Fitness Seller

Shocking 2500,- beloning voor NAW flessengooier TT Assen

Tijn88

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m95
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
2.500,- voor de naam van de flessengooier die mijn dochter beschadigd heeft voor haar leven! Dit is mijn dochter Sanne Sofia Schuurmans nadat ze gezellig na haar werk nog even met collega's de tt nacht inging. Iemand gooide rond 2.00 bij Redbull roockies stage vanaf ongeveerd de ingang van de parkeergarage een lege fles wijn het publiek in en heeft met deze ondoordachte daad mijn dochter voor het leven getekend! De wijnfles sloeg stuk in haar gezicht. Gebroken neus en een grote snijwond. Bij de EHBO konden ze haar niet helpen; het WZA had geen plastisch chirurg ter beschikking. Uiteindelijk is ze in het UMCG door een plastisch chirurg geopereerd. Terwijl ze bloedend op de grond lag, werd ze notabene ook nog beroofd van haar geld. De eerste die de naam van de flessengooier doorgeeft aan de politie in assen, ontvangt van mij een beloning van €2.500,-. Deel dit bericht en zorg dat de dader aangesproken kan worden.

o8xi4y.jpg

Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/06/2500_beloning_voor_naw_flessen.html

Serieus?

Wtf.

In mijn stad?

Ken er genoeg die in de stad liepen.
Ff rondvragen.

Ziek weer dit... Hoe haalt iemand het in z'n hoofd :(

Wat een v**le honden. En dan ook nog beroofd worden, stelletje teringlaaiers

Hopelijk komt ze er een beetje bovenop.

Ik zag het net op facebook. Arm kind... Hopelijk helen de littekens goed en vinden ze de dader.

Ja redbull stage staan ook altijd veel 'mindere' lui;)

Sterkte toegewenst!!!
verschrikkelijk dit, wat een gore beesten die dit gedaan hebben.

wow... srly dan nog iemand beroven van zijn spullen

Als ik zou weten wie de dader was zou ik het meteen zeggen en hoef het geld niet eens.

Veel beterschap in ieder geval.

Vieze smerige tyfes honden!

Hoop oprecht dat die rat word gevonden. Afstraffen!

schandalig wel

• Topic Starter Topic Starter
Dit is te ziek om te bevatten, het zou maar een dierbare van je zijn.. ik zou letterlijk en figuurlijk GEK worden van het onrecht wat haar is aangedaan. Het is ook echt niet te bevatten hoeveel beperkte mensen Nederland kent.. als je dit doet ben je echt helemaal de weg kwijt in de volste zin.

geen respect meer voor mekaar tegenwoordig...

Wat een gore klootzakken, aan de internetschandpaal hangen deze lui als ze gevonden worden.

Veel sterkte

Geen lelijk meisje

Zonder van zo'n knap meisje, en nu maar hopen dat de verdachte er niet mee wegkomt.

Wat goed dat het ook hier staat, stond gisteren op mijn facebook. Hoe haal je het in je hoofd om een fles wijn een menigte in te gooien?

Terug
Naar boven