XXL Nutrition

Kuurlog: 500mg TestE + 30mg DBol (Eerste Kuur ooit) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oké, die pip is vandaag wel in een rap tempo een stuk erger geworden :emo:
 
Yesyes, week twee is aangebroken.

Vanochtend de tweede test injectie gezet in mijn andere glute. Ik hab de olie wat opgewarmd door de vial onder de warme kraan te houden. Verder ging de injectie een stuk soepeler dan de vorige keer. Veel minder gedraai terwijl de naald erin zat en de olie een stuk langzamer naar binnen geduwd. Ik hoop dat de pip hierdoor allemaal een stuk minder wordt aangezien ik die van vorige week nog steeds voel.

Mijn lichaam is ook al wat meer gewend aan de dianabol. Dat opgejaagde gevoel wat ik eerder had is al een stuk minder.

De training vandaag ging erg goed, ik heb vandaag kennis mogen maken met de beroemde Dbol pump in mijn armen ;)

Ik heb me net even gewogen en ik weeg nu 84,8kg. Dat is dus 3.8kg in een week. Niet slecht al zal het voor een groot deel waterretentie zijn.

Ik hou jullie op de hoogte en als er vragen zijn over wat dan ook hoor ik ze ook graag!
 
Stats begin? En foto?
 
Gaat lekker +3,5 in 1 week. Logje wordt interessanter om te volgen als je ook fotos gaat plaatsen idd
 
Ben ook in. Leuke schrijfstijl voor een goede log :) aangenaam om te lezen als je zoals je nu doet een beetje beschrijft hoe en wat je allemaal voelt en denkt.
 
Beste,

Week 5 is inmiddels aangebroken. Ik heb na het sporten vandaag de vijfde injectie gezet. De naald had er niet zo'n zin in vandaag, ging een beetje stroef naar binnen. Bij het aspireren geen bloed maar ik zag wel een druppeltje in de naald zitten toen alle vloeistof naar binnen was geduwd. Kan dat kwaad?

Aangezien ik nog Dbol over heb voor een week heb ik besloten die er nog achteraan te plakken. Daarna zal ik het puur op de testosteron gaan doen.

Een belangrijk ding wat ik vergeten was te vermelden aan het begin van de log is dat ik antidepressiva slik tegen een angststoornis. Ik heb het hier met de psychiater over gehad die het gebruik van anabole steroïden uiteraard af raadde maar hij vertelde ook dat er in principe niet een directe reactie verwacht wordt tussen antidepressiva (ssri) en anabole steroïden. Vooralsnog merk ik er in dat opzicht ook helemaal niks van.

Wat ik wel merk is dat ik de laatste tijd wat korter aangebonden ben. Als ik bijvoorbeeld in een rij sta in een winkel erger ik me al snel aan alle mensen die voor me staan haha. Dan denk ik van "Had je niet effe op een ander tijdstip kunnen gaan?!". We zullen zien hoe dit zich verder zal ontwikkelen. Naast de kuur en het sporten ga ik nog gewoon vijf dagen in de week naar school. Dit gaat allemaal prima al is het soms wel lastig om vroeg mijn nest uit te komen. Ik ga deze week kijken of dit te maken kan hebben met het tijdstip dat ik train, wat meestal in de avond is. Ik ga deze week (ik heb vakantie nu) in de middag trainen en kijken of dit een positieve invloed heeft op mijn slaap en opstaan ritme.

Wat training betreft: Ik voel wel duidelijk dat ik meer kan dan voorheen. Niet perse zwaarder dan eerst, ik kan alleen de oefeningen langer met een goede houding volhouden. Voor mij is dit niet echt een probleem aangezien ik puur voor massa train en niet voor kracht. Ik laat mijn ego ook altijd buiten de deur als ik ga sporten.

Ik ga vandaag wat foto's maken van de huidige fysiek. Probleem is alleen dat ik geen foto's heb van voordat ik met de kuur begon. Ik heb ze wel maar dat is dan wel gelijk een paar maanden voor de kuur nog. Ik zal ze alsnog erbij zetten voor het idee

Cheers!
 
Je knalt een stuk ijzer je been in. Best logisch dat je onderweg een ader kunt raken. Dat je aspireert en geen bloed ziet betekent alleen dat je op dat moment niet in een ader zit te injecteren, maar dat zegt niets over of je tijdens het prikken niet al een ader hebt geperforeerd... Als je de naald eruit haalt dan kan die ader vrij bloeden, wat dus zorgt voor een druppeltje bloed in naald.

tldr; kan geen kwaad.
 
Ik begrijp dat je psychiater weinig heil ziet in een kuur in combinatie met jouw klachten.

De hormonale achtbaan van de nakuur zou wel eens zwaar kunnen vallen.
 
Ik begrijp dat je psychiater weinig heil ziet in een kuur in combinatie met jouw klachten.

De hormonale achtbaan van de nakuur zou wel eens zwaar kunnen vallen.

Hormonale achtbaan?
Ervaar jij dit echt zo of praat je alleen maar van die verhalen na die je soms leest?
 
Back
Naar boven