XXL Nutrition

250 mg test E kuur

250mg... denk toch dat je er spijt van ga krijgen
iig succes

Laatste keer dat ik gechecked heb lagen de nolvadex (wat je 4 weken gaat slikken) ook niet bij de snoep afdeling en de HCG (wat je zelfs 11 weken lang gaat injecteren) vond ik ook al niet op de speelgoed afdeling.

Kortom je knalt wel alle andere bijkomende recover producten (wat OOK gevaarlijk spul is) tot de fullest in je Body, maar

wel het " besluit voor je zelf genomen 250mg test e blijven en ga dit ook niet veranderen! Reden hiervoor is dat ik AAS toch wel gevaarlijk spul vindt'.

Dan verdien je gewoon een schop onder je reet want dan heb je het echt NIET begrepen.

totaal mee eens.
je zegt dat 500mg test teveel is maar de rest stop je wel zonder nadenken je lichaam in.

ik zou persoonlijk 500 doen.. als je kuurt doe t gelijk goed.

• Topic Starter Topic Starter
Wat betreft je HCG- 2 x 5000 IU is genoeg, je kan ook een week na je eerste testinject starten, dus feitelijk in week 2, en zelfs n week 3 nog. Het maakt echt weinig uit. Succes

Thanks voor je info. Zal vanaf week 2 beginnen met hCG. Morgen komt mijn gear binnen :D

Plat is plat bruh, daar hoef je het niet voor te doen. Zelf ook 500 gezet de eerste x, totaal geen spijt van. Je moet het zelf weten natuurlijk, het is nou niet de einde van de wereld als je 250 zet.
Gelukkig is het niet het einde van de wereld, als ik 250 zet :P Kan later altijd nog verhogen als ik wil.

Alleen die vraag mbt proteïne hoort hier natuurlijk niet, die vraag moet je allang beantwoord hebben voor jezelf.

Klopt. Wou dit alleen bevestigd hebben ;)

Laatste keer dat ik gechecked heb lagen de nolvadex (wat je 4 weken gaat slikken) ook niet bij de snoep afdeling en de HCG (wat je zelfs 11 weken lang gaat injecteren) vond ik ook al niet op de speelgoed afdeling.

Kortom je knalt wel alle andere bijkomende recover producten (wat OOK gevaarlijk spul is) tot de fullest in je Body, maar

wel het " besluit voor je zelf genomen 250mg test e blijven en ga dit ook niet veranderen! Reden hiervoor is dat ik AAS toch wel gevaarlijk spul vindt'.

Dan verdien je gewoon een schop onder je reet want dan heb je het echt NIET begrepen.

AAS is en blijft gevaarlijk. Om meteen met 500mg te beginnen vindt ik zelf wat te overdreven. Wil voor mij zelf kijken, hoe ik op Test E reageer. Elk persoon en lichaam is anders, en niet iedereen hoeft direct goed op 500 mg te reageren.

Terug
Naar boven