AndroidHealthClinic

250 mg test E kuur

Takkie07

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
10%
Goedemiddag heren en dames,

Om te beginnen wil ik mij eerst gaan voorstellen. Mijn gebruikersnaam naam is Takkie07, en lees al een aantal jaren mee op dit forum. Heb nooit een profiel gehad tot vandaag, omdat ik met een paar vragen zit. Heb de afgelopen jaren veel geleerd over voeding, training en AAS. Daarvoor wil ik jullie als eerst hartelijk voor bedanken, aangezien de geposte info en tips mij de afgelopen jaren enorm hebben geholpen :thumbs: .

Momenteel train ik zo'n vijf jaar actief in de gym. Heb een goede voedings- en trainingsschema en houdt mij dagelijks hier ook aan. Ben de afgelopen 5 jaar dan ook van 68 kilo naar 89 kilo gegroeid. Nu ben ik op het punt aangekomen, om AAS te gaan gebruiken om extra massa bij te pakken. Heb veel over jullie ervaringen gelezen via de kuurlogs en informatie gewonnen via de sticky's en op diverse websites.

Zelf heb ik een keuze gemaakt om te beginnen met een test e only kuur.

Mijn kuur zal er als volgt uit gaan zien.

1-10: 250 mg test E 1x in de week
1-10: HCG 500IUG 2x in de week maandag en donderdag.
12-15 Nolva 20mg elke dag.

Nu zullen velen van jullie gaan zeggen 'doe 500 mg test e'. Ik heb een besluit voor mij zelf genomen en ik wil bij 250mg test e blijven en ga dit ook niet veranderen! Reden hiervoor is dat ik AAS toch wel gevaarlijk spul vindt en wil niet meteen mijn hormonen direct op hol laten slaan (met 250 mg test e zal dit ook wel gaan gebeuren, alleen denk ik in mindere mate als met + 500 mg test e).

Alleen lees ik veel dat mensen 250mg test e bijvoorbeeld om de 5 dagen zetten (in verband met halveringstijd van 10,5 dagen), Is dit handig of juist niet in verband met de bloedwaardes? Moet ik het bij 1x in de week houden, bijvoorbeeld op maandag?
En hCG ook 2x in de week 500iug?

Als ik toch om één of ander reden toch besluit om meer test e te gaan spuiten, bijvoorbeeld 2x in de week totaal 500mg.
Kan ik dit bijvoorbeeld vanaf week 4 doen? Heb ook gelezen dat proteïne zeer belangrijk is in de kuur (lijkt mij ook zeer logisch). Is 2x mijn gewicht voldoen? Dus 180 gram per dag of raden jullie toch meer aan?

Ik hoop dat jullie bereid zijn om vragen te willen beantwoorden op deze mooie zonnige dag :D

Laatst bewerkt:
2x hcg in de week is goed.
Injecteren test kan e5d of e7d, zijn verschillende theoriën over, ik doe persoonlijk 1x per week.
Je kan zonder probleem na 4 weken verhogen.
Proteïne is idd zeer belangrijk, 2 x gewicht is in mijn ogen ruim voldoende.
mvg

• Topic Starter Topic Starter
2x hcg in de week is goed.
Injecteren test kan e5d of e7d, zijn verschillende theoriën over, ik doe persoonlijk 1x per week.
Je kan zonder probleem na 4 weken verhogen.
Proteïne is idd zeer belangrijk, 2 x gewicht is in mijn ogen ruim voldoende.
mvg

Thanks voor de info :) Mag ik vragen waarom je 1x per week injecteert? Is dit omdat je dan relatief gezien minder prikt of bijvoorbeeld voor een stabielere bloedwaardes?

Iemand die een topic opent en niet achterlijk is als een stuk stront wordt bijzonderder met de dag. Gelukkig weet je al een beetje hoe en wat en ga je hcg zetten. Persoonlijk zou ik voor 500 gaan, ook al is het de eerste keer. Je legt je eigen productie toch al plat, of het nou 250 mg is of 500 mg. Maar goed, dat is maar je eigen voorkeur. Ik heb zoiets van "als je 't doet, doe 't dan goed". Om het makkelijk te houden zet ik gewoon elke 7 dagen.

Iemand die een topic opent en niet achterlijk is als een stuk stront wordt bijzonderder met de dag. Gelukkig weet je al een beetje hoe en wat en ga je hcg zetten. Persoonlijk zou ik voor 500 gaan, ook al is het de eerste keer. Je legt je eigen productie toch al plat, of het nou 250 mg is of 500 mg. Maar goed, dat is maar je eigen voorkeur. Ik heb zoiets van "als je 't doet, doe 't dan goed". Om het makkelijk te houden zet ik gewoon elke 7 dagen.

