voor dianabol gaan en nog een extra 500-750 kcal aan schoon eten boven je schema gaan.

Als het orals zijn, sure. Je moet sowieso tussen je laatste injectie en de nakuur 2 weken wachten, dus kan je ook met kortwerkende middelen nog je kuur eindigen en misschien wat extra pakken. Is niet ongewoon om dat te doen, bijv. Winstrol tabs.

Ik heb hier aan getwijfeld maar had toen ook iets gelezen over hoge cortisol waardes en dat da negatief is voor herstel en behouden massa.

Ik heb vanmiddag die andere ml erin getjopt in andere bil en gewoon 0,0 problemen. Dus blijf bij het originele plan en knal nog ff 2wk op 500.

Zoveel invloed heeft het toxh nie als er 24uur tussen de 2 injecties zit? Volgende week gewoon weer 500mg in 1x.

Terug
Naar boven