Thanks! Alleen vraag ik mij toch waarom om de 7 of 5 dagen? Lees hier veel over op diverse forums.

Ze zeggen vaak dat e5d voor stabieler bloedwaardes zorgt, dat zal in theorie wel kloppen gezien de halfwaardetijd maar in praktijk merk ik geen verschil. Elke week prikken vind ik makkelijker omdat je dan een vaste prikdag hebt.
mvg

Wrm geen test p kun je als fout gaat elk moment stoppen is sneller uit je bloed?

Als je het gevaarlijk spul vind.

De basis kuur voor elke beginner moet gewoon gelijk zijn:

1-10 test-e 500 per week
1-11 hcg 2x500iu per week
12-15 nolva 20mg dagelijks

De test kun je dan op bijvoorbeeld maandag en donderdag zetten :)

Laatst bewerkt:
Wrm geen test p kun je als fout gaat elk moment stoppen is sneller uit je bloed?

Als je het gevaarlijk spul vind.

Omdat alleen een volslagen idioot in z'n 1e kuur EOD gaat zetten, no offence naar degene die dit gedaan hebben. En als 't fout gaat, wat zou er mis moeten gaan dan :')

Ts, de discussie E5D of E7D is gezien de halfwaardetijd van 10.5 dag. E5D zou dus je bloedwaarden stabieler houden. Reden dat de meeste alsnog E7D zetten is omdat bijna niemand last van echte sides heeft op Test op lage doseringen voor zover ik weet.

Ok allen thanks voor de info over E5D of E7D! :thumbs:

Alleen over hCG, Als ik 2x hCG 5000 iu vials haal dan is dit toch voor 10 weken? (5000 iu gemixed met bac water 10ml)
Of kan ik met 2x hCG 5000 iu ook de 11 weken halen? Maar dan zal ik 400 iu per keer moeten injecteren

Een keuze die je maakt, of je hcg mee laat lopen of niet. Ikzelf heb tijdens mijn eerste kuur geen hcg laten meelopen, gewoon om te kijken of mijn ballen zoveel krimpen tijdens de kuur. Had hier geen last van. De meeste zullen het je wel aanraden want voorkomen is beter dan genezen.. Maar mijn andere kuur nog steeds zonder hcg gedaan en vooralsnog is dit prima bevallen. Ik wou eerst eens kijken of hcg voor mij een noodzaak was. Je injecteert namelijk wel weer extra zooi in je lichaam en dat vind ik overbodig als het niet nodig is. Zolang ik er geen last van krijg, zal ik hcg niet ernaast zetten. Mocht ik er last van krijgen, zal ik hcg laten meelopen en weet ik wat ik een opvolgende kuur als eerste mee laat lopen! :) Iedereen zet hcg anders, maar ik zou persoonlijk ook voor de 2x500iu p/w gaan (ma-do).

Verder zoals hierboven al vermeld is; zet 500mg p/w als je toch je eigen productie platlegt. 500mg zal je zoveel meer brengen dan 250mg!! Verder injecteer ik de enanthaat versie om de 5 dagen. Qua bijwerkingen, hier heb ik geen last van met test only. Het zijn vaak de bijkomende middeltjes die voor de bijwerkingen zorgen (denk aan tren, deca etc...). Zou het toch overwegen om voor 500mg te gaan, hier zal je geen spijt van krijgen.

Verder natuurlijk niet de nolvadex vergeten, dit is namelijk wel een must als nakuur na iedere kuur en start je 2 weken na je laatste shot testo.

De basis kuur voor elke beginner moet gewoon gelijk zijn:

1-10 test-e 500 per week
1-11 hcg 2x500iu per week
12-15 nolva 20mg dagelijks

De test kun je dan op bijvoorbeeld maandag en donderdag zetten :)

Wat lul je nou allemaal stom
Dit is een prima kuurtje om kennis te maken
Met aas. Die jongen hebt Z'n huiswerk netjes gemaakt
Ziet er netjes uit

Succes

Goed te zien dat er nog mensen zijn die zich wel verdiepen voordat ze iets gaan doen.

Toch zou ik persoonlijk ook voor 500mg gaan. 250 is gewoon net te weinig. Met 500 haal je er gewoon meer uit en is het nog steeds een licht normaal begin kuurtje.

Een keuze die je maakt, of je hcg mee laat lopen of niet. Ikzelf heb tijdens mijn eerste kuur geen hcg laten meelopen, gewoon om te kijken of mijn ballen zoveel krimpen tijdens de kuur. Had hier geen last van. De meeste zullen het je wel aanraden want voorkomen is beter dan genezen.. Maar mijn andere kuur nog steeds zonder hcg gedaan en vooralsnog is dit prima bevallen. Ik wou eerst eens kijken of hcg voor mij een noodzaak was. Je injecteert namelijk wel weer extra zooi in je lichaam en dat vind ik overbodig als het niet nodig is. Zolang ik er geen last van krijg, zal ik hcg niet ernaast zetten. Mocht ik er last van krijgen, zal ik hcg laten meelopen en weet ik wat ik een opvolgende kuur als eerste mee laat lopen! Iedereen zet hcg anders, maar ik zou persoonlijk ook voor de 2x500iu p/w gaan (ma-do).

Verder zoals hierboven al vermeld is; zet 500mg p/w als je toch je eigen productie platlegt. 500mg zal je zoveel meer brengen dan 250mg!! Verder injecteer ik de enanthaat versie om de 5 dagen. Qua bijwerkingen, hier heb ik geen last van met test only. Het zijn vaak de bijkomende middeltjes die voor de bijwerkingen zorgen (denk aan tren, deca etc...). Zou het toch overwegen om voor 500mg te gaan, hier zal je geen spijt van krijgen.

Verder natuurlijk niet de nolvadex vergeten, dit is namelijk wel een must als nakuur na iedere kuur en start je 2 weken na je laatste shot testo.
NickT is offline Voeg toe aan NickT's Karma Rapporteer

Ik ben wel van plan om hCG mee te laten lopen. Zoals je al aangeeft, 'beter voorkomen dan genezen'... Je eigen testo. productie zal inderdaad wel plat komen te liggen. Alleen denk ik minder als begint met 250 mg als met 500mg.

Ziet er netjes uit

Succes

Thanks. Ga gewoon beginnen met 250mg. Kan dit eventueel later nog opschroeven vanaf week 4 als ik dit wil.

Goed te zien dat er nog mensen zijn die zich wel verdiepen voordat ze iets gaan doen.

Toch zou ik persoonlijk ook voor 500mg gaan. 250 is gewoon net te weinig. Met 500 haal je er gewoon meer uit en is het nog steeds een licht normaal begin kuurtje.
Hoor en lees dit vaker. Als er een tweede kuur volgt dan kan dit natuurlijk ook 500mg zijn denk ik (zover ben ik nog niet qua informatie en over 2de kuur).

-----

Zou ik trouwens met 2x hCG ampullen van 5000 iu de 11 weken kunnen halen? Als ik zelf doorreken, dan kom ik maximaal uit op 10 weken (2x in de week 500 iu). Tenzij ik 2x 400 iu per week injecteer. Is dit te weinig...?

Als je nog testmaagd bent is 250 MG idd prima te doen.....maar 500 zal zeker beter zijn. IK vind het wel slim van je om eventueel later te verhogen. Huiswerk goed gedaan.

Wat betreft je HCG- 2 x 5000 IU is genoeg, je kan ook een week na je eerste testinject starten, dus feitelijk in week 2, en zelfs n week 3 nog. Het maakt echt weinig uit. Succes

Ik ben wel van plan om hCG mee te laten lopen. Zoals je al aangeeft, 'beter voorkomen dan genezen'... Je eigen testo. productie zal inderdaad wel plat komen te liggen. Alleen denk ik minder als begint met 250 mg als met 500mg.
Plat is plat bruh, daar hoef je het niet voor te doen. Zelf ook 500 gezet de eerste x, totaal geen spijt van. Je moet het zelf weten natuurlijk, het is nou niet de einde van de wereld als je 250 zet.

Laatste keer dat ik gechecked heb lagen de nolvadex (wat je 4 weken gaat slikken) ook niet bij de snoep afdeling en de HCG (wat je zelfs 11 weken lang gaat injecteren) vond ik ook al niet op de speelgoed afdeling.

Kortom je knalt wel alle andere bijkomende recover producten (wat OOK gevaarlijk spul is) tot de fullest in je Body, maar

wel het " besluit voor je zelf genomen 250mg test e blijven en ga dit ook niet veranderen! Reden hiervoor is dat ik AAS toch wel gevaarlijk spul vindt'.

Dan verdien je gewoon een schop onder je reet want dan heb je het echt NIET begrepen.

Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit

Succes

Dit kan iedereen be-amen. 250mg vonden de meeste ook te weinig om alles voor plat te leggen. Maar gelukkig is dit nogsteeds een vrij land waar we onze mening mogen delen. Netals dat TS een topic opent en onze mening vraagt. TS heeft inderdaad zijn huiswerk gedaan want dit is een van de weinig die een degelijke openingspost heeft. Alleen die vraag mbt proteïne hoort hier natuurlijk niet, die vraag moet je allang beantwoord hebben voor jezelf.

Maar om dan gelijk zo te beginnen... Reported.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